חשבתם פעם מהו מוצר הפרסום הכי מוביל? כזה שבכל שנה שובר את שיאי המכירות ונמכר במאות אלפים? אז אנחנו חשבנו ולאחר מכן גם בדקנו ויש לנו גם ממצאים – עטים ממותגים זהו מוצר הפרסום שנמכר הכי הרבה מבין כל מוצרי הפרסום הקיימים לכן המאמר הבא נספר על כל היתרונות במיתוג עטים, כיצד לבחור עטים למיתוג, כיצד לבצע בצורה נכונה הדפסה על עטים ועוד.

עטים ממותגים – למה צריך את זה?

בכל מקום בעולם השימוש בעטים הוא עצום ואינטנסיבי, זהו שוק שמגלגל מידי שנה מיליארדי שקלים מעבר כך עט הפך למוצר הדומה מאוד לתכשיט ישנם עטים בייצור אישי המגיעים למחיר של אלפי שקלים עבור עט אחד, אנו נספר לכם בעיקר על היתרונות הבולטים בחלוקת עטים לפרסום – עטים סטנדרטים לשימוש יום יומי. אין זה סוד כי כולם ישמחו לקבל מכם מתנה עט ממותג בלוגו החברה שלכם, מקבל המתנה תמיד ישמור את העט בתיק, במשרד או בבית ואין ספק שהוא יעשה בו שימוש ובכל שימוש שלו הלוגו שלכם יופיע אל מול עיניו ויגרום לצריבת המותג בתת המודע שלו בנוסף מחירם של העטים הוא נמוך מאוד כאשר משווים אותו למוצרי פרסום וקד"מ אחרים לכן ניתן להדפיס על אלפי עטים ולחלקם לכמות גדולה מאוד של אנשים שיחשפו למותג שלכם.

כיצד בנוי העט ואיך נדע שבחרנו עט שהוא מתאים לנו?

קיימים בשוק מאות דגמים של עטים חלקם מצוינים, חלקם טובים וחלקם פחות טובים וממש יתפרקו אחרי כמה דקות שימוש. כאשר רוכשים מוצר פרסום לעסק הנועד לקדם את המכירות ולהביא לפרסום המותג ככל הניתן חשוב לשים לב כי המוצר ישרוד לאורך זמן ובאמת יפיק את התועלת ויכוון למטרה לשמה הוא נועד. רוב הלקוחות שלנו חושבים שהמחיר של העט מעיד על חוזקו וככל שהעט יקר יותר כך הוא ישרוד לאורך זמן רב יותר – אומנם יש היגיון במשפט הזה אך הוא לא לגמרי נכון! כמובן שישנם עטים שהם זולים בצורה מחשידה ויתפרקו לאחר מספר דקות שימוש ולעומת זו יש עטים יקרים מאוד שבאמת ישרדו לאורך זמן שימוש רב יותר אך אנו נפרט על הסטנדרט הקיים של העטים וכאשר מדברים על הסטנדרט המחיר הוא לא בהכרח מייצג את איכות העט. אז איך בכל זאת נדע לבחור עט שבנוי בצורה טובה וישמש את הלקוחות או העובדים לזמן ממושך?

תחילה יש להבחין בחומר ממנו מיוצר העט – עטי פלסטיק הם עטים שמתפרקים מהר יותר לעומת עטים עשויים מתכת לכן נסו לבחור עט עשוי מתכת לרוב הוא יהיה חזק יותר ומסיבי יותר בנוסף יש לבדוק כיצד העט נפתח – השימוש הנפוץ ביותר כיום הוא עט קפיץ כאשר בגוף העט ישנו קפיץ בלחיצת כפתור אנו חושפים את החוד של העט וכעת ניתן לעשות בו שימוש, עטי הקפיץ הם בהחלט טובים ויעידו על כך אלפי עטים שאנו מדפיסים עליהם והם עשויים עם קפיץ פנימי אך אם הדבר מתאפשר בחרו עט שהפתיחה שלו נעשית על ידי סיבוב או פקק ולא על ידי קפיץ כי הקפיץ הוא מוצר שנוטה עם הזמן להתקלקל אך יחד עם זאת נוסיף כי רוב הדגמים מגיעים עם קפיץ. דבר נוסף וחשוב מאוד הוא סוג הדיו בתוך הקשית תעדיפו תמיד לרכוש עטים שהדיו שהקשית דיו שלהם הוא תוצרת שוויץ או גרמניה ולא קשית דיו תוצרת סין כיוון שדיו נוטה להתייבש והדיו הגרמני והשוויצרי בהחלט עושה את העבודה ולוקח לו זמן רב יותר על מנת להתייבש לבסוף תסתכלו על שטח הפרסום הנמצא בעט, ישנם עטים ששטח הפרסום בהם הוא דל מאוד ולעומתם ישנם עטים ששטח הפרסום מספיק גדול ויפה השאיפה היא שהוא יהיה גדול על מנת למשוך תשומת לב רבה יותר למותג. חשוב להדגיש כי קשה מאוד למצוא עט שהוא נכון מבחינת כל הדגשים שנתנו כאן לכן נסו למצוא בכל עט כמה שיותר יתרונות מהיתרונות שהזכרנו למעלה – כזה שיהיה עם מספר היתרונות הרב ביותר הוא המוצלח ביותר למיתוג עבורכם.

הדפסה על עטים - יעל בר

הדפסה על עטים – כיצד זה מתבצע?

הדפסה על עטים דורשת מיומנות ודיוק כיוון שזוהי הדפסה קטנה מאוד ולכן היא צריכה להיות ברזולוציה גבוהה וטובה על מנת שתמשוך מספיק תשומת לב. נהוג להדפיס על עטים בשיטת דפוס הטמפון זוהי כרית ייעודית שמכינים אותה בצורת הלוגו של החברה שלכם ומכונה אוטומטית טובלת את הכרית בצבע ולאחר מכן מצמידים אותה לעט אין ספק כי זוהי בהחלט הדפסה עדינה. על גבי העט נהוג להדפיס את שם החברה והלוגו וניתן להוסיף גם פרטי התקשרות ואם יש מקום גם סלוגן קצר המתאים לרוח העסק שלכם. בהצלחה!