הדפסה על חולצות היא תופעה מאוד פופולרית כבר עשרות שנים עבור מגוון גדול של אירועים, כנסים ועסקים.
העולם מתקדם ואיתו גם תעשיית הטקסטיל וההדפסות וכיום ניתן למצוא המון חברות אשר מדפיסות בדפוס מתקדם דפוס משי\דיגיטלי במבחר רב של צבעים על מנת להבטיח שההדפס המתקבל על החולצות יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

חולצות ממותגות הן דרך מצוינת לספר דרכה את הסיפור של העסק שלנו, בין אם בחרנו להדפיס על החולצה את הסלוגן שלנו או את הלוגו שלנו או סתם משחק מילים מצחיק שמתקשר לעסק שלנו או לאירוע ואפילו להפגנה בה אתם מתכוונים להשתתף – הן כנראה הדבר הראשון שהסובבים אתכם יראו בעת קבלת פניכם לשלום, כמו כן חולצות מודפסת נותנות נראות אחידה ומקצועית לעסק שלכם כאשר כל אנשי השירות לבושים באופן אחיד ומדוגם.

 תחום נוסף המתקשר לקטגוריית חולצות ממותגות הוא תחום האפודים הזוהרים – אפודים זוהרים בדרך כלל יוזמנו כאשר לוגו החברה מתנוסס בגב האפוד וישנם כאלו המדפיסים גם לוגו כיס בקידמת האפוד. העולם בו אנו חיים הוא עולם דינמי ומשתנה בקצב מהיר ואנו חייבים תמיד לפקוח עין ולהתקדם בהתאם, גם עולם ההדפסה מתחדש כל הזמן בקצב מסחרר – אם בעבר היינו מבצעים הדפסה על חולצות בצורה מיושנת, איטית ומסורבלת על ידי הזרקת חום ושבלונה אחת הרי שהיום ההדפסה ברובה דיגיטלית וכמעט ללא מגע אדם.

אז מה בעצם חשוב לדעת בעת הדפסה על טקסטיל?
חשוב לבחור מפעל הדפסה על חולצות שמדפיס בדפוס איכותי וכמובן שמספק חולצות איכותיות אשר יכולות לשמש אותנו לזמן ממושך גם אחרי מספר רב של שימושים. יש לבדוק כמה אחוז כותנה יש בחולצה הממותגת ובנוסף כמה גרם היא שוקלת ובאיזה דפוס הוא משתמש, חולצות של 100 אחוז כותנה הן החולצות המודפסת האיכותיות ביותר.

חולצות מודפסות הן כלי אדיר להעביר את הרעיון שלנו לאחרים
ניתן להדפיס כל העולה על רוחכם על גבי החולצות החל מחולצות עם משפטים מצחיקים לאירועים או חולצה מודפסת להפגנה וכלה בחולצות עם לוגו וסלוגן החברה, כאשר נחלק את החולצות לאנשים אותם נרצה להלביש הם יהפכו לשגרירי הרעיונות שלנו והסתובבו עם החולצה המודפסת שנתנו להם כך שגם אחרים יחשפו לרעיון שלנו או למותג שלנו.

שיטת הפרסום הזו היא מאוד זולה ומאוד קל ליישמה בניגוד לשיטות הפרסום האחרות הנפוצות כגון: שלטי חוצות עירוניים, חלוקת פלאריים, פרסומים במדיות השונות ועוד. בכל זמן שהאדם לובש את החולצה שנתת לו והולך למכולת, לבית הכנסת או לטיול עם הכלב הוא יביא לחשיפה משמעותית לעסק שלך, זהו פרסום שלא עולה לך כסף!
מעבר לכך חולצה מודפסת יכולה להוות עבורנו ועבור האנשים להם נחלק את החולצות לזיכרון מתוק מאירוע גדול כגון: סיום קורס צבאי, ימי גיבוש שונים, אירועי צוות ועוד.

חולצות ממותגות המהוות תלבושת אחידה בעסק שלך תפתור לעובדים שלך את הבעיה המוכרת  בבוקר "מה אלבש היום?" את ההדפסה שלכם ניתן להדפיס על כל סוגי החולצות טריקו, פולו, דרייפיט וכו' והתהליך להדפסה על חולצה הוא מאוד קל ונוח תחילה מתקשרים ומספרים לנו על הצורך שלכם בחולצות מודפסות (עבור העסק, עבור אירוע מסוים וכו') לאחר שאנו הבנו את הצורך שלכם נציע לכם את מוצר הטקסטיל המתאים ביותר עבורכם ונעביר לכם טופס הצעת מחיר, לאחר אישור הצעת המחיר אתם תשלחו לנו את הלוגו שלכם\משפט מנצח שתירצו וכו' הגרפיקאי שלנו יבצע עבורכם הדמיה וישלח לאישורכם. לאחר האישור שלכם אנו מבצעים את ההדפסה והחולצות שלכם מוכנות!