מוצרי פרסום הם כלי שיווק מצוין לפרסום ושיווק העסק שלכם אך כמו בכל תחום השיווק חשוב מאוד לעשות שיווק נכון בעזרת מוצרי פרסום שבאמת יביאו לפרסום הרחב ביותר שניתן לקבל מאותו מוצר כך שהעלות מול התועלת תהיה גבוהה.

החלטנו בחברת יעל בר מוצרי פרסום להרים את הכפפה ולספר לכם על חמשת המוצרים הנמכרים ביותר בתחום מוצרי הפרסום והמתנות הממותגות כך שתוכלו לקבל רעיונות אודות שיווק בעזרת מוצרי פרסום.

כמה נקודות חשובות בבחירת מוצר פרסום מוביל

אז מה בעצם הופך מוצר פרסום למוצר יעיל המביא לפרסום רחב? תחילה חשוב מאוד לבחור מוצר שהשימוש בו הוא נפוץ מאוד ונעשה על בסיס יום יומי כזה שבכל יום שהלקוח ישתמש במוצר ייחרט בתודעה שלו המותג המודפס על גבי המוצר לאחר מכן מומלץ לבחור מוצר שהשימוש בו נעשה במרחב הציבורי לדוגמא – מטריות ממותגות זהו מוצר שניתן להשתמש בו אך ורק במרחב הציבורי והוא מביא להכרה במותג לא רק למשתמש אלא גם לסובבים אותו.

לבסוף מומלץ לבחור מוצר שעלותו אינה יקרה במיוחד וניתן לחלק ממנו כמה שיותר יחידות שיגיעו לכמה שיותר אנשים כאשר מוצאים מוצר שעומד בשלושה כללי האצבע האלו תהיו בטוחים שמצאתם מוצר מצוין ועשיתם עסקה טוב בשיווק המותג שלכם.

עטים ממותגים

עטים ממותגים אחד המוצרים הנפוצים ביותר וככל הנראה גם הנמכר ביותר הם העטים הממותגים זהו מוצר שכולם צריכים והוא חולש על קהל יעד ענק היתרונות הם המחיר שלו שלרוב יהיה מספר שקלים בודדים לכל היותר, המיתוג עליו נראה מצוין וזהו מוצר שמביא להכרה מעולה במותג.

כדאי לבחור עט שהוא לא הזול ביותר כך שהשימוש בו יהיה הארוך ביותר והוא לא יתפרק לאחר מספר מועט של שימושים.

המוצר הנמכר ביותר עטים ממותגים

חולצות ממותגות

בכל בית עסק שנותן שירות פרונטלי וכזה שמכבד את עצמו תמצאו עובדים שממותגים מכף רגל ועד ראש ולכל הפחות החולצה שלו תהיה ממותגת בלוגו החברה כך כאשר צוות העובדים נראה מקצועי יותר המקום נראה מכובד יותר וקל מאוד למצוא את נותני השירות במקום כאשר כולם לבושים בצורה אחידה.

טיפ מאיתנו לגבי חולצות ממותגות הוא לבחור צבע שמזוהה עם המותג וכזה שקל לזהות אותו לדוגמא – ורוד / ירוק / צהוב ועוד.

מצתים ממותגים

מוצר מצוין למטרות פרסום וכזה שנמכר בעשרות אלפי יחידות הם המצתים הממותגים אומנם בשנים האחרונות ירד הביקוש למוצר זה אך בעבר הוא בהחלט תפס את המקומות הראשונים בטבלה ועדיין אנו חושבים שזהו מוצר מוביל בקרב קהל היעד של המעשנים עלותו כי זולה מאוד והשימוש בו הוא נפוץ מאוד בנוסף שטח הפרסום בו גדול יחסית ובולט מאוד על גבי המצית – שווה לחשוב על מצתים ממותגים למטרות שיווק ופרסום במיוחד אם קהל היעד שלכם הוא ברובו מעשן לדוגמא – מצתים ממותגים למכון גמילה מעישון, מצתים ממותגים לפרסום מועדונים וברים ועוד.

מצתים ממותגים מוצר מוביל במכירות

תיקים ממותגים

תיקים ממותגים לדעתנו זהו המוצר הטוב ביותר לפרסום המותג, במידה ובחרתם תיק שימושי הלקוח שיקבל אותו יעשה בו שימוש יום יומי במקומות ציבוריים לרוב ויביא להכרה גבוהה במותג אך יחד עם זאת ישנו את עניין התקציב שהוא מעט גבוה לעומת שאר מוצרי הפרסום הנמכרים ביותר.

כובעים ממותגים

כובעים ממותגים כפי שכבר ציינו למעלה אחידות צוות העובדים שהם ממותגים מכך רגל ועד ראש זה חובה לכל בעסק עסק הנותן שירות, הכובעים הממותגים הם מוצר שנמכר חזק מאוד ולא רק להלבשה של העובדים אלא גם לימי כיף לעובדים ללקוחות ועוד. קל מאוד למתג אותו, שטח הפרסום גבוה והשימוש בו הוא גבוה גם כן.

כובעים ממותגים מובילי המכירות לשנת 2020