תחום מוצרי האלקטרוניקה הוא תחום ענק בהם ניתן להכליל מגוון רחב של מוצרים אשר חלקם יכולים להוות מוצר פרסום עבור החברה שלכם לחלוקה לעובדים וללקוחות שלכם, במאמר הבא נסקור מספר מוצרים הנחשבים למובילים הן בתחום האלקטרוניקה והן בתחום מוצרי פרסום וקידום המכירות אך קודם לכן נענה על השאלה מדוע דווקא למתג מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים?

רוב מוצרי האלקטרוניקה והגאדג'טים בדרך כלל מאוד מושכים את הקהל הצעיר, בעולם בו הכל מתחדש מאוד מהר והכל הופך לנייד כך שתחילה אתם בתור חברה מובילה תרצו להיות בחזית הטכנולוגיה יחד עם זאת הקהל הצעיר חפץ מאוד במוצרים הללו וכך המוצר האלקטרוני הופך למוצר פרסום מוביל גם מצד מקבל המתנה שיהנה לקבל מתנה מושכת ומגניבה וגם מצד החברה המעניקה את המתנה אשר תחשב לחדשנית וטכנולוגית וכזו שכדאי להעריך אותה.

רמקולים ממותגים – רמקולים ניתן למצוא כיום בכל בית אך מה שתופס תאוצה הוא רמקול נייד המופעל באמצעות סוללות אשר ניתן לקחת אותו לכל מקום אליו נרצה ללכת כגון: חוף הים, שטח או מפגש חברים פשוט ואפילו בתוך הבית כיוון שכבר אין צורך להתחבר עם כבל לרמקול הנייד הוא פשוט מתחבר ישירות למכשיר המדיה כגון סמארטפון, טאבלט, מחשב וכו' באמצעות הבלוטוס' וכך הוא הופך לעדיף ולפופולרי על פני הרמקולים הנייחים המסורתיים.
את הרמקולים הניידים ניתן למתג בקלות בלוגו החברה שלכם ועלותם משתנה בהתאם לעוצמת הרמקול ולאיכותו. לסיכום רמקולים ממותגים הפכו בשנים האחרונות למוצר פרסום מבוקש ומוביל מאוד!

רמקולים ניידים בצבע כחול וורד

מטענים אלחוטיים – בדומה לרמקולים הממותגים שהזכרנו שהעולם התקדם ואין צורך בכבל וניתן לקחת אותו לכל מקום גם כאן במטענים האלחוטיים זהו מוצר מצוין כאשר ניתן רק להניח את הסמארטפון על גבי משטח ההטענה וסוללת הטלפון תתמלא בדומה לחיבור כבל. זהו מוצר מגניב ומבוקש ובדומה לרמקולים ממותגים גם אותו קל מאוד למתג בהדפסת הלוגו שלכם על גבי המטען האלחוטי.

אוזניות ממותגות – עוד תחום בקטגוריית מוצרי האלקטרוניקה והגאדג'טים שתפס בתאוצה עבור מוצרי פרסום וקידום מכירות הן האוזניות הממותגות, ניתן למצוא מגוון רחב של אוזניות החל מאוזניות שמע פשוטות ועד לאוזניות איכותיות  ומקצועיות לשמיעת מוזיקה בצורה מקצועית. כמובן שאת כל האוזניות ניתן למתג עם לוגו החברה, הסיבה העיקרית שאוזניות ממותגות תפסו תאוצה היא המנעד הרחב של המחיר שלהן – ניתן למצוא אוזניות פשוטות החל מכמה שקלים ליחידה ועד לאוזניות איכותיות העשיות לעלות מאות שקלים ליחידה כך זה מאפשר לחברה להתאים מוצר אלקטרוני לפי תקציב מוגדר מראש.

איש עם אוזניות ממותגות

שעונים חכמים – תחום השעונים החכמים מתחיל אט אט לחלחל אל עבר מוצרי הפרסום ואנו צופים שמוצר זה בעוד שנה יהיה מבוקש מאוד בקרב חברות וארגונים למיתוג וחלוקה לעובדים ולקוחות. מוצר מגניב לגמרי לאוהב הטכנולוגיה ואפילו לאוהבי הספורט כשעונים שמודדים צעדים, דופק ועוד. אם אתם חברה המחפשת חדשנות זהו בדיוק הזמן למתג את השעונים החכמים שלנו (:

כך תבחרו נכון מוצרי אלקטרוניקה בתחום מוצרי הפרסום

אין זה סוד כי מוצרי האלקטרוניקה רובם מיוצרים בסין ופעמים רבות ניתן למצוא מוצרים באיכות ירודה אשר הקונה אותם יצא "שכרו בהפסדו" כאשר הוא יחלק אותם לעובדים וללקוחות ולאחר מספר ימים הם יפסיקו לעבוד לכן נביא מספר דגשים המעידים על איכות המוצר נתחיל עם מוצרים הפועלים בעזרת סוללות – ככלל תמיד עדיף לבחור מוצר אשר עובד על סוללת ליתיום נטענת הן נחשבות לסוללות מצוינות בעלות אורך חיים גבוה. גם למחיר יש השלכות לאיכות המוצר כך לדוגמא אם מצאתם רמקול נייד בכמה שקלים בודדים דבר זה עלול להדליק לכם נורת אזהרה אודות איכות המוצר לכן תמיד תסקרו מספר מוצרים ונסו להשוות את המחירים בניהם בכדי להבין את מחיר המוצר בשוק. דבר אחרון בנוגע לאיכות המוצר – הפלסטיקה. באם יש לכם אפשרות בקשו מוצר אחר לדוגמא ותסקרו את הפלסטיקה שלו ישנם מוצרים בתחום הגאדג'טים שמאוד קלים לפירוק ונשברים מהר מאוד כך שמוצר שאיכות הפלסטיקה שלו גבוהה יהיה ככל הנראה גם מוצר מושקע ואיכותי יותר.