חשבתם מהו מוצר הפרסום וקידום המכירות המוביל ביותר מבחינת עלות מול תועלת? מצתים ממותגים! נעבור על כל היתרונות ומדוע הוא מוצר מנצח? המשיכו לקרוא..

קטגורית המצתים הממותגים אצלנו בהחלט עובדת חזק מאוד וישנה סיבה או בעצם מספר רב של סיבות מדוע, הדפסה על מצתים כבר מספר שנים מובילה מאוד ומנצחת כמעט כל מוצר פרסומי אחר בשאלת עלות מול תועלת ובגלל זה אנו רואים המון חברות וארגונים ואפילו אנשים פרטיים שמזמינים לאירועים שלהם מצתים ממותגים.

הדפסה על מצתים – מוצר עם תקציב נמוך ונשאר לאורך זמן

המטרה הברורה של כל מוצרי הפרסום וקידום המכירות היא לחדור לכמה שיותר אנשים לתודעה ולהוציא כמה שפחות כסף על זה והדפסה על מצתים קולעת בדיוק למטרה זו, מצתים לרוב יהיו זולים מאוד וזמינים ובגלל זה ניתן לרכוש כמויות גדולות של המוצר למתג אותו ולחלק אותו לכמות רבה של אנשים כך שמקבל המתנה נחשף למותג שלכם וגם כל האנשים הסובבים אותו נחשפים ללוגו החברה שלכם וזו בדיוק המטרה! כאשר יתגלה אצל אותם אנשים הצורך בשירות שלכם אתם כבר חרוטים להם בזיכרון..

מצתים ממותגים – מספר חוזר ונשנה של שימושים

כאשר סוקרים את המוצר הנ"ל – מצתים ממותגים, מגלים כי אנשים מעשנים המהווים בין 20-25 אחוז מאוכלוסיה (ולא רק הם) מסתובבים באופן תדיר עם מצת בכיס ולא זו אף זו הם משתמשים בו מספר רב של פעמים ביום ובכך הם נחשפים ללוגו החברה שלכם מספר רב של פעמים בכל יום למשך ימים רבים גם כאן המוצר הפרסומי משמש למטרה לשמו הוא נועד – לפרסם כמה שיותר את המותג שלכם!

איכות המצתים הממותגים

רוב האנשים המעשנים מסתובבים עם המצתים הממותגים צמוד אליהם לכיס וכל עוד הוא עובד הם עושים בו שימוש ולכן בקטגוריה זו ישנם מגוון דגמים החל ממצתים הזולים ביותר הנמצאים בשוק ועד למצתים באיכות מצוינת המטרה שלכם היא לרכוש מצתים שיהיו באיכות טובה מספיק בכדי שקהל היעד שלכם המקבל את המצתים הממותגים ישתמש בו לאורך זמן ממושך בנוסף ישנם מצתים בשוק הניתנים למילוי חוזר וכדאי לרכוש כאלה כך שגם כאשר הגז במצית אזל הוא לא יצא משימוש ויהיה ניתן למלא אותו בגז ולחזור להשתמש בו.

הדפסה על מוצרים – איכות ההדפסה חשובה לא פחות

מצתים ממותגים כמו שכבר ראיתם במאמר זה הם מוצרים בשימוש יום יומי ממושך. אנשים המסתובבים באופן תדיר עם מצתים בכיס מוצאים את עצמם משתמשים בו מספר פעמים ביום במספר סיטואציות שונות לדוג' בידיים מזיעות, ידיים מלוכלכות ועוד. בנוסף זהו מוצר יחסית קטן שכל כף היד של המשתמש עוטפת אותו ולכן איכות הדפסה על מצתים היא מאוד מאוד חשובה וכדאי מאוד לשים עליה דגש ולבדוק כי החברה שהזמנתם ממנה את המצתים הממותגים משתמשת בחומרי גלם איכותיים להדפסה ומכונות חדישות על מנת שגם המותג שלכם או מה שבחרתם להדפיס על המצית תצא באופן חד וברור ללא מריחות או חוסרים בצבע וגם שהצבע של ההדפסה יחזיק על המצת לאורך כל חיי המצית גם כאשר משתמשים בה לשימושים שונים וכל עוד היא בשימוש ההדפסה לא תימחק.

מצתים ממותגים לחתונה

טרנד חזק שקיים כיום הוא להעניק לאורחים בחתונה מזכרת קטנה וזולה כיוון שהחלוקה היא לאנשים רבים ולכן מצתים ממותגים הפכו בהחלט למתנה מגניבה זולה ומזכרת נחמדה מהאירוע שלכם. ניתן להדפיס את תאריך האירוע ושמות החתן והכלב על המצית.

לסיכום! כאשר אתם מגיעים לבחור מצתים ממותגים חשוב שתבחרו מצתים איכותיים שישמשו את מקבל המתנה לאורך זמן כמו כן לשים לב כי המצת ניתן למילוי חוזר ולבסוף לשים דגש על איכות ההדפסה שחייבת להיות לא פחות ממעולה בכדי שלוגו החברה שלכם ימשיך להתנוסס על גבי המצית לאורך זמן ממושך.

לעיון בקטגוריית אצלנו באתר לחצו – מצתים ממותגים.

ניתן לעיין גם במספר הדגמים אצלנו באתר.

בהצלחה!