עונת החתונות קרבה ובאה וזה בדיוק הזמן המתאים לספר לכם אודות חמישה מוצרי פרסום שהם חובה בכל חתונה לחלוקה לאורחים שלכם בים אם זה בתחילת האירוע או באמצע האירוע בשיא הריקודים ואפילו מתנת פרידה לסוף האירוע ישנם שלל אפשרויות ובמאמר זה ניתן את חמישה המוצרים שהכי הרבה ממתגים לאירועים ובעיקר חתונות, כבר מספר שנים שישנו מנהג לחלק לאורחים מתנות וגימיקים כאלו ואחרים אך ישנה מגמה שתופסת תאוצה בשנתיים האחרונות והיא מיתוג אישי של שמות החתן והכלה על גבי מוצרים שהם בוחרים לחלק לאורחים שלהם.

כפכפים ממותגים – להיט חתונות חזק מאוד ששבר שיא בשנה שעברה היו הכפכפים הממותגים לחלוקה לאורחים לקראת שלב הריקודים הסופיים, רעיון מגניב ויצירתי למתג את נעלי האצבע במיתוג שיבחרו החתן והכלה, חלוקת כפכפים ממותגים הם פתרון מצוין לכל הבנות שמגיעות בדרך כלל עם נעל עקב גבוה ולקראת אמצע האירוע הרגליים שלהן כואבות והן זקוקות למנוחה עם הכפכפים הממותגים של יעל בר מוצרי פרסום הם בטוח לא יתעייפו לרקוד!

כפכפים ממותגים לחתונה - יעל בר

מניפות ממותגות – מניפות לרוב עשויות ידית פלסטיק ובד פוליאסטר בחלקה העליון של המניפה אך ישנם מספר רב של דוגמאות הניתנות למיתוג ביניהם תוכלו למצוא מניפה עשויה עץ ומעל נייר ועוד. בדרך כלל את המניפות הממותגות מחלקים לאורחים בזמן החופה אך ישנן חתונות שמחלקים את המניפות גם באמצע הריקודים ואפילו גם וכן מניפות לבנות לחופה ומניפות צבעוניות לרחבת הריקודים. את המניפות יש אפשרות למתג על גבי המניפה עצמה ממש או על גבי ידית המניפה.

כיפות ממותגות – לחלוקה בתחילת האירוע לכלל הגברים בזמן החופה לרוב אלו יהיו כיפות לבנות עשויות סאטן סטנדרטיות אך נוכל לספר לכם שהיה לנו אפילו מיתוג של כיפות ורודות בייצור עצמי או כיפות עשויות מעור אמיתי לכלל האורחים. אפשר גם לחשוב מחוץ לקופסא ולמתג כיפות בצבעים שונים, איתנו הכל אפשרי!

כיפות ממותגות - יעל בר

מצתים ממותגים – גימיק מגניב הוא להדפיס על גבי מצתים צבעוניים ולחלק לאורחים שלכם ברחבת הריקודים, ניתן לבחור מצתים משלל הדגמים הנמצאים בקטלוג ביניהם תוכלו למצוא מצתים אלקטרונים, מצתי פחמים, מצתי טורבו ועוד. זה בטוח ידליק אותם!

חולצות ממותגות – גימיק שהתחיל לפני מספר שנים ועדיין יש לו מקום מאוד מכובד במיתוג מוצרים לחתונה הם החולצות. בדרך כלל אלו יהיו חולצות דרפייט מנדפות זיעה וקלות משקל ולרוב הם יהיו בצבע לבן וזאת על מנת שתוכלו להדפיס עליהם בהדפס צבעוני מלא (רק על חולצה בצבע לבן ניתן להדפיס בהדפס סובלימציה צבעוני) את החולצות ממתגים בצירים ומשפטים מצחיקים הקשורים לחתן ולכלה.

תהליכי המיתוג

ראשית כדאי לפני ההזמנה להגדיר לעצמכם תקציב מסוים למתנות ממותגות לאחר מכם לבחור מוצרים הניתנים למיתוג ונוהגים לחלקם בחתונות, לגבי מה להדפיס על גבי המוצרים ישנם אלפי אופציות בקשו מהחברה הממתגת רעיונות להדפסה על מוצרים לחתונה הם בטוח הדפיסו בעבר אינספור מוצרים לחתונות ויש להם מספיק רעיונות שיכולים להתאים לכם. בהצלחה (: