חברת יעל בר מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חורף ממותגים. אנו משתמשים במוצרים איכותיים ובהדפסה ורקמה איכותיות ברמה הגבוהה ביותר וזאת על מנת להעניק ללקוחותינו את מוצרי הפרסומים הטובים ביותר.

תוכלו למצוא מגוון בקטלוג החורף שלנו מגוון רחב של מוצרים ממותגים לחורף שיעזרו לעובדים וללקוחות שלכם לעבור את החורף בחמימות ונעימות.

כל מוצרי החורף בקטלוג ניתנים למיתוג, בין היתר תוכלו למצוא מוצרים בעלי רעיונות מקוריים למתנות לעובדים וללקוחות שפוגעים בדיוק למטרה הפרסומית לשמה כיוונתם!

לכניסה מהירה לקטלוג החורף לחצו >> מוצרי חורף ממותגים

יעל בר - ייבוא שיווק ומיתוג מוצרי פרסום

החורף נותן אותותיו הימים מתקצרים והערבים החלו להיות קרירים וקודרים זה הזמן להתכנס ולהתחמם איש איש בביתו…

הקיץ עבר ימי הסתיו כבר כמעט כאן והחורף מתקרב בצעדי ענק וזה בדיוק הזמן המתאים לפנק את העובדים והלקוחות שלכם במוצרים שיחממו אותם וכמובן גם את ליבם כלפי המותג שלכם. עונת החורף היא בהחלט אמתלה מצוינת להזמין מגוון מתנות לחורף עם מיתוג לעסק שלכם.

כשתעניקו ללקוחות שלכם מוצר עונתי אתם יכולים להיות בטוחים שהם יעשו שימוש מירבי במוצר בעונת החורף.

כך אתם בעצם משדרים ללקוחות ולעובדים שלכם במודע ובתת מודע שיש להם עסק עם חברה רצינית הדואגת לשיווק ומיתוג רציני ומשקיעה בלקוחות ובעובדים שלה ואכפת לה מהם.

כך שכאשר מדובר בלקוח סביר להניח שאתם תהיו הראשונים לחשוב עליהם ברגע שיתגלה אצלו הצורך למוצר או לשירות אותו אתם מוכרים, הרי הוא מסיק מסקנה שגם השירות שהוא יצרוך ממך הוא רציני ואחראי כלפיו וכאשר מדובר בעובדים שלכם הם יעריכו אתכם ואת החברה שלכם ויתנו תמורה מלאה בחזרה דבר אשר ישפר את השירות שלכם ויגדיל את המכירות שלכם.

פרסום באמצעות מוצרי פרסום כדוגמת מוצרי חורף ממותגים בהחלט חודרים לתודעה של הלקוחות שלך והדבר פותח דלתות לעשיית עסקים בהווה ובעתיד!

מספר דוגמאות למוצרי פרסום מובילים בעונת החורף

מטריות ממותגות – מטריה הוא מוצר צריכה בסיסי, אתה חייב להשתמש בו במרחב הציבורי וכך המטריה תגרום לפרסום רחב ומי שמשתמש במטריה יהפוך לשגריר פרסום של החברה שלכם.

בתחום המטריות ניתן למצוא סוגים שונים של מטריות כמו לדוגמא מטריה הפוכה או מטריה בצורת בקבוק יין ועוד וכמו"כ תוכלו למצוא גם מגוון גדול של איכויות הכל בהתאם לצורך ותקציב שלכם.

שמיכות ממותגות – שמיכה זו מתנה שתמיד כיף לקבל, בכל בית עושים שימוש בשמיכות בין אם זה שצופים בטלוויזיה, ישנים ואפילו שיושבים בגינה או במרפסת ונעשה קצת קריר.

השמיכה מעניקה חמימות ואם היא ממותגת בלוגו החברה שלכם בתת המודע של מקבל המתנה הוא יקשר בין ההרגשה הנעימה עם השמיכה לבין המותג שלכם – וודאי ונבדק במחקרים רבים אודות מוצרי הפרסום בארה"ב.

כוסות תרמיים ממותגים – עוד מוצר פרסומי מוביל לעונת החורף הם הכוסות והבקבוקים התרמיים שומרים קור וחום שלנו, יש בהם שימוש רב לרוב בשתייה חמה ומאוד קל למתג אותם בשלל אפשרויות – חריטה, הדפסה, דיגיטאלי ועוד.

מוצרים ממותגים לחורף - יעל בר

אז איך אנחנו מזמינים מכם מוצרי חורף ממותגים?

תחילה תעיינו בקטלוג מוצרי החורף שלנו ולאחר מכן גבשו תקציב מסוים עבור מוצרי פרסום לחורף כאשר יש לכם תקציב מוגדר ומספר רעיונות למתנת חורף ממותגת זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנו נבדוק את הצרכים שלכם נשאל אותכם כיצד תרצו למתג ונפרוס בפניכם את האופציות האפשריות בהתאם לתקציב שלכם, בשלב זה נעביר לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד ולאחר מכן נערוך עבורכם הדמיה למוצר עם הלוגו שלכם לאישורכם – אישרתם? מצויין המוצר הפרסומי שלכם בדרך למיתוג לוגו החברה שלכם!

אנו ביעל בר מאוד ממליצים בחלוקת מתנות לעובדים ליצור ערכת חורף מושלמת אשר כוללת מספר מוצרים ממותגים תחת מעטפת אחת גדולה, כך העובד שלכם ירגיש מוערך ואסיר תודה אליכם ואתם תזכו לתפוצה רחבה לנראות המותג שלכם.

חברת יעל בר תשמח לסייע לכם בבחירת המתנה המושלמת. צלצלו אלינו 0722-11-22-72