קיץ איזה כיף! עם הרגשה כל כך כיפית ונעימה זה הזמן לפנק את העובדים והלקוחות שלכם במתנות ממותגות לקיץ כך שיזכרו את המותג שלכם לטובה בתוך כל הכיף הזה, חברת יעל בר הדפסות משווקת מגוון רחב של מוצרי קיץ עם מיתוג ייחודי לחברה\ארגון שלכם.

המוצרים ישמשו את הלקוחות והעובדים שלכם למשך כל העונה החמה ולעונות החמות הבאות ואתם תיהנו מחשיפה מקסימלית למותג שלכם. את כל המוצרים ניתן למתג כמוצר פרסומי כמו כן ניתן להרכיב חבילת שי לעובדים ולקוחות עם מגוון מוצרי קיץ ממותגים מובילים, לדוגמא צידניות ממותגות ובתוכה מוצרי קיץ שונים ממותגים ועוד..

מוצרי קיץ מושלמים - יעל בר

השמש יצאה הטמפרטורות עולות ובהחלט מרגיש שהקיץ כבר כאן והאמת זה אחלה תירוץ להעניק מוצר פרסומי ללקוחות שלכם או מתנה מהודרת לעובדים שלכם.

מוצרי קיץ ממותגים הם פתרון מושלם לתפוצה רחבה למותג שלכם, כאשר נעניק ללקוחות שלנו מוצר פרסומי בדוגמת מוצרים לקיץ אנו יכולים להיות בטוחים כי הוא יעשה בו שימוש מידי ואין חשש כי יאחסן אותו או יזרוק אותו בפינה חשוכה בבית.

כאשר מתחילים לחשוב על מתנות ללקוחות או לעובדים חייבים תמיד לחשוב מחוץ לקופסא ולהעניק את המתנה הייחודית המדליקה והשימושית ביותר, הקיץ נותן לנו המון רעיונות למוצרים ייחודים עם חשיבה מחוץ לקופסא כי מגוון האפשרויות הוא מאוד רחב החל מכובעים ממותגים של המותג שלכם שכולם יסתובבו איתם על חוף  הים ועד לאוהלי חוף גדולים עם המותג שלכם מתנוסס מעליו.

חשוב מאוד! המטרה העיקרית של כול מוצר פרסומי שאותו תחלקו עם הדפסה של המותג שלכם כולל מוצרים ממותגים לקיץ הוא למשוך תשומת לב וללכוד כמה שיותר זוגות עניים ולכן אנו רוצים שמקבל המתנה יסתובב אתה במקומות הומי אדם עם אוכלוסייה גדולה ורחבה כמה שיותר, בקיץ אין ספק שנוכל לקבל את היתרון המשמעותי הזה עקב הסיבה הפשוטה כי לרוב אנשים יוצאים יותר לבלות בחודשי הקיץ. דוגמא: הזמנתם אוהל חוף איכותי ממותג עם הלוגו שלכם ואולי הוספתם גם סלוגן של כמה מילים ליד מיד לאחר מכן הענקתם אותו ברוב תשבחות ללקוח חשוב שלכם, הלקוח מגיע לחוף הים עם החבר שלו שמח ומאושר מהמתנה החדשה (ובטוח שיזכור לטובה את החברה שלכם) פותח את האוהל שקיבל יושב תחתיו בצל פותח בירה משחק שש-בש שומע מוזיקה ונירגע..

כאשר הוא נירגע מתחת לאוהל כל שאר מאות הנופשים באותו החוף מסתכלים על האוהל היפה שהוקם מתחת לאפם וזוג העיניים שלהם מיד לוכדות את המותג שלכם! בכך הושגה המטרה שלכם והמותג שלכם זוכה לתשומת לב מרבית.

אני ביעל בר ממלצים על חלוקת מוצרי פרסום

בקטגוריית מוצרי קיץ ממותגים ניתן למצוא מגוון רחב של מחירים ולכן גם עסקים קטנים או חברות וארגונים עם תקציב נמוך לנישה זו של חלוקת מתנות לקיץ לעובדים או לקוחות יוכלו למצוא מוצר שמתאים בדיוק להם לחלוקה.

אנו ביעל בר מאוד ממליצים בחלוקת מתנות לעובדים ליצור ערכת קיץ מושלמת אשר כוללת מספר מוצרים ממותגים תחת מעטפת אחת גדולה, כך העובד שלכם ירגיש מוערך ואסיר תודה אליכם ואתם תזכו לתפוצה רחבה לנראות המותג שלכם.

חברת יעל בר תשמח לסייע לכם בבחירת המתנה המושלמת. צלצלו אלינו 0722-11-22-72