המאמר הבא שתקראו הוא סיכום של ישיבת צוות של יעל בר אודות רעיונות למוצרי פרסום שיקלעו בדיוק למטרה לשמם הם נועדו. תחילה נסביר מהם המטרות המרכזיות של מוצרי פרסום ולאחר מכן נביא כמה דוגמאות לרעיונות מקוריים למתנות ממותגות לפי עונות השנה ולבסוף נסביר כיצד הולך התהליך מתחילתו ועד לסופו ומהם הדברים שחובה לשים לב אליהם בתהליך של מיתוג מוצרים בלוגו החברה.

מוצרי פרסום ומתנות ממותגות הם דרך שיווקית אחת מבין דרכי שיווק רבות הקיימים כיום אך חשוב לציין שזוהי דרך מרכזית במיוחד החולשת על כל סוגי העסקים בעולם בין אם אתה חברה מובילה במשק או עסק בתחילת דרכו כל אחד לפי תקציבו. המטרה הראשונה של מוצרי הפרסום היא לחשוף את המותג של החברה שלכם לעיניי המוני אנשים ובעצם להיכנס לתודעה של אותם אנשים שנחשפו למותג שלהם כך שכאשר יתגלה אצל כל אחד מהם צורך כלשהוא עבור המוצר או השירות שאתם נותנים אתם ישר תקפצו לנגד עיניהם. נכון, מיתוג מוצרי פרסום ומתנות זוהי לא השקעה לטווח הקצר מאוד כגון השקעה על קליקים בגוגל אלא זו השקעה לטווח הבינוני והרחוק אך זו השקעה משתלמת ובסיסית עבור כל עסק ועסק. מלבד החשיפה של המותג ישנו עוד יתרון בולט בחלוקת מוצרי פרסום ומתנות והיא הצד של מקבל המתנה כיצד הוא מרגיש כאשר הוא מקבל מאיתכם מתנה? הוא מעריך אתכם ואת המוצר או השירות שאתם נותנים והקשר הופך חזק יותר ועוצמתי יותר.

דוגמאות למוצרי פרסום שהם חובה עבור כל עסק:

הדפסה על תיקים – תיק הוא מוצר מאוד פופולרי למיתוג בין אם מדובר על המכולת השכונתית שמדפיסה על צידניות כמתנה ללקוחות ועד לחברות הייטק שמדפיסות על תיקי מחשב איכותיים ויוקרתיים מדוע? כי תיק זהו מוצר שכולם הולכים אתו וכאשר עושים בו שימוש לרוב זה יהיה בשטחים ציבורים מה שנותן לכם החברה שמיתגה את התיקים הכרה מלאה במותג שלכם בכל מקום שמקבל המתנה ילך עם התיק הממותג שלכם.

הדפסה על תיקים

עטים ממותגים – עט הוא מוצר זול וזמין וניתן להדפיס את הלוגו שלכם על גבי העט בכמויות גדולות וכך לחלק ליותר אנשים את העטים הממותגים שלכם זהו מוצר שרוב העסקים בוחרים למתג והוא פופולרי במיוחד!

טקסטיל ממותג – המוצרים הממותגים הנפוצים ביותר בכל העולם כולו הם הטקסטיל הממותג בו ניתן לכלול חולצות ממותגות , כובעים ממותגים, פרטי לבוש שונים ועוד. זהו מוצר שכל מי שילבש אותו יהפוך לשגריר של החברה שלכם ויפרסם את המותג שלכם בכל מקום בו הוא יהיה כאשר הוא לובש את מוצר הטקסטיל הממותג שלכם.

סופטשלים ממותגים

בקבוקים ממותגים – מוצר מאוד שימושי לכל עונות השנה בקיץ ניתן לבצע הדפסה על בקבוקים צבעוניים וקיצים ובחורף ניתן להדפיס על בקבוק תרמי. נקודה חשובה על בקבוקים ממותגים – רוב בעלי העסקים והחברות נוטים לחשוב כי בקבוקים ממותגים הם מוצר יקר ואינם יודעים כי אצלנו בקטלוג מוצרי הפרסום יש בקבוקים החל מ – 3 שקלים לבקבוק ורובם לא עוברים את 10 ₪ ליחידה יחד אם זאת העלות מול התועלת במיתוג בקבוקים הוא מאוד גבוה בגלל שטח הפרסום הנרחב על גבי הבקבוקים והשימוש התדיר שמקבל המתנה עושה בבקבוק הממותג.

בקבוק תרמי איכותי עם מיתוג

שלבי בחירת מוצרי הפרסום ותהליכי המיתוג

לפני כל בחירה של דרך שיווק כזו או אחרת חשוב תחילה לבנות תקציב מדויק שתרצו להוציא עבור אותה דרך שיווק כאשר אנו מדברים על מוצרי פרסום לאחר הגדרת התקציב חשוב ללמוד את קהל היעד לו אתם מעוניינים לחלק את המוצר הממותג ולהבין מה הם הצרכים שלו לאחר שלמדתם מהם הצרכים שלו תדעו להתאים לו את המתנה המקורית והמתאימה במיוחד עבורו לדוגמא: מתנה לעונת הקיץ לבעלי משפחות – צידנית משפחתית ממותגת, מתנה לסטודנטים – תיק גב מחשב ממותג. צרו קשר עם החברה ממתגת ובדקו אודות העלויות השונות לאחר מכן תלמדו מהחברה הממתגת איזה דרך מיתוג היא הטובה במיוחד עבורכם – רקמה, הדפסה וכו' אשרו את ההדמיה למוצר שבחרתם והמוצר יורד להדפסה. בהצלחה!