המעלות בחלוקת מתנות ממותגות לעובדים שלכם

למה מעסיקים משקיעים כל כך הרבה ברכישת מתנות לעובדים? אפשר למנות רשימה ארוכה של מעלות: בראש ובראשונה- חלוקת מתנות לעובדים מהווה עבורם תמריץ.

מה יכול לגרום לעובדים לקום בחשק לעבודה? ולגרום להם לרצות לעבוד אצלך בתור מעסיק? המתנה שהעובד מקבל גורמת לו להרגיש שהוא חשוב ומוערך אצל המעסיק, ונותנת לו תמריץ לקום כל בוקר לעבודה.

מעלה נוספת של נתינת מתנה לעובד, היא יצירת תחושת השייכות. לעובדים בימינו חשוב כל כך להרגיש שייכים למקום העבודה. כאשר ביום אחד כל העובדים מקבלים מתנות, נוצרת אצלם השתייכות קבוצתית למקום העבודה.

יתרון נוסף של חלוקת מתנות לעובדים הוא שעובדים שקיבלו מתנה תמיד ימליצו על החברה שהם עובדים בה, כמובן שמקום עבודה שנותן צ'ופרים ומתנות מדי פעם לעובדים יהיה לו הרבה יותר קל למצוא עובדים חדשים מאשר חברות אחרות.
כך תבחרו מתנות עבור העובדים שלכם

כדי לבחור מתנות לעובדים צריך מתנה מקורית ושימושית

איזה מתנה כדאי לבחור עבור העובדים? חשוב מאוד שהמתנה שהעובד יקבל תהיה שימושית עבורו. ככל שהמתנה תהיה מקורית יותר, כך העובד ירגיש יותר הערכה כלפי המעסיק והמותג של העסק.

מתנה מקורית, היא מתנה שיש בה אלמנט מחוץ לקופסה. תמיד עדיף להעניק מתנה שהעובד יאהב אותה ויתחבר אליה מאשר כל מתנה אחרת זה גם מראה על כמה אתם מכירים את העובדים שלכם ויודעים בדיוק במה הם מעוניינים, עוד אופציה אפשרית זו מתנה שבדרך כלל שימושית בחיי היום יום.

מומלץ שהמתנה שתבחרו עבור העובדים שלכם תהיה שימושית לאורך זמן רב או לשימוש יום יומי. נביא מעט דוגמאות למתנות מקוריות ושימושיות שאפשר לתת לעובדים: מאוורר שולחני עם פנס לד שהבסיס שלו משמש
משטח טעינה. דוגמא נוספת למתנה שימושית, היא מגבות חוף שעליהן מודפס לוח שש בש גדול.
אנחנו תמיד ממליצים להכין לעובדים ערכות ממותגות לצורך הדוגמא – אנחנו מתקרבים לימי החורף וניתן לייצר עבור העובדים שלכם ערכות ממותגות אשר כוללות בתוכן – שמיכות ממותגות, מטריות ממותגות ואפילו לצרף חולצות ממותגות והכל בתוך מארז מעוצב ויפה – מתנה כזו תעשה וואוו לעובד!

חלוקת מתנות – עובדים מרוצים והערכה רבה לחברה שהם עובדים בה

כאשר העובד מקבל מהמעסיק שלו צ'ופר מסוים או מתנה נהיה לו פתאום אור בעיניים והוא מרגיש שאכפת למעסיק ממנו, עבודה יום יומית במשרד היא עבודה סיזיפית ולפעמים קצת שוחקת את העובדים ולכן עובדי החברה ירצו לפעמים להרגיש שלמעסיק אכפת מהם והוא מעריך אותם והוא לא רואה בהם סתם עובדים.

הם מחפשים את היחס האישי. הם מחפשים צ'ופר שיהווה תגמול נוסף שמראה הערכה של המעסיק כלפי העבודה שהם מבצעים במשרד באופן יום יומי.

הערכה  של המעסיק מביאה את הערכה של העובדים כלפי המעסיק. הם מרוצים מכך שקיבלו את היחס האישי והערכה על העבודה שלהם, ולכן מרגישים הערכה כלפי מקום העבודה והמותג. הערכה זו תתבטא בעבודה טובה יותר של העובדים, ובתפוקה טובה יותר.

ככל שתפנקו את העובדים שלכם מדי פעם בבונוסים ומתנות כך הערכה של העובדים שלכם תהיה גדולה יותר. מומלץ לצרף עם המתנה פתק אישי עבור כל עובד עם איחולים וברכות להעלאת המורל של העובדים.

מומלץ שהמתנה שתבחרו עבור העובדים שלכם תהיה שימושית לאורך זמן ולשימוש יום יומי

מתנות לעובדים הוצאה גבוהה אך משתלמת פרסומית לטווח הרחוק

אין ספק שרכישת מתנות לעובדים הינה הוצאה שאינה זולה. אולם היא משתלמת לעסק בטווח הרחוק. לנתינת המתנה לעובדים יש אפקט פרסומי החל מהחדרת המותג בתת מודע של העובדים, ועד יצירת פרסומת חיובית על העסק. 

עליכם לזכור שהעובדים של המשרד הם כמו שגרירים. הם מספרים לסביבתם מה תנאי העבודה בעסק, ומה היחס שהם מקבלים.

בנוסף כאשר העובדים שלכם מסתובבים עם מתנה ממותגת בלוגו החברה שלכם נוצר פרסום אדיר לחברה שלכם בכל מקום שבו העובדים שלכם יסתובבו ועל ידי כך נוצר פרסום מהלך לעסק שלכם.

תמיד תזכרו שמתי שאתם מחלקים לעובדים או ללקוחות שלכם מתנה ממותגת בלוגו החברה שלכם זה פוטנציאל פרסומי אדיר להבאת לקוחות פוטנציאלים חדשים שעדיין לא מכירים אתכם או עובדים חדשים אם אתם מחפשים לחברה שלכם.