כנס זהו מפגש רב משתתפים וכאשר יש מספר רב של אנשים נולדות הזדמנויות מעולות לעסקים, היכרויות, למידה האחד מהשני ועוד. הדרך שתצאו מהכנס נשכרים היא על ידי התבלטות והתבדלות משאר משתתפי הכנס ולנו יש רעיון מצוין כיצד לעשות זאת בקלות ויעילות על מנת שכולם יכירו אתכם כאשר הכנס יסתיים – מיתוג מוצרי פרסום וקידום מכירות לחלוקה למשתתפי הכנס.

הדרך המרכזית ביותר לפרסום העסק שלכם היא הכרה ולאחר מכן צריבה בתודעה של האוכלוסייה אודות המוצר או השירות שאתם מוכרים כיוון שככל הנראה לחלק גדול מהאנשים להם תחלקו את מוצרי הפרסום וקידום המכירות ,כרגע אין צורך במוצר או בשירות שאתם מוכרים אך הדרך המוכחת לנצח זאת ולהפוך אנשים ללקוחות היא כאשר יזכרו אותכם וכשיופיע הצורך למוצר או השירות שלכם אתם תהיו הראשונים לעלות במוחם של אותם אנשים. במאמר הבא נספר על מסר מוצרים מנצחים לחלוקה בכנסים ואירועים.

עטים ממותגים – עט הוא מוצר שכולם ישמחו לקבל וככל הנראה כולם יעשו בו שימוש בשלב כלשהוא לכן זהו מוצר מצוין למתנת "give away" שניתן להדפיס עליו את לוגו החברה שלכם ואפילו לצרף איזה סלוגן קטן ופרטי התקשרות. כמו כן חשוב לציין כי עלותו נמוכה יחסית וניתן לחלוקה באירועים מרובי משתתפים.

מניפות ממותגות – רעיון מדליק וחשיבה מחוץ לקופסא! ישנם הרבה כנסים ואירועים המתקיימים בחודשי הקיץ מעבר לכך ישנם הרבה אירועים וכנסים המתקיימים תחת כיפת השמיים ולכן חלוקה של מניפות שמשתתפי הכנס יעשו בהם שימוש מידי היא מעולה ותגרום בוודאות לזכירת המותג שלכם בזיכרון.

תיקי אלבד ממותגים – היתרון המובהק של תיקי האלבד הממותגים בכנסים ואירועים הוא שתילת חומרים שיווקיים בתיק ונהוג לחלקו בסוף הכנס לאורחים כמו כן כדאי מאוד לצרף לתיק האלבד מתנה סמלית לדוגמא: מחזיק מפתחות ממותג. נתון חשוב שכדאי לציין הוא מחקר שיתפרסם המראה כי כאשר נותנים לאנשים חומר שיווקי לביתם נמצא כי 93% מהם יעיינו בחומר השיווקי, גם אם לא יקראו אותו בעיון הרי שהחומר השיווקי לרוב ממותג מאוד ולוגו החברה מושך המון תשומת לב כך שאין ספק שמקבל החומר יזכור אתכם.

ציוד משרדי ממותג – בכנסים ואירועים לרוב יש צורך בכתיבה וסיכום של הכנס לכן רעיון יפה הוא לחלק למשתתפי הכנס מוצרי פרסום וקידום מכירות שמצד אחד יעזרו להם והם יעשו בו שימוש ומצד שני אתם תקבלו חשיפה גדולה ככל הניתן. בין מוצרי הפרסום הקשורים לציוד משרדי ניתן למצוא מחברות ממותגות, פנקסים ממותגים ועוד כמובן אם התקציב מאפשר צרפו למתנה זו גם כלי כתיבה אתו הם יוכלו לסכם את הנאמר בכנס, אצלנו בקטלוג תוכלו למצוא פנקסים ממותגים המגיעים עם עט מובנה או מחברות ממוגת המגיעה עם עט וכמובן שניתן למתג גם את המחברת וגם את העט לדוגמא: מחברת דגם לופה.

מחברת ובקבוק ממותגים