עובדים נאמנים הם לרוב עם חרוץ ומסור. כאשר עובד מרגיש מקושר ומחובר אל מקום העבודה שלו, הוא יתמסר וישקיע על מנת לתת חזרה לחברה בה הוא עובד – לכן, חברות וארגונים קטנים וגדולים במשק קונים מתנות מדי פעם בפעם עבור העובדים שלהם. מתי כדאי לקנות לעובדים מתנות? כמובן, כל אדם תמיד ישמח לקבל מתנה אך יחד עם זאת ישנם זמנים ייחודיים בהם נהוג להעניק לעובדים מתנות לדוגמא – מתנות לחגים. אולם, ישנם מעסיקים שנותנים לעובדים מתנות גם לכבוד העונות השונות, ובמיוחד בקיץ ובאביב. העובד שמקבל את המתנות, מרגיש שהמעסיק משקיע בו, ומרגיש שייכות אל מקום העבודה. ולכן, גם התפוקה של העובד- תהיה טובה יותר.

איזו מתנה מתאים לקנות לעובדים לכבוד הקיץ?

כאשר חברות וארגונים שונים רוכשים עבור העובדים מתנה לפי העונה – תניד הם יקנו מתנה שמתאימה לעונה הנוכחית. אילו מתנות מתאימות לעונת הקיץ? אז אנו מביאים לכם רעיון של מתנת קיץ מושלמת לעובדים – בקבוקים ממותגים! בקיץ חם מאוד, וצריך לשתות הרבה כדי לא להתייבש. ולכן, בקבוק שתייה המונח לנו קבוע על השולחן- יזכיר לנו תמיד לשתות. ולכן, קניית בקבוקי שתייה ממותגים לעובדים- הינה מתנת קיץ מושלמת, שלכלל העובדים יהיה כיף גדול לקבל. כאשר אותו עובד יקבל בקבוק עם מיתוג החברה וכאשר כלל העובדים ילכו קבוע עם בקבוק שיהיה עליו את לוגו החברה – המוצר שלכם הופך לא רק למתנה מדהימה אלא גם למוצר פרסום אדיר! ולכן, ניתן לראות כי כלל החברות והארגונים ישקיעו עבור העובדים שלהם ויזמינו בקבוקי שתייה ממותגים.

בקבוק ממותג עבור BRAINQ

מה הבקבוק הממותג יוצר בתת מודע של העובד?

כאשר החברה משקיעה וקונה לעובדים שלה בקבוקים ממותגים- היא מרוויח פעמיים. רווח אחד הוא גלוי, והרווח השני הוא סמוי. הרווח הגלוי- הוא התחושה הטובה במשרד, והקשר החזק יותר שיווצר לעובדים עם החברה ולמקום העבודה שלהם. הרווח השני- הוא סמוי, ונכנס לתת המודע של כלל האנשים שיפגשו את הבקבוק הממותג. הלוגו שעל הבקבוק, יוצר אצל העובדים ואצל האנשים הסובבים אותם אשר נחשפו למיתוג של החברה בתוך החלק התת מודע. המיתוג שנוצר, יוצר בפועל שייכות לתוך העסק. ככל שיוצרים יותר מיתוג של העסק בקרב העובדים- כך בלי לשים לב, העובדים הופכים להיות שגרירים של העסק. 

סוגים של בקבוקים ממותגים.

אילו סוגים של בקבוקים ממותגים קיימים? יש מנהלים שרוצים לקנות פרס קטן לעובדים, ומזמינים בקבוקי מי עדן ממותגים. אולם, כמובן שבקבוקים אלו מתאימים כצ'ופר קטן, ולא כמתנה. הבקבוקים הממותגים שעובדים אוהבים במיוחד לקבל במתנה, הם בקבוקים תרמיים. המיוחד בבקבוקים אלו, הוא השמירה על הקור של המים. בקבוקים אלו עשויים מאלומניום דו-שכבתי, ויש להם פקק מסיבי עם גומי הנפתח ונסגר. לכן, בקבוקים האלו הינם רב פעמיים ומבוקשים במיוחד.

מתי כן מתאים לקנות בקבוקי מים מינרליים ממותגים לעובדים?

פעמים רבות, יארגנו וועדי העובדים ימי גיבוש קיציים. כדי שהעובדים לא יתייבשו מחום ומצמא, וועד העובדים מזמין בקבוקי מים מינרלים. על מנת להגביר את תחושת הגיבוש והשייכות של העובדים, כדאי להשקיע ולהזמין לכל עובד בקבוק מים מינרלים ממותג. לפעמים אפילו, העובד ימשיך למלא מים בבקבוק, גם אחרי שיום הגיבוש ייגמר. לפעמים, הילדים של העובדים ישתמשו בבקבוקי המים המינרליים הממותגים. מתנה זו היא מזכרת אישית נחמדה מאוד מיום גיבוש כיף ומהנה של כל העובדים.