אצלינו תוכלו להדפיס על כל מוצר – כל פתרונות ההדפסה על מוצרים במקום אחד, לא צריך לפצל את הקניה אנו ביעל בר מומחים להדפסות משי למוצרי טקסטיל, הדפסות טמפו למוצרים קשיחים, הדפסות סובלימציה ו-UV להדפסות צבעוניות והדפסות חדישות במיוחד כגון DTF לכם רק נשאר לומר לנו על איזה מוצר תרצו להדפיס וכמה צבעים יש ללוגו שלכם!

כל פתרונות הדפוס להדפסה על מוצרים ביעל בר

איכות מוצרים ללא פשרות – מחלקת הרכש אצלנו עובדת שעות נוספות על מנת להעניק לכם הלקוחות שלנו את המוצרים החדישים ביותר, הטרנדיים הכי עכשוויים וכמובן תחת בקרת איכות למוצרים לא פחות ממצוינים – אז שאתם מגיעים ליעל בר להדפיס על מוצרים חשוב שתדעו שהמוצרים שלנו הם מוצרים איכותיים וטובים שעברנו אצלנו בדיקה מקדימה.

מספר 2 איכות מוצרים ללא פשרות

מצטיינים בשירות! צוות יעל בר חרט על דגלו שירות מענה זמין תוך מענה מהיר במיוחד וכמובן בשיטה שנוכה לכם – נוח לכם לדבר בטלפון – מצויין אנחנו פה, נוח לכם במייל – גם שם אנחנו תמיד זמינים ואם אתם בכלל אוהבים לצ'וטט בווצאפ אנחנו נענה לכם גם שם בזריזות. תוכלו לקרוא עלינו ביקורות ברחבי הרשת אודות השירות והאחריות שלנו הן להדפסה על המוצרים והן על המוצרים עצמם.

מספר 3 - מצטיינים בשירות

מחירים הוגנים – בקבלת הצעת מחיר מאיתנו תיווכחו לדעת שהמחירים שלנו הם מחירים הוגנים לחלוטין בהתאם למוצר המוגמר וביחס לשוק מוצרי הפרסום. נסו אותנו!

מספר 4 מחירים הוגנים

קטלוג אונליין באתר שמתעדכן מידי חודש עם כל המוצרים הכי שווים. אנחנו תמיד דוגלים בחדשנות מתמדת ובהנגשת אתר הקטלוג שלנו לכם הלקוחות שלנו – בכל כניסה למוצר מסויים בקטלוג תמצאו פירוט מלא של המוצר הכולל מידות המוצר מאיזה חומר הוא עשוי ופרטים טכניים נוספים הקשורים לאותו מוצר כמובן שהכל מסודר בצורת קטגוריות על מנת לעשות סדר בכל מאות המוצרים שלנו – לדוגמא תחת מוצרי פרסום לקיץ תוכלו למצוא צידניות ממותגות, מתנפחים לבריכה ממותגים ועוד.

מספר 5 קטלוג אונליין המתעדכן מידי חודש

אז בפעם הבאה שאתם מעוניינים לרכוש עבור החברה או הארגון שלכם מוצרי פרסום עם לוגו החברה או מתנות לעובדים – יש לכם כתובת אחת יעל בר מוצרי פרסום!