ישנם מספר תאריכים שהם תאריכים מתבקשים להענקת מתנה עבור עובדי החברה וגם עבור לקוחות אחד מהתאריכים הבולטים להענקת מתנה היא שנה חדשה הנותנת הזדמנות לכל בעלי העסקים לפנק את העובדים והלקוחות שלה במתנה ממותגת בלוגו החברה לקראת השנה החדשה אין זה משנה אם מדובר בתאריך הלועזי או העברי כל אחד מהם מהווה אפשרות להענקת מתנה לכן החלטנו הצוות של יעל בר לרשום מאמר בנושא.

קבלת מתנה לקראת השנה החדשה יהווה בעצם פתיחה עוצמתית לשנה החדשה שתגיע, פתיחה ברגל ימין עם תחושות והרגשות של דף חדש ונקי להגדרת יעדים חדשים וכיבוש פסגות חדשות כך שהמתנה בהחלט תעניק תמריץ מעולה לעובדים לעבוד השנה יותר טוב מהשנה הקודמת ולתרום יותר לצמיחת החברה כפי שמצופה מהעובד, כאן נשאלת השאלה איזה מתנות עלינו לבחור? וכיצד נבחר אותם?

כאשר תגיעו לרגע בחירת המתנה לעובדים והלקוחות שלכם תגלו היצע שלא נגמר – שלל מתנות מקטגוריות שונות שעשויות להתאים וכאן הדבר החשוב ביותר הוא להיות ממוקדים, לבחור קונספט וקו מנחה וללכת אחריו לאורך בחירת המתנה המיוחלת. אנו ממליצים לבחור מתנות לשנה החדשה שמתקשרות לשני דברים עיקריים אשר יכולים ללכת יחדיו או כל אחד בנפרד תלוי בראש היצירתי שלכם ובתקציב למתנה שמוגדר עבור החברה שלכם.

מתנה המתקשרת לאופי פעילות החברה – ניתן לבחור מתנה המתקשרת ברעיון שלה או בצורתה וסוג השימוש שלה לאופי פעילות החברה לדוגמא: נניח שהתחום המרכזי של החברה שלכם עוסקת בפתרונות לאיכות סביבה נקיה וירוקה יותר וכך תוכלו להרכיב סל מוצרים לשנה החדשה ממוצרים מתכלים, מוצרים מנייר ממוחזר, מוצרים ירוקים ועוד. מוצרים לדוגמא – מחברות ממותגות מנייר ממוחזר, בקבוקים ממותגים להפחתת השימוש בחד פעמי וכו'.

מתנה המתקשרת להשגת יעדים חדשים לשנה החדשה – ניתן לבחור מתנה אשר עוסקת בסדר וארגון על מנת לשפר ביצועים בשנה החדשה וכך לצרף למיתוג לוגו החברה על גבי המתנה גם מכתב או סלוגן אשר העובדים יראו למול ענייהם מה שידרבן אותם לתת יותר בכדי לגרום לצמחית הפעילות העסקית של החברה.

דגשים לגבי בחירת מתנה נכונה – כאשר תעניקו לעובדים או הלקוחות שלכם מתנה בוודאי שתצפו מהם לעשות שימוש מרבי במתנה ושהם באמת ייהנו ממנה כך ניתן להיות בטוחים גם שהעובד יעריך את החברה בכל פעם שישתמש במתנה וגם שלוגו החברה יתנוסס על מול עיניו ועיניי הסובבים אותו ויגרום להפצת המותג. על מנת לבחור מתנה שימושית תצטרכו לחשוב על אופי העובדים שלכם, חתך גילאים – צעירים או בעלי משפחות? תחביבים ועוד. בדרך זו תפיקו את המירב מהענקת המתנה וכל הצדדים יצאו מרווחים.

דגשים לגבי מיתוג המתנה – עוד פרט אחד אחרון וחשוב מאוד בדרך לבחירת המתנה המושלמת היא המיתוג של המוצר, חשוב לבחור מוצר שיש בו מספיק שטח להדפסה באם אתם מעוניינים להדפיס גם סלוגן קצר לצד הלוגו קחו זאת בחשבון. ההמלצה שלנו היא לרכוש מתנות שניתן למתג בצורה הבולטת ביותר כדי שאף אחד לא יוכל לפספס את הלוגו של החברה למול ענייו. בהצלחה!