כיצד תנצלו את הנופש של הלקוחות והעובדים שלכם למסעי פרסום? כל זאת במאמר הבא!

רובינו נופשים לפחות פעם בשנה ואף יותר לכן כאשר אתם מתכננים לכם את החופשה החלומית בקיץ באביב בחורף או בסתיו רק עם בן או בת הזוג אולי עם חבר או חברה ואולי גם עם כל המשפחה ניתן לפרסם את העסק שלכם ולחשוף בפני המון אנשים את המותג שלכם בצורה פאסיבית לחלוטין וזאת בעזרת מוצרי פרסום וקידום מכירות שונים. איך עושים את זה?? המשיכו לקרוא.

מוצרי פרסום לעונת הסתיו והחורף – במידה ותכננתם חופשה במקומות קרים כמו צפון הארץ, טיול לחרמון ועוד תוכלו לגרום לחשיפה מקסימלית של המותג שלכם בעזרת מעילי פליז איכותיים מודפסים עם לוגו של המותג שלכם, כובע צמר ממותג, חם צוואר ממותג ואפילו כפפות סקי ממותגות כך בזמן הבילוי והנאה שלכם האוכלוסייה מסביבכם תיחשף למותג שלכם.

מוצרי פרסום לבילוי ביםמוצרי פרסום לקיץ הם דבר נפלא, כאשר אתם שוכבים על החוף ונהנים מהשמש והבריזה של הים תוכלו למשוך תשומת לב לכיוון המותג שלכם, בקטגורית מוצרי פרסום וקידום מכירות לעונת הקיץ ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרים אשר מתאימים בדיוק לחוף הים כמו צליה גדולה ממותגת, מגבות חוף ממותגות עם הלוגו שלכם, צידנית ממותגת, מטקות עם הדפס של המותג שלכם ועוד. חוף הים הוא בהחלט מקום מושלם לחשוף את המותג שלכם כי בדרך כלל זהו מקום הומה אדם והמטרה שלכם היא לצוד כמה שיותר זוגות עיניים לכיוון המותג שלכם.

מוצרי פרסום לפארקים – בזמן המנגל בפארק עם כל המשפחה ניתן לפרסם את המותג שלכם ללא כל מאמץ אפשר לעשות זאת על ידי משחקים כדוגמת צלחות מעופפות עם לוגו החברה שלכם או כדור ממותג ואשר לעשות זאת על ידי מיתוג מוצרי עזר שונים כמו נפנף למנגל ממותג, צידנית ממותג, צליות גדולות ממותגות ואפילו חולצות ממותגות לחלוקה לכל המשפחה.

מוצרי פרסום לבריכה – אם החלטתם ללכת לנפוש בבריכה השכונתית או הבריכה בבית המלון גם כאן ניתן להדפיס מגוון רחב מאוד של מוצרי פרסום וקידום מכירות שיעזרו לכם לחשוף את המותג שלכם עד כמה שניתן אך יחד עם זאת ללא מאמץ ותוך כדי הבילוי. מוצרי פרסום ממותגים מומלצים לבריכות יכולים להיות כובעים ממותגים, מצופים גלגלי וכדורי ים למיניהם עם הדפסה של המותג שלכם, מגבות ממותגות, משקפי שמש ממותגים ועוד.

זכרו! כבעלי עסק אתם תמיד מחויבים להישאר עם יד על הדופק ולבחון כל פעם את השוק מחדש וזאת מהסיבה הפשוטה כי בימינו אנו הזמנים, הטרנדים והמוצרים משתנים מהר מאוד והלקוחות שלכם מחפשים בכל רגע נתון אחר גירויים חשים ומעניינים תוסיפו לכך כי התחרות היום בכל התחומים ובכל השווקים היא תחרות גדולה יותר וקשה יותר כולם מתחרים על הכתר מי יצליח לכבוש את ליבו של הלקוח ולגרום לו לקנות בבית העסק שלנו לכן אתם חייבים תמיד להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא כל הזמן. כך שכאשר תפרסמו את העסק שלכם במהלך החופשה תהפכו לחדשניים יותר ופורצי דרך.

לסיכום אל תותרו על מוצרי פרסום וקידום מכירות ממותגים לחופשה הבאה שלכם, זה רעיון מגניב וייחודיי אשר בוודאות יעזור וישדרג את הכרת המותג והתדמית שלו ויגרום לעסק שלכם להיות כמה רמות מעל למתחרים שלכם. אפיינו לכך תקציב מראש ותערכו בהתאם מספיק זמן לפני כי לעיתים לוקח מספר ימים או שבוע לאספקת המוצר טיפ אחרון! אם יצאתם לנופש כקבוצה גדולה (חברים או משפחה) אל תוותרו על אחידות של כולם והדפיסו להם חולצות ממותגות כובעים וכו' כך שכולם יראו אותו דבר. זה יראה מדהים! באחריות.