כובעים ממותגים- השיווק והפרסום לעסק שלכם

אנחנו אוטוטו בימי הקיץ הלוהטים והרותחים, אחד הדברים החשובים שאנחנו הולכים איתם בחוץ בימי הקיץ, זה כובע להגנה מפני השמש הקופחת. כובע משמש אותנו כל ימות השנה ובמיוחד בקיץ, וכמובן הכובע יכול לשמש אותנו גם כמוצר אופנה או סתם לטיול בטבע. אז כובעים ממותגים זה מוצר שימושי ויעיל לתת כמתנה עבור הלקוחות או העובדים שלכם וזה מעלה את רמת החשיפה והפרסום של העסק שלכם 

במאמר זה נרחיב על פרסום ושיווק באמצעות מוצרים ממותגים הנושאים את לוגו החברה שלכם ומדוע זה שווה לעסק שלכם לטווח הרחוק 

למה משתלם להשתמש בכובעים ממותגים?

מוצרים ממותגים, הם כלי שיווקי אדיר ורחב, לחשיפה גדולה לעסק ופרסום נרחב, כאשר אתם בוחרים מוצר מסוים, ורוצים למתג עליו את לוגו החברה שלכם או כיתוב של החברה שלכם ,עבור מתנה לעובד או ללקוח, ההשקעה שלכם עבור המוצר היא חד פעמית כי המלאי נשאר לאורך זמן רב 

השקעה משתלמת ופרסום לעסק שלכם

אז אתם מחליטים למתג את לוגו החברה שלכם על מוצר פרסומי כאשר אתם תחלקו אותו, האנשים שקיבלו את המוצר ישתמשו בו יום יום ויראו את הלוגו שלכם מול העיניים, אין פרסום טוב יותר מזה.

מוצר-פרסום-יעל-לעסקים-כובעים-באנר

איך מוצרי פרסום ממותגים יועילו לעסק שלכם

כל עסק גדול או קטן פועל למטרת רווח, התחרות בשוק היא עצומה ,ולפעמים בעל עסק חושב שבזה שהעסק הוא מותג אז הוא לא צריך להשקיע בפרסום ובשיווק. אז למה המתחרים שלך משקיעים כל כך הרבה בשיווק ופרסום ע"י מוצרים ממותגים? כי הם יודעים שיש תחרות גדולה בשוק וההשקעה היא כדי להישאר בתודעה ולא להישכח.

ולכן גם אם אתה כעסק קטן תמיד תוכל להשקיע במוצר ממותג שישווק וימנף את העסק שלך לגבהים, ללא צורך לשלם סכומי עתק מטורפים. ולא משנה אם מדובר במאות או אלפי לקוחות שלך או אלפי לקוחות פוטנציאלים, התהליך של הפרסום ע"י מוצרים ממותגים יוצר שיח והתעניינות ומגיע למלא לקוחות פוטנציאלים שיגיעו בעתיד רק בגלל המוצר הממותג בלוגו החברה שלך.

איך תהיו שונים מהמתחרים?

כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי ויעיל משאר המתחרים, צריך להגיע לקהל היעד שלך בסגנון פרסומי שונה מכל הפרסומים השונים שמפרסמים כיום, כובעים ממותגים או כל מוצר ממותג תמיד יהיה אפקטיבי ויכול למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאלים, ההשפעה תהיה גם על המכירות שלכם וגם על שיווק ופרסום העסק שלכם.

מהם המוצרים הממותגים השימושיים?

את המוצר הממותג תמיד אפשר לתת ללקוח קיים או מתעניין בכל הזדמנות, בתחום המוצרים הממותגים קיים מלאי ענק של מוצרים אבל בשביל שתדעו מהו המוצר המתאים עליכם לדעת מהו קהל היעד שלכם ומה התקציב שאתם מוכנים להקדיש. 

כדי לבחור את המוצר הנכון לכם ושיתאים ללקוחות שלכם, אתם צריכים לבחור מוצר שיעשו בו שימוש רב, כמו כובעים ממותגים או כל מוצר שיש לו חשיפה גדולה לאנשים, וכמובן מוצר שהלקוחות שלכם צריכים וישמרו אותו להרבה זמן.

אצלנו ביעל בר ישנו מגוון ענק של כובעים ממותגים ומלאי עצום של מוצרים ממותגים במבחר צבעים, 

אז למה אתם מחכים? נציגנו זמינים אליכם תמיד למתן ייעוץ ולהתאים לכם את המוצר הממותג בהתאם לתקציב שלכם. התקשרו אלינו 0722-11-22-72