בעלי עסקים? אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה! 

ישנם המון עסקים אשר נותנים שירות פרונטלי זאת אומרת שהלקוח רואה את בעל העסק או העובדים בעסק פנים מול פנים ובנוסף ישנם הרבה עוברים ושבים שרואים את נותני השירות נחשפים אליהם לדוגמא חברות אבטחה, חברות ניקיון, דוכני מזון בקניונים ועוד אלפי סוגי עסקים כאלו ואחרים שהם או העובדים שלהם הם הפנים של העסק וזה אומר שאת הסיטואציה הנ"ל אפשר למנף ולהפוך לכלי שיווקי חזק ביותר אשר יהווה הכרה וחשיפה למותג ובכך יגרום לצמיחה כלכלית לעסק.

מעניין אתכם לדעת כיצד?

בכמה מילים קצרות וקולעות "מוצרי טקסטיל ממותגים – חולצות מודפסות".

כאשר העובדים בבית העסק לבושים בצורה אחידה בביגוד ממותג עם לוגו החברה שלכם יש לצידכם המון יתרונות כאשר הבולטים בהם הם קודם כל חשיפה של המותג שלכם ולאחר מכן גם צריבתו בתודעה של העוברים ושבים והלקוחות שלכם דבר שיגרום לאותם אנשים לחשוב על המוצר או השירות שאתם מעניקים כאשר יתגלה אצלם הצורך לפתרון הבעיה שלהם.

בנוסף כאשר כל העובדים לבושים בצורה אחידה הדבר משדר על החברה שלכם כי היא מסודרת רצינית ואסטטית מקום בו ישנם כללים והם מתבצעים. אנשים אוהב לקנות בראש שקט וזה הרושם שהם יקבלו מהחברה שלכם – מקום מסודר הוא מקום שטוב לקנות בו, כך לפחות התת מודע של כולנו עובד.

לא סתם אנו רואים את כל החברות והארגונים הגדולים במשק מכתיבים קוד לבוש אחיד לכלל העובדים בחברה ותמיד דואגים שאנשי השירות שלהם ילבשו בגדים ממותגים ואחידים שהרי העניין הנ"ל נבדק מחקרית ונמצא כי כאשר בני האדם מסתכלים ובוחנים עסק שיש בו חלק פרונטלי פנים מול פנים אנשים אשר ראו תלבושת אחידה לכלל העובדים חשבו בראשם כי זוהי חברה גדולה רצינית ומסודרת אשר הם ירצו לקנות בה וכאשר הראו להם עסק בו אין קוד לבוש אחיד הצטייר בפניהם כי העסק הנ"ל הוא יותר חובבני והם יעדיפו לקנות בעסק שנראה מסודר ומקצועי יותר. שימו לב! כל זה עוד לפני שהם הגיעו למקום ואמרו שלום לכל אחד מהעסקים ונתנו הזדמנות שווה לכל אחד מהם הם פשוט קבעו כי הם מעדיפים להיות לקוחות של החברה ש"נראית" רצינית יותר.

במעטפת הביגוד הממותג הנקרא בכלליות "מוצרי טקסטיל ממותגים" תוכלו למצוא בשוק אינסוף פירטי לבוש אשר ניתן למתגם כרצונכם החל מכובעים ממותגים ועד לעניבות ממותגות ואפילו גרביים ממותגים כך שכל עסק צריך לעשות בחירה חכמה איזה פירטי לבוש הם המתאימים ביותר לחברה ואיזה פירטי לבוש ישדרו במאת האחוזים את הקו המנחה של החברה. לדוגמא אם אתם בעלי אולם תצוגה למכירת רכבים חדשים תרצו שאנשי המכירות ילבשו חולצה מכופתרת ועניבה וישדרו מקצועיות כך שתמתגו חולצה מכופתרת ועניבה לעומת זאת חנות שיקיים ומיצים תל אביבית ושמחה תעדיף להלביש את העובדים שלה בגופיות קיץ ממותגות וכובעים צבעוניים ממותגים כל תצליחו לשדר דרך הביגוד את החוויה שתרצו להעניק ללקוח שלכם.

טיפ חשוב! לאחר שבחרתם את הביגוד המתאים לעסק שלכם נסו תמיד לחשוב מחוץ לקופסא בכדי למשוך תשומת לב מרבית וללכוד כמה שיותר זוג עיניים לעבר המותג שלכם לדוגמא נסו להדפיס על גבי החולצות משפטים מצחיקים, כיתוב שנון בהקשר של העסק, צבעים אשר מושכים תשומת לב ועוד המון רעיונות.

פרטי הלבוש שחשוב מאוד שיהיו ממותגים מהחשובים ביותר לפחות –

  • חולצות ממותגות.
  • כובעים ממותגים.
  • בנדנות מודפסות.
  • סינרים ממותגים.
  • מכנסיים ממותגות

בהצלחה!