כנסים ותערוכות הם בדרך כלל מקום להתקהלות קהל רב של אנשים ולכן זה הוא מקום מצוין והזדמנות מצוינת לפרסום ושיווק המותג שלכם ותעשו זאת על ידי חלוקת שי עם מיתוג אישי שלכם למשתתפי הכנס ובכך תוכלו ליצור חשיפה מקסימלית וחוויה נעימה למותג שלכם.

יתרון משמעותי מובהק בבחירת מוצר פרסום מתאים הוא השימוש של המקבל אותו כאשר אותו מוצר הוא לא פלייר או מוצר חד פעמי אלא המקבל אותו יעשה בו שימוש שוטף מספר רב של פעמים.

חשוב לדעת כי סקר אמריקני שנעשה עבור חברת פרסום מהגדולות בארה"ב קובע כי מוצרי פרסום וקידום מכירות ממותגים נשמרים אצל הלקוחות בממוצע כ-8 חודשים!

מוצרי פרסום פופולריים

מוצרי פרסום ומוצרי קד"מ (קידום מכירות) הם מוצרים מאוד דינמיים ומשתנים בהתאם לרוח התקופה ולכן חשוב מאוד להתאים את אופי הכנס או התערוכה לאופי המוצר אותו נרצה לחלק למבקרים והזמן בו יחולק.

ישנם מוצרים פופולריים המתחלקים לפי עונות וישנם מוצרים המתחלקים לפי מקצועות בהם עוסק הכנס. לדוגמא חורף – כובעים, מטריות ועוד.

ענף הייטק – גאדג'טים למיניהם. התייעצו איתנו ונעזור לכם לבחור את את המוצר המתאים ביותר עבורכם!

מוצרי קידום מכירות לתערוכות רק ביעל בר

אנו תמיד מנסים לחשוב מחוץ לקופסא ולהביא את המוצרים החדשניים והמעניינים ביותר. הצוות שלנו בעל ניסיון וידע רחב במוצרי הפרסום והקד"מ לכנסים ותערוכות.

אנו יודעים בדיוק להתאים את אופי המוצר עם אופי הכנס או התערוכה. על כך יעידו אלפי הלקוחות המרוצים שלנו שדאגנו להתאים להם את המוצר הפרסומי הנכון ביותר עבור האירוע שלהם!

מעוניין במוצר ממותג לכנס או תערוכה? המאמר הזה הוא בשבילך!

כמעט כל אחד מאתנו קיבל מתישהו במהלך חייו הזמנה לכנס כזה או אחר בו בדרך כלל מתקהלים חבורה של אנשים לשם מטרה מסוימת.

בעבר תכנון כנסים והזמנת האנשים לכנס היו בדרך כלל שייכות לחברות גדולות המקהלות אנשי עסקים בעיקר לקידום קשרים עסקיים אך כיום עם ריבוי הרשתות החבריות והתקדמות המדיה, הכנסים נהפכו לנחלת הכלל כיוון  שנוצרות המון קהילות אשר מארגני ומובילי הקהילה מכנסים מספר פעמים בשנה את קהילתם לדון בנושא המסוים בו הם דנים, בין היתר ניתן למצוא כנסים של מחפשי עבודות, קהילות הורים שונות וכמובן כינוס מנהלים ואנשי עסקים.

כנס הוא הזדמנות מצוינת ליצירת קשרים עסקיים ולקידום אג'נדות שונות כך שאם נעשה את כל המהלכים נכונה נרוויח חשיפה מקסימלית ומיצוי הפוטנציאל המירבי למותג או לקידום האג'נדה שלכם.

הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת היא על ידי העמדת דוכן ייצוגי מאובזר בהדפסות המותג ואנשים ייצוגים אשר יעמדו בדוכן במקום בולט במקום הכנס – בכניסה ראשית כמובן שחשוב לפזר על גבי העמדה חומר שיווקי שלכם, עטים ממותגים ועוד אשר ויעבירו בכל דרך אפשרית את המסר שאנו רוצים להעביר על ידי חלוקה של מוצרי פרסום וחומרי הסברה שונים.

חשוב מאוד לדעת להתאים את אופי הכנס למוצרי הפרסום וקידום המכירות שאתם רוצים לחלק לנוכחים בו – מוצרי פרסום אשר המקבל אותו יעשה בו שימוש מירבי ויהנה ממנו.

מתנות נפוצות בכנסים הם בדרך כלל דיסק און קי ממותג, תיקים ממותגים, מוצרי משרד ממותגים ועוד.

בתהליך בחירת מוצרים ממותגים לכנסים אנו תמיד חייבים לחשוב מחוץ לקופסא ולהיות כמה שיותר יצירתיים לדוגמא אם הכנס הוא בנושא אוכל כדאי לחלק סינרים ממותגים לקהל הכנס או מוצרי בישול ואפייה ממותגים כמו כן יש לאפיין את המוצר הממותג למקום בו נערך הכנס או המפגש לדוגמא אם הכנס נערך בקיץ במקום שאינו מקורה ואינו ממוזג כדאי לחלק מאוורים קטנים ממותגים, כובעים ממותגים, מניפות ממותגות ועוד. במידה והכנס נערך בחורף ניתן לחלק מוצרי חורף ממותגים או מטריות ממותגות, כובעי צמר ממותגים ועוד.

זכרו! המטרה הברורה של חלוקת מוצרי פרסום ממותגים לקהל היעד שלנו אשר מקבל את המתנה צריך לחרוט במוחו את המותג שלכם  ולהשאיר את המותג שלכם אצלו בתודעה כך שברגע שיעלה בו או בסובבים אותו הצורך לאותו שירות שאתם נותנים הוא מיד יחשוב עליכם בפתרון לאותו צורך עבורו או בהמלצה עבור הסובבים אותו לכן לאחר שבחרנו את המוצר לקידום מכירות שלנו אחרי אפיון של הכנס והתאמת אותו מוצר לקהל היעד שלנו חשוב שנדפיס את המותג שלנו במקום הבולט לעין ליצירת חשיפה מקסימלית.

לסיכום הכינו עמדת תצוגה נתחו את אופי הכנס ואת קהל היעד שאנו רוצים לחלק לו את המוצר הממותג שלנו דאגו להדפיס את הלוגו במקום ובגודל הבולט ביותר וצפו לאינסוף פניות מקהל הכנס. בהצלחה!