מחפשים את המיתוג הטוב ביותר לעסק? לפעמים לא צריך להשקיע בשלטי חוצות יקרים.

המון פעמים הדרך הטובה ביותר למיתוג העסק, היא ליצור סדרה של מוצרי פרסום ובגלל שאנחנו עוד מעט נכנסים לקיץ אז זו הזדמנות ליצור מוצרים ממותגים לקיץ.

בין אם מדובר במיתוג של מתנות לקיץ אשר מחולקות במסגרת יום גיבוש לעובדים, ובין אם מדובר במיתוג של מוצרים אשר מחולקים במסגרת קמפיין שיווק אגרסיבי – האפקט של המוצרים הממותגים לקיץ הוא אדיר.

רעיונות למתנות ממותגות לקיץ

אילו מתנות ממותגות לקיץ אפשר לחלק לעובדים? חשוב שהמתנה תהיה שימושית ביותר בקיץ. אחת מהמתנות הממותגות הנפוצות ביותר, היא לדוגמא מגבת חוף.

כמובן, אפשר לתת במתנה אביזרים משלימים כמו כפכפי חוף ממותגים, משקפי שמש, מזרני חוף, בקבוקים ממותגים ועוד.

מתנה שימושית נוספת שאפשר לחלק לעובדים, היא אוהל חוף ממותג. דוגמא נוספת למתנה שימושית לטיולים בקיץ, היא ערכת מנגל ממותגת. ומה עם כובעי קיץ לראש? אפשר לחלק עובדים בימי גיבוש הנערכים בקיץ בנדנות ממותגות, או כובעים ממותגים.

מטקות חוף ממותגות עם הדפס משחקים

אחת מהמתנות הממותגות הקטנות והמומלצות ביותר לקיץ, היא זוג מטקות חוף.

הידעתם שפותחו ועוצבו מטקות חוף מיוחדות מעץ שעליהם מודפסים לוחות שש בש ושחמט? זוג המטקות מגיעות כמובן עם כדורים קטנים למשחק, בנוסף למטקות מצורפות גם שקיות עם שחקנים קטנים של שחמט ושש בש.  כמובן, שאפשר גם לשחק בדמקה על הלוח שחמט.

אין מתנה יותר מקורית ושימושית מאשר זוג המטקות שעליהם מודפסים לוחות המשחק.

יעל-בר-באנר-קיץ-2022

משחקי חוף ממותגים

גם משחקי חוף ממותגים יכולים להיות מתנה נהדרת לעובדים, ומזכרת טובה לקייטנות. לקבוצות של ילדים קטנים אפשר לתת במתנה כדורי ים ממותגים וצלחות מעופפות ממותגות.

המתנה הטובה ביותר לקבוצות של בני נוער או לימי גיבוש עובדים, היא מטקות ממותגות לחוף ותיק מיוחד לאכסון המטקות.

רעיונות מקוריים למגבות חוף ממותגות ומחצלות

מה דעתכם לתת לעובדים שלכם מגבות חוף ממותגות? כמובן, כאשר קונים מתנה קייצית לעובדים, לא חייבים לתת רק מגבות חוף פשוטות.

ישנם רעיונות מקוריים למגבות חוף ממותגות. למשל: מה דעתכם על מגבת חוף שמודפסים עליה לוחות שחמט, דמקה ושש בש? אפשר לתת מגבות חוף ממותגות עגולות שמזכירות מחצלות.

כמובן, מזרוני יוגה ממותגים לחוף יכולים להיות מתנה מאוד שימושית לעובדים. ומה עם מחצלות חוף ממותגות? אין ספק שמחצלות אלו נוחות מאוד לשכיבה על החוף.

כיסאות ים ממותגים עם צידנית לקיץ

מתנה נוספת שימושית שאפשר לתת לעובדים בקיץ, היא כיסאות ים ממותגים. העובדים שלכם כמובן ישמחו לקבל כיסאות בד ממותגים מתקפלים.

אולם אם תרצו להשקיע  מעט יותר, אפשר לקנות לעובדים צידניות עם כיסא מתקפל. מתנה זו שימושית ביותר מכיוון שמדובר בצידנית איכותית ביותר. אולם חלק עם משענת שמוצמד לצידנית, הופך אותה ברגע אחד לכיסא ים נוח.

תיקי ים ממותגים  וצידניות ממותגות לקיץ

מוצר ממותג נוסף שמומלץ מאוד לחלק לעובדים בקיץ, הוא תיקי ים ממותגים. כאשר יש מעט תקציב, אפשר להסתפק בתיקי אל בד פשוטים.

סוג נוסף של תיקי ים ממותגים זולים, הם תיקים שקופים. אם החברה או הארגון רוצה להשקיע יותר, הם יכולים לקנות תיקים ממותגים מבד.

מתנה ממותגת נוספת שימושית מאוד בקיץ, היא צידניות ממותגות. איך נושאים את הצידנית? יש דגם שנושאים באמצעות ידית נשיאה וגלגלים. יש דגמים של צידניות שנושאים באמצעות ידית מתכת. ויש תיקי גב שמכילים צידניות.

רעיונות לגאדג'טים ממותגים לקיץ

סוג נוסף של מתנות שימושיות לעובדים, הם דאג'נטים ממותגים שאפשר להשתמש בהם בקיץ בזמן טיולים, ובמיוחד כאשר נוסעים לחוף הים.

אפשר לתת לעובדים במתנה אוזניות ממותגות. גם מתנה של שעון חכם ממותג תהיה שימושית מאוד לעובדים במהלך הטיולים המשפחתיים שלהם בקיץ.

גם קופסאות רמקול נגד מים ממותגות יכולות להיות שימושיות מאוד לעובדים.