אירועים וכנסים מתבצעים כל השנה בדבר שבשגרה. ההגדרה אירועים וכנסים נשמעת מילה גדולה בו משתתפים מאות ואפילו אלפי אנשים. בקטגוריית אירועים וכנסים ניתן לכלול גם אירועי חברה כגון ימי גיבוש, הרמת כוסית ועוד.

הפקת כל אירוע גדול או קטן מצריך מהחברות והארגונים תיכנון מוקדם ומוקפד אודות אופי האירוע, האוכל היוגש בעת האירוע, התכנים שימלאו את האירוע וכמובן גם מיתוג האירוע – ובדיוק כאן אנו בחברת יעל בר מוצרי פרסום נכנסים לתמונה, במאמר הבא נספר לכם מהו מיתוג אירוע והחשיבות שלו הן בכנס או אירוע גדול והן בקטן, כיצד למתג את האירוע? על מה לשים דגש? כיצד לבחור מוצרי פרסום לאירוע? ועוד.

מהו מיתוג אירוע?

מיתוג אירוע צריך להכניס כל אורח המוזמן לאותו אירוע אל תוך החזון והשפה הגראפית של המותג המזמין החל מצורת ההזמנה ועד למתנות הקטנות שיחולקו בסוף האירוע – כשמדובר בלקוחות המגיעים לאירוע אתן חייבים לשדר להם את המסר של המותג שלכם וכאשר מדובר בעובדים של החברה לחזק בהם את תחושת ואופי המותג על מנת ליצור שייכות ונאמנות למותג שלכם. בכל אירוע חברה חובה עליכם לחשוב על המיתוג במאקרו וגם במיקרו.

למה הכוונה? במאקרו זה אם איש חיצוני ללא קשר לאירוע מגיע לאירוע מיד קולטת העין שלו את הצבעים בו כל האירוע ערוך ואת השילוט הגדול מחוץ ובתוך האירוע ועוד. לעומת זאת במיקרו עליכם לחשוב על ההזמנה – כיצד היא תהיה מעוצבת כך שתקלע בדיוק למטרה של האירוע? שוקולדים ממותגים בקונספט של האירוע ובלוגו שלכם ועוד.

החשיבות של מיתוג האירוע

אירוע ללא מיתוג הוא אירוע שלא יעביר כלל בתודעה של האורח את אופי וקונספט האירוע, לא ימשוך את העין ולא יעביר כלל את המסר לעומת זאת אירוע ממותג ע"פ קוד מסוים יחרט בתודעה של האורח ויגרום לו לזכור לשם מה הוא הגיע לאירוע ומה הוא לוקח איתו מהאירוע גם לאחר שהוא יצא משם ואפילו הרבה פעמים זה לא יהיה במודע כלל וישפיע על תת המודע שלו – זהו אירוע שהמיתוג שלו נחשב כהצלחה למארגן.

כיצד למתג את האירוע שלכם?

מיתוג אירוע חייבים להתחיל מהפקות דפוס של שילוט מתאים הכולל פוסטרים, שימשוניות, קאפות ורול-אפים מתאימים הכולל בבירור את לוגו החברה ואת המטרה לשמה כולם היתכנסו חשוב למקם את כל הפריטים הנ"ל במקומות בולטים ומרכזיים שימשכו את תשומת לב האורחים לאחר מכן ניתן חשיבות לצבעי המותג זה יכול להיות במיתוג בלונים בצבע המותג או בסידור שולחן עם מפות התואמות לצבע המותג וכו'.

ולסיום ניתן דגש על מוצרי הפרסום באירוע גם במהלך האירוע כגון חומר שיווקי שיחולק למשתתפים באירוע בתוך תיקים ממותגים, שוקולדים או סוכריות ממותגות, כוסות ממותגות וכו' וכמובן גם מזכרות לסוף האירוע – זה יכול להיות כל מתנה, גימיק או מוצר שקהל היעד שלכם יקח איתו הביתה ויעשה בו שימוש רב ככל הניתן, כמובן שמוצרי הפרסום ימותגו בלוגו החברה.

אצלינו ביעל בר מוצרי פרסום תוכלו לעיין בקטלוג אולניין המתעדכן מידי חודש תחת קטגוריית ארועים וכנסים – יש שם מאות רעיונות למיתוג מוצרים לכנסים ואירועים כאלו שהאורחים שלכם יפיקו מהם שימוש רב.

אופן ההזמנה של המוצרים הוא קליל – אתם משתפים אותנו בקונספט של האירוע שלכם ועל איזה מוצרים חשבתם וכמובן מספרים לנו על התקציב שיש לכם למיתוג מוצרי פרסום, צבעי הלוגו שלכם וכמות היחידות שאתם צריכים מכל מוצר ואנו נשלח אליכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד והדמיות למוצר לפני הדפסה. בהצלחה!