כן כן קראתם נכון, גם לספקים שלכם חשוב מאוד לספק מתנות ממותגות ומוצרי קידום מכירות לספקים שלכם בדיוק כמו הלקוחות והעובדים שלכם.

מיהם הספקים שלכם?

כאשר אנו ממליצים להעניק מתנות לספקים שלכם לא מדובר על מתנות ממותגות בלוגו החברה שלכם עבור בעלי החברות בלבד אלא על האנשים שעימם אתם בקשר ישיר וקשר טוב איתם בוודאות ישפיע על התוצאות העסקיות של החברה שלכם בניהם ניתן למנות עשרות בעלי מקצוע כגון: הבנקאי האישי שלכם שחשוב מאוד להיות בקשר טוב עימו, מנהל החשבונות של החברה מהם אתם מזמינים סחורה באופן קבוע, איש ההזמנות הדואג להפיק לכם הזמנות ואפילו לנהג הקבוע של החברה מהם אתם מזמינים סחורה אומנם זה נשמע מעט לא הגיוני תחילה להעניק מתנות לספק אך כאשר מסתכלים מנקודת מבט על בעלי התפקידים של הספקים שלכם מגלים כמה חשוב להעניק להם מתנות על מנת לשמור על קשר אישי וטוב איתם כיוון שהם ממש כמו העובדים שלכם דמיינו לכם שהבנקאי שלכם לא ממש מחבב אתכם האם הוא יאשר לכם אשראי כשתבקשו ממנו זאת? חשבו על הנהג שמניח לכם את הסחורה ומידי פעם ופעם ישנם מקרים שהוא צריך לפרוק את הסחורה בצורה שהיא פחות נוחה אם הוא יחבב אתכם הוא יעשה זאת בכיף! וכך ניתן למנות עשרות מקרים בהם חשוב שבעלי התפקידים בחברות המספקות לכם שירות או סחורה יהיו בקשר טוב ואוהב עמכם.

מהם המתנות המומלצות עבור הספקים שלי?

בדרך כלל ישנם 2 סוגים עיקריים של מתנות לחלוקה לספקים הראשונה היא מתנה אישית – כאן יהיה מצידכם השקעה גדולה יותר של זמן מחשבה ותקציב גבוה יותר בו לדוגמא ניתן לרכוש עט ולחרוט על גביו "תודה לאורן הבנקאי מספר אחת" ובאפשרות השנייה ניתן לרכוש מוצרים ממותגים הניתנים לחלוקה המונית בדומה ל- הדפסה על מצתים בו יהיה רשום לדוגמא: "תודה על שירות מדהים – חברת הבנאים" האפשרות השנייה לרוב תהיה הזולה מבין השניים.

מתנות לספקים - שמיכות ממותגות

אלו האנשים שהכי הרבה יעריכו מתנה מכם

ביננו כל עובד מצפה לקבל מהמעסיק שלו במהלך שנות עבודתו מפעם לפעם מתנות ואפילו ישנם לקוחות שיודעים כי נהוג לתת להם מתנה על קניית שירות מסוים אך היחידים שלא מצפים מכם כלל וכלל למתנה הם הספקים ונותני השירות לעסק שלכם המקיפים אותכם באופן קבוע ושוטף במהלך שגרת העבודה שלכם ודווקא הם האנשים שיהיו הכי שמחים ובעלי הערכה כלפי החברה שלכם כאשר הם יקבלו מכם מתנה ממותגת בלוגו החברה, זה ייתן להם את ההרגשה שאתם תמיד חושבים עליהם ומוקירים את עבודת מולכם.

מספק – ללקוח

לא פעם שמענו על סיפורים מדהימים כיצד הענקת מתנה ממותגת לספק שלך הפכה לרכישה של המוצר או השירות של החברה שלך. כיצד? הספק או נותן השירות בחרה לו הענקת מתנה כל כך שמח במתנה שלא ציפה לה כלל והוא בעצם הופך לשגריר של החברה שלך ומפיק עליך המלצות בשפע בין אם הוא צריך את השירות או המוצר שאתם מוכר וכך וודאי הוא יהפוך ללקוח שלך ובין אם הסובבים אותו מתעניינים על מוצר או השירות שאותם אתה מוכר ואז אתה תהיה הספק המוערך ביותר אצלו כיוון שאתה מפנק אותו במתנות וככל הנראה החברה שלך תהיה הראשונה עליה הוא ימליץ מבין כל הלקוחות שהוא עובד איתם! בנוסף כאשר אתה מעניק מתנה ממותגת בלוגו החברה שלך ישנה חשיפה של המותג לעיני המון אנשים מה שיביא לחשיפת המותג בתפוצה רחבה יותר.