חשבתם להזמין חולצות ממותגות? מעוניינים להלביש את העובדים שלכם בלבוש אחיד? חלוקה בימי כיף או אירועים מאורגנים? הגעתם למקום הנכון!

אנחנו בחברת יעל בר מוצרי פרסום עוסקים בשיווק חולצות וממתגים אותם עבורכם על פי דרישה מדויקת שלכם.

הדפסה על חולצות יעל בר

אז למה בעצם למתג חולצות?

חולצות ממותגות זהו מוצר פרסומי מדהים וכלי שיווק נפוץ מאוד בקרב כלל העסקים בעולם הוא הפך לכזה מוצר פרסום מוביל עקב מספר יתרונות מובהקים שיש לו על פני שאר מוצרי הפרסום.

ראשית יש לחולצה המון מקום להדפסה וניתן להדפיס עליה כמעט כל דבר שתרצו שנית חולצות הן מוצר שכל אדם בעולם לובש ועושה בו שימוש כך גם בחולצות ממותגות לרוב עושים בהם שימוש גם לאחר מכן החולצה הופחת בעצם למעין שלט חוצות מהלך של מותג החברה ולבסוף תמיד יש את עניין העלויות ועל חולצות ממותגות ניתן לומר בפה מלא הן כלל לא יקרות וכל אחד יכול לעמוד בתקציב הפרסום הזה.

שלושת היתרונות הבולטים הללו הופך את החולצות הממותגות למוצר שהכי הרבה נמכר בקרב חברות מוצרי הפרסום ובכל תחום ההדפסות על טקסטיל.

איך בוחרים אצלנו חולצה ממותגת?

לפני שנגיע לדרכים של בחירתם חולצה ממותגת דרכנו חשוב אתם בחברה שלכם תחשבו על קהל היעד שלכם ועל מטרת מיתוג החולצות, למה אנחנו מתכוונים – האם מדובר במיתוג עבור עובדי השירות שלכם? האם מדובר במיתוג עבור יום כיף של החברה? אולי מדובר על מיתוג חולצות לארגון של מרוץ מסוים? על ידי הבנה של מטרת מיתוג החולצות תדעו איזה חולצה היא המתאימה עבורכם.

בכדי לבחור חולצה מתאימה עבורכם אצלנו ביעל בר יש להיכנס לקטלוג המוצרים שלנו באתר ועל כל חולצה יופיע בדף המוצר פירוט מלא מאיזה חומר היא עשויה, מה משקלה הכולל כיצד ניתן למתגה כך שיהיה קל עבורכם לבחור את החולצה המתאימה לכם בנוסף ניתן לחייג אלינו ואיש מקצוע מטעמנו יסייע לכם בבחירתם החולצה המתאימה על ידי תחקור קצר של אופי המיתוג ומטרותיו.

הדפסה על חולצות יעל בר

כיצד מתבצע אצלנו תהליך מיתוג החולצות מתחילתו ועד סופו?

אחרי שאתם יודעים איזה חולצה היא המתאימה עבור החברה שלכם ניתן לעסוק במיתוג עצמו, מה בעצם תרצו להדפיס או לרקום על גבי החולצה? והאם למתג אותה מקדימה וגם מאחורה בגב?

כאשר נקבל את כל הנתונים הללו נוכל לשלוח אליכם הצעת מחיר ולאחר אישור שלכם על הצעת המחיר נבקש מכם לשלוח לנו קובץ מוכן להדפסה והצוות שלנו ישלח אליכם הדמיה מסודרת הכולל את הפרופורציה על גבי החולצה והמידות המדויקות של המיתוג בשלב זה עליכם לאשר את ההדמיה או לתת לנו תיקונים בהתאם לתוצאה אותה תרצו לקבל אחרי אישור סופי של ההדמיה כל החולצות יורדות להדפסה.

דגשים נוספים וחשובים! אנו בחברת יעל בר מוצרי פרסום מאוד מקפידים על איכות המוצרים אצלנו וכמו כן על איכות המיתוג שאותה בחרתם בין אם מדובר על הדסה ובין אם מדובר על רקמה המטרה שלנו היא להוציא מוצר מדויק בהתאם לבקשות ולצרכים שלכם.