עט ממותג ידוע כמוצר פרסום מוביל בתחום מוצרי הפרסום והקד"מ וכבר שנים רבות הוא מוביל הטבלה בתחום הציוד המשרדי הממותג ולכן כאשר רוב העסקים חושבים על עטים ממותגים הם ישירות קופצים לכמויות של 1000 + עבור העסק, אז נכון זה הכי משתלם וכדאי אך היום נראה לכם גם צד אחר של מיתוג עטים – מיתוג עטים עבור העובדים שלכם, לא תמיד חייבים המעסיקים לקנות מתנות יקרות לעובדים. לפעמים, גם מתנה זולה יותר תהיה שימושית יותר ותעניק הרגשה טובה לעובד. אחד מסוגי המתנות הקטנות שמעסיקים יכולים להעניק לעובדים – היא עטים ממותגים. לא חייבים לקנות עט פרקר יוקרתי כדי לשמח עובד. אפשר גם לקנות לעובדים עטים פשוטים, אך מתוחכמים. פעם- עט היה משמש רק לכתיבה. כיום, אפשר למצוא עטי פנס, עטים עם דיסק און קי, עטים עם פנסי לייזר, ועוד עטים עם שימושים נוספים. משקיע שרוצה לשמח את העובדים עם מתנה שימושית ביותר, יכול לרכוש עטים ממותגים עם שימוש נוסף. 

מהו התקציב להזמנת עטים ממותגים?

כאשר אתם מתלבטים איזה סוג עטים ממותגים להזמין עבור העובדים- חשוב יהיה לכם בראש תקציב מוגדר. לכל עט ממותג- יש מחיר שונה. ולכן- לפי התקציב הנתון בידיכם, תבחרו את סוג העט. כאשר יש תקציב גדול עבור העטים, אפשר לפעמים גם להזמין לעובדים עטים יקרים. אם למשל מנהל משרד קטן המזמין עטים לעובדים- יתכן ויוכל להרשות לעצמו גם להזמין עטי פרקר ממותגים. 

עטים כדוריים ממותגים המכילים דיסק און קי.

אין מתנה יותר שימושית שהמנהל יכול לתת לעובדים שלו, יותר מעטים כדוריים ממותגים, המכילים דיסק און קי. למעשה, עטים אלו נראים כמו עטים רגילים לכל דבר. אך ניתן להסיר את מכסה העט, ולשלוף מתוכו את הדיסק און קי. וכך, מכניסים לתוך המחשב את מכסה העט, המכיל את הכרטיס החכם. מתנה זו תהיה שימושית תמיד לעובדים. מומלץ בהחלט למתג את העט ואפילו ולכתוב ברכה והקדשה אישית מתאימה בעזרת לייזר המשמש לחריטה על העטים.

כתיבה עם עט ממותג 

עטים ממותגים עם פנס לייזר.

עוד מתנה שימושית נהדרת שמנהל יכול לתת לעובדים שלו, היא עט ממותג המכיל פנס לייזר. מתנה זו מתאימה לעובדים בעלי תפקידים בכירים בחברה. בפנס מצביע הלייזר יוכלו להשתמש מקבלי המתנה כאשר יציגו פרזנטציות הקשורות לעסק. כמובן, סביר להניח שמקבלי המתנה ישתמשו קבוע בעט עבור כתיבה. אפשר לתת מתנה עט עם מצביע לייזר גם לעובדים עם נוער, או בני משפחה שיהיה להם שימוש במצביע הלייזר. 

עטים ממותגים עם מעמד שולחני.

מתנה נוספת זולה ושימושית לעובדים, היא עט עם מעמד שולחני. אמנם מתנה זו הינה זולה, אך מתנה זו שימושית ביותר לעובדים, וללקוחות המגיעים אל בית העסק, וזקוקים לעט כדי לחתום על מסמך. מעמד לעט- חוסך את הצורך מדי פעם בחיפוש אחר העט שהלך לאיבוד. כאשר קונים לעובדים מעמדים לעט, כדאי לבחור 2-3 גוונים, שהם גווני הלוגו של בית העסק. המראה של מעמדי העטים המפוזרים על השולחנות, יוצר ללקוח מיתוג בתת מודע של העסק. 

עטים ממותגים עם תבליט ירושלים.

מתנה אומנותית שמנהלים יכולים לתת לעובדים, היא עטים ממותגים עם תבליט ציור של ירושלים. עטים אומנותיים אלו, נותנים למקבל המתנה תחושה שהוא מוערך אצל המעסיק. מתנה זו נותנת תחושה טובה בגלל הציור. לכולנו יש חוש אומנותי. כולנו אוהבים לראות יצירות אומנות, אך לא תמיד יש לנו זמן. לכן, מקבלי מתנה זו ישתמשו באופן קבוע בעט, בגלל העיטורים. מתנה זו מתאימה מאוד ליום ירושלים.