כידוע אנשים רבים משקיעים סכומי כסף רבים בקניית מוצרים ממותגים לעסק שלהם או מוצרים לאירוע מסוים שהם מארגנים, ולאחר מכן הם מתאכזבים ממש אם זה מהמוצר עצמו, או מההדפסה על גבי המוצר, או מאיכות המוצר, ולכן כדי לחסוך ולמנוע מכם עוגמת נפש עצומה ננסה לתת לכם כמה טיפים לפני שאתם בוחרים מוצר מסויים.

הדבר החשוב ביותר זה בחירת המוצר

החלטתם לפנק את העובדים או הלקוחות שלכם במוצר מסויים, יש לכם כנס חברה, או אירוע כמו חתונה, יום הולדת, מסיבת רווקים, וכו' זה הזמן שלכם לבחירת המוצר המתאים, לבחירת המוצר המתאים כדאי :לבדוק כמה דברים מראש:

  • דבר ראשון: חשוב שתבדקו שהמוצר אותו בחרתם מתאים לקהל היעד שמקבל אותו.
  • דבר שני: בחרתם כבר מוצר? מצויין, רק חשוב שתבדקו את איכות המוצר שזה לא יהיה מוצר זול שמתבלה ונהרס לאחר זמן קצר ולא יהיה שימושי לאורך זמן רב.
  • ואחרון לסיום: לפני שאתם בוחרים את המוצר אותו תרצו למתג חשוב לבדוק לפני שמיתוג הלוגו או מה שבחרתם למתג על גבי המוצר יהיה במיקום שבולט ונראה לעין.

כמה דוגמאות למוצרים שמתאימים לקהל יעד לדוגמא: יש לכם עסק של מוצרי איפור וטיפוח תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם בתיקי איפור ותיקי רחצה ממותגים בלוגו החברה שלכם, דוגמא נוספת: יש לכם אירוע כמו חתונה או מסיבת רווקים כדאי שתבחרו מוצר שיהיה שימושי לזמן רב כמו מגבות מודפסות או שתוכלו לעשות הדפסה על צידניות עם תמונה שלכם, או כיתוב של מזכרת מאותו האירוע, מוצרים אלו שימושיים תמיד ומתאימים לכל גיל בכל עונות השנה.

כמה טיפים לפני הזמנת מוצרי פרסום תמונת מאמר


לבדוק את סוג ההדפסה על גבי המוצר

לאחר שבחרתם את המוצר כדאי לבדוק כמה דברים לגבי סוג ההדפסה על המוצר, קודם כל צריך לוודא אם המוצר שבחרתם מתאים לסוג ההדפסה, לדוגמא: אם בחרתם עטים ממותגים ואתם רוצים לחרוט עליהם את הלוגו שלכם, לא כל עט מתאים לחריטה לכן חשוב לשים לב למוצר שמתאים לסוג ההדפסה.
עוד דבר שכדאי לשים לב אליו זה סוג ההדפסה, בגדול יש כמה סוגי הדפסה, ישנם  איכותיים יותר ופחות, תוכלו למתג באמצעות רקמה ממוחשבת שזה סוג ההדפסה האיכותית ביותר ונשמרת לאורך כל חיי המוצר, אם זאת סוג הדפסה זו היא היקרה ביותר.

יש עוד סוג של הדפסה שזוהי הדפסת משי, הדפסה זו היא הנפוצה ביותר ומתאימה לכמויות גדולות, החיסרון שלה שהיא לא מתאימה ללוגו צבעוני אלא רק לצבע אחד אבל המחיר שלה הוא הזול ביותר משאר ההדפסות,

לסיכום: לפני שאתם ממתגים את המוצר שבחרתם כדאי לבדוק את סוג ההדפסה המתאימה, וכמובן לבחור סוג הדפסה שתישמר לאורך זמן רב ולא תתבלה אחרי כמה כביסות בודדות.

הגדרת תקציב מראש ועמידה בזמנים

כדי להגיע מוכנים מראש וללא הפתעות כדאי להגדיר תקציב מראש, הואיל ולפעמים זה הוצאה יחסית יקרה מהרגיל צריכים תמיד לחשב את עלות המוצר כולל המיתוג עליו,
בנוסף כדי לתכנן לחשב את לוח הזמנים כדי שהמוצר יגיע אליכם בזמן, ישנם כאלה שנזכרים ברגע האחרון או כשבוע לפני התאריך של האירוע וזוהי טעות נפוצה שכדאי להימנע ממנה ולהיכנס לסיכונים ברגע האחרון, זמן הכנת המוצר מרגע ההזמנה שלו הוא בין 7 עד 10 ימים כמובן הכול תלוי באותו הזמן ובכמות שהוזמנה.

לסיכום: מוצרים ממותגים הם לא סתם מוצרים אלא מוצרי פרסום כשמם כן הואיל וזה מוצר שמסתובבים איתו בהרבה מקומות עם לוגו החברה שלכם, ולכן לפני שבחרתם את המוצר קחו קצת זמן ותשקיעו הרבה מחשבה על סוג המוצר וכמובן האיכות שלו, וסוג ההדפסה הנדרשת על גבי המוצר, ככל שתשקיעו יותר תקבלו מוצר איכותי יותר שנשמר לאורך זמן רב עם הדפסה איכותית שנשמרת לכל אורך חיי המוצר.