צידניות ממותגות איכותיות- מתנה לקיץ עבור העובדים

כיום צידניות ממותגות נחשב למוצר מנצח לימי הקיץ הלוהטים, הצידניות משמשות אותנו הן בטיול בטבע, או בפיקניק משפחתי, או סתם ביציאה קטנה לים. כאשר אתם כעסק או כחברה בוחרים בצידניות ממותגות עם לוגו החברה שלכם כמתנה לעובדים או ללקוחות שלכם אתם מעלים את פרסום ושיווק העסק שלכם ע"י המוצר הכל כך שימושי בעונת הקיץ 

איך בוחרים צידניות לעובדים?

כאשר אתם כחברה רוצים לתת את המתנה המושלמת לעובד או ללקוח שלכם עליכם לדעת קודם אלו כמויות אתם צריכים? מיהו קהל היעד שלכם? האם אתם רוצים כמה סוגים וכמה גדלים? וגם כמובן מה תרצו למתג על גבי הצידניות – צבעוני? צבע אחד? וכו' בנוסף אתם צריכים לדעת באיזה תקציב החברה יכולה לעמוד ולכן צריך לבוא עם תקציב ידוע מראש!

צידניות גדולות איכותיות מתנה לעובדים

חברות וארגונים רבים משקיעים בחלוקת צידניות איכותיות וגדולות עבור מתנה לעובדים. צידנית גדולה ואיכותית בדרך כלל תגיע עם שכבה כפולה שומר קור / חום תפרים וחיזוק דפנות התיק, מקומות אחסון בצידי התיק ועוד. ניתן להשקיע עוד מעט בתקציב ולרכוש צידניות טרולי על גלגלים כולל ידית נשיאה נשלפת בדומה למזוודה – מוצר נוח ושימושי במיוחד.

צידניות גדולות עם תא לערכת ברביקיו

אם אתם רוצים לתת לעובדים שלכם צידניות גדולות ואיכותיות במתנה, אך רוצים שיהיה בהם ייחודיות- אתם יכולים לקנות לעובדים צידניות עם תא לערכות ברביקיו. בתא של ערכת הברביקיו ישנם לולאות שלתוכם משחילים את ציוד הברביקיו. צידניות אלו גם גדולות, וגם שימושיות ביותר.

מאמר-צידניות-ממותגות-קיץ-2022

צידניות על גלגלים

היתרון של צידניות גדולות על גלגלים, שהן נוחות לנשיאה. בנוסף, הן מעוצבות כמו תיק אלגנטי על גלגלים. לצידנית יש מקום גדול ורחב להכניס המון אוכל וציוד שמתאים לפיקניק גדול משפחתי – כך לא צריך להתאמץ! 

צידניות גב איכותיות

סוג נוסף של צידניות איכותיות, הן תיקי גב שמכילים צידניות. ישנם דגמים של תיקי גב עם שטח קטן לצידנית, וישנם תיקי גב עם צידנית בעלי נפח גדול ומשמעותי יותר. התיקי גב שמשמש גם כצידנית היא מתנה מאוד שימושית ואיכותית הואיל וזה קל מאוד ונוח לשימוש, וגם משמש למגוון של דברים.

תיקי קניות עם צידנית

אם אתם רוצים לחלק בחלוקה המונית צידניות בתקציב נמוך, מתנה שימושית שתביא לעסק שלכם מיתוג חזק בחיי היום יום, כדאי לכם לחלק לעובדים תיקי קניות עם צידנית. היתרון בצידניות אלו הוא שמחירם יחסית זול.

תיקי ים עם צידנית

לתיקי ים עם צידנית יכול להיות שימוש כפול. תיקים אלו נוחים מאוד בשביל נסיעה לחופי הים. בתוכן הן מכילות תא תרמי של קירור, ולכן אפשר להשתמש בהן כצידנית. העיצוב שלהן אלגנטי. מתנה זו אידיאלית ביותר כאשר רוצים לתת תיקי ים לעובדים. לתת לשים בתוך תיקים אלו מתנה נוספת לים כגון מטקות ממותגות, צלחת מעופפת ועוד.

צידניות מתקפלות

צידניות מתקפלות יכולות להיכנס בקלות לתיק טיולים. ולכן הן מתנה שימושית וקומפקטית. צידניות מתקפלות ישמשו בדרך כלל מתנה משנית בתוך תיק נסיעות וטיולים גדול שיחולק לעובדים.
בקטגורית צידניות ממותגות תוכלו למצוא מגוון רחב של צידניות בגדלים ובנפחים שונים, והכול במחירים המתאימים לעסק שלכם גם אם אתם עסק קטן עם תקציב יותר נמוך.
אנחנו ביעל בר ממליצים על מתנות ממותגות לעובד או ללקוח שלכם ככה שגם העובד והלקוח שלכם יהיו מרוצים, והעסק שלכם יזכה לשיווק ופרסום רחב בגלל המוצר הממותג שחילקתם.

אנו ביעל בר נשמח לעזור ולסייע לכם בבחירת המתנה המושלמת התקשרו אלינו 0722-11-22-72