עונת הקיץ מתקרבת בצעדי ענק וזה בדיוק הזמן לחשוב על שיווק בצורת מוצרי פרסום ממותגים הקשורים לעונת הקיץ. כידוע החום של ארצנו הוא גבוה ועונת הקיץ היא ארוכה במיוחד ולכן חשוב מאוד לנצל את החיסרון הזה לכדי יתרון ענק – חלוקת מוצרי פרסום קיציים ללקוחות ועובדים ממותגים בלוגו החברה לכם!

ניקח לדוגמא את אגם נציגה של חברה גדולה במשק אשר מעוניינת בהזמנת מגבות חוף ממותגות בלוגו החברה שלהם. אגם יודעת שכאשר היא הולכת לחוף הים היא יושבת בדרך כלל על מגבת חוף וגם החברות שלה מביאות מגבת חוף מהבית ואז עלה במוחה רעיון לקדם את החברה בה היא עובדת על ידי הדפסה של לוגו החברה על גבי מגבות חוף ולחלקם לעובדי החברה או ללקוחות שלהם, כמובן שזו החלטה נבונה מצידה.

המטרה המרכזית של מוצרי הפרסום הממותגים הם כשמם לפרסם את המותג ולחשוף אותו לכמה שיותר אנשים אך חשוב לציין שלא רק! ישנם עוד המון יתרונות בהענקת מתנה לעובדים ולקוחות כאשר הבולט שבהם הוא הערכה של העובד או הלקוח כלפי החברה כאשר הוא מקבל מאיתה הזמנה, זה גורם לו לחשוב שהוא חשוב עיניי החברה וכשמדובר בעובד הוא יעשה וישקיע יותר למען החברה ובלקוח הוא בוודאי יצרוך את שירותי החברה כאשר יזדקק לכך.

חשוב מאוד שמוצרי פרסום לעונת הקיץ יהיו ברוח העונה – שמחים, צבעוניים ומלאי חיים לכן אם תעיינו בקטלוג מוצרי הפרסום לקיץ תגלו שרוב המוצרים הם מאוד צבעוניים ומאוד מושכים את העין זהו עוד יתרון מצוין מדוע למתג מוצרי פרסום המתאימים לקיץ.

מוצרי פרסום מובילים למיתוג בעונת הקיץ

בנדנות ממותגות או כובעים ממותגים – כיסוי כלשהוא לראש להגנה מפני השמש תמיד בא בטוב לכן זהו מוצר נפוץ מאוד לחלוקה אשר מקבל מידי שנה מאות הזמנות.

מתנפחים ממותגים – קיץ משדר לנו במיידי קונוטציה של ים, בריכה וימי כיף לכן ניתן למתג מתנפחים שונים, בקטלוג שלנו ביעל בר מוצרי פרסום תוכלו למצוא עשרות סוגים שונים של מתנפחים לים ולבריכה הניתנים למיתוג שבטוח יעשו טוב ונעים למקבל המתנה.

צידניות ממותגות – מטרה מרכזית בעת בחירת מוצרי פרסום ממותגים הם מוצרים שמקבל מתנה יעשה בהם שימוש רב ולאורך זמן. צידנית ממותגת זהו מוצר שעושים בו שימוש כמעט בכל בית בין הצידניות הניתנות לבחירה ישנם צידניות אישיות ועד צידניות משפחתיות כמובן הכל תלוי בגובה התקציב שלכם מה שבטוח הוא שצידניות ממותגות הן מוצר פרסום טוב ושימושי כזה שהעלות מול התועלת שלו היא גבוהה במיוחד והוא מכוון למטרה לשמה בחרתם למתג את הצידניות.

כמובן שישנם עוד מאות מוצרים ממותגים המתאימים לעונת הקיץ כאשר הטיפ המרכזי כיצד לבחור מוצרים מנצחים הוא לחשוב על קהל היעד שלכם מי שמקבל את המתנה מכם וכך להבין באיזה מוצר הוא ישתמש בצורה מרבית ובאמת ייהנה ממנו כך שמצד אחד אתם תקבלו את התמורה לשמה מיתגתם את המוצרים ומהצד השני הוא ייהנה בקבלת המתנה וישמח בה.