הקיץ הגיע ואתם חושבים בחברה להזמין מגבות חוף ממותגות עם לוגו החברה שלכם? אתם רוצים לחלק לעובדים וללקוחות שלכם מתנה מושלמת? עורכים יום כיף לחברה ומגבות חוף ממותגות עשויים להתאים לחלוקה? אנחנו הכתובת שלכם!

אנו ביעל בר מוצרי פרסום עוסקים בייבוא ושיווק של מגבות חוף מכל הסוגים והגוונים בצורות וטקסטורות שונות ולאחר מכן ממתגים אותם במיתוג אישי בהתאם לצרכי הלקוח לדרישותיו.

אז למה בעצם לבחור במגבות חוף ממותגות כמתנה עבור לקוחות או עובדי החברה?

מוצר פרסום אמיתי הוא כזה שהעלות מול התועלת שלו היא גבוהה וכיצד הוא הופך לאחד כזה? שמקבל המתנה עושה בו שימוש לאורך זמן והמיתוג הוא כזה שמושך תשומת לב מכל הסובבים את מקבל המתנה כך אנו יודעים כי מוצר הפרסום מילא את המטרה לשמו הוא נוצר.

מגבות חוף ממותגות בהחלט עונות על ההגדרה של מוצר פרסום מנצח כיוון לרוב עושים במגבת שימוש לאורך זמן תוכלו ללכת לסיבוב בחוף הים או בפארקי המים השונים בארץ ולראות מגבות ממותגות בלוגו החברות השונות – זו עובדה.

נוסף על כך מגבות חוף ממותגות הן מוצר מגניב, קיצי וצבעוני שבאמת יעשה טוב על הלב לכל אחד שיקבל אותו והתוצאה תהיה הערכת החברה ממנה קיבל את המתנה.

באנר למאמר מגבות חוף ממותגות

כיצד תבחרו בצורה נוחה וקלילה מגבות חוף ממותגות דרכנו?

סביר להניח שכבר יש לכם תמונה בראש כיצד תרצו שהמגבת הממותגת תראה לאחר המיתוג עליה אך אתם לא בטוחים לגבי הפרטים הקטנים היכן ימוקם בדיוק המיתוג? באיזה גודל הוא יהיה? כמה תשלמו על המגבת? ובאיזה סוג מיתוג תבחרו? ועוד לא מעט שאלות.

הדרך לבחירת מגבת חוף מושלמת אצלנו ביעל בר מוצרי פרסום היא מאוד קלילה ונוחה כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לקטלוג המוצרים שלנו ותחת קטגוריית מוצרי פרסום לקיץ – שם תמצאו את קטגוריית מגבות חוף ממותגות כאשר בתוך הקטגוריה תוכלו למצוא עשרות סוגים של מגבות חוף שניתן למתג בלוגו החברה שלכם.

לאחר שבחרתם את המגבת שלדעתכם היא הטובה ביותר עבורכם תוכלו לבקש הצעת מחיר באתר שלנו אנו כמובן ניצור אתכם קשר ונבקש מכם לספר לנו מה תרצו בדיוק למתג על גבי המגבת ובהתאם לכך נמליץ לכם על סוג המיתוג המתאים לאותה מגבת ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

איזה סוגי מיתוג קיימים וכיצד נבחר במתאימה ביותר?

קיימים כיום בשוק מספר רחב של דרכים למיתוג מגבות ובעיקרון הכל תלוי בתקציב שלכם וכיצד תרצו את התוצאה הסופית שלכם – ניתן אפילו למתג את כל המגבת מתחילתה ועד סופה במיתוג צבעוני ומרהיב של החברה שלכם שוב הכל תלוי בתקציב שלכם.

רקמה הוא סוג מיתוג נפוץ הדרך למיתוג היא תווית חוטים בצורת הלוגו שלכם על גבי המגבת ישנם כמה יתרונות מאוד בולטים לשיטה הזו כגון: הרקמה תישאר על גבי המגבת לכל אורך חיי המגבת ותשדר יוקרה מאשר הדפסה אך יחד עם זאת ישנם פעמים שהרקמה תצא יקרה יותר מאשר הדפסה אך לא תמיד.

דרך נוספת ומאוד נפוצה היא הדפסת משי זוהי הדפסה הנעשית על ידי הכנת גלופות עשויות רשת צפופה דרכה מחדירים את הצבע בצורת לוגו החברה שלכם היתרון של שיטת הדפוס הזו הוא מחירה הזול יחסית אך החיסרון שלה בכך שישנה הגבלה של צבעים ולא ניתן להדפיס קובץ דיגיטלי בדפוס משי.

דרך נוספת ומאוד נפוצה היא שיטת הסובלימציה בסוג הדפסה זה תוכלו להדפיס כל קובץ שתרצו צבעוני לגמרי ואפילו דיגיטלי וגם מחירו מאוד נוח אך החיסרון הבולט שלו הוא שניתן להדפיס על מגבות לבנות בלבד ובדרך כלל מגבות חוף קיציות ומושכות הם בצבעים עם נוכחות כגון צהוב ורוד וכו'.

קיימים עוד מספר שיטות וכל שיטה תלויה מאוד בסוג המגבת שתבחרו ובקובץ אותו תרצו להדפיס על גבי המגבת.

כמה דברים שחשוב לנו לציין! שמנו הולך לפנינו ואנו עובדים על כך קשה מאוד החל מבחירת מוצרי פרסום איכותיים מאוד ועד למיתוג ברמה גבוהה ומקצועית. הלקוחות המרוצים שלנו יוכלו לספר לכם כמה כיף ונוח לעבוד איתנו. מחכים לשיחה מכם >> 0722-11-22-72