מהי רקמה על טקסטיל וכיצד היא עובדת?

שירותי הרקמה למיתוג וסימון מוצרי טקסטיל כבר מזמן הפכו לסטנדרט קיים בשוק, רקמה היא בעצם טווית חוטים על גבי חולצות, כובעים, מגבות ועוד. מכונות תעשייתיות מבצעות רקמה ממוחשבת על גבי הטקסטיל בהתאם למה שהמחשב של המכונה משדר לה – כך שבעצם מפתחים דיסקט בצורת הלוגו שאנו רוצים לרקום על גבי מוצרי הטקסטיל המחשב של המכונה משדר למחטים כיצד לרקום את החוטים בצורה ובצבע המדויק של הלוגו שהכנסנו למחשב.

פיתוח הרקמה לפני פעולת הרקימה על הטקסטיל הוא התהליך החשוב והקריטי ביותר, עיצוב הרקמה נעשה בעזרת תוכנות מחשב ייעודיות ומקצועיות כך שרמת הדיוק גבוהה מאוד ושידור הלוגו או ההקדשה שבחרנו למכונת הרקמה תהיה מדויקת מאוד ומקצועית.

לאחר שתוכנה עיבדה את עיצוב הלוגו היא משדרת למכונה הרקמה ממוחשבת את הנתונים וזו מתחילה בפעולת הרקימה על גבי הטקסטיל שבחרנו, חשוב לציין כי יש לבחור חוטים לרקימה איכותיים במיוחד בכדי להבטיח תוצאה מדויקת ויפה כך שגם הצבע לא ידהה מהחוט וגם החוט יהיה מספיק חזק וצפוף בכדי שהלוגו והתוצאה הסופית בעצם יראו בצורה יפה ומקצועית.

ביכולתן של המכונות התעשייתיות לרקום מספר גדול במיוחד של פרטי טקסטיל באותו זמן כך שניתן לרקום כמויות מאוד גדולות של פריטים בעת ועונה אחת – דבר החוסך זמן יקר וכוח אדם.

על איזה מוצרי טקסטיל ניתן לרקום?

אנו נתקלים בהמון לקוחות שאינם יודעים כי ניתן לבצע רקמה כמעט על כל מוצר טקסטיל שתבחרו, המובילים שבהם הם: חולצות ממותגות, תיקים ממותגים, כובעים ממותגים, מגבות ממותגות ועוד. ולכן אנו תמיד ממליצים להתייעץ עם הצוות המקצועי על אופן המיתוג ותמיד לבחון את אפשרות הרקמה שלה כמה יתרונות מובהקים שהבולטים שבהם הם שידור של יוקרה למוצר אותו אתם ממתגים, אורך חיי המיתוג על המוצר ארוך מאוד ומשמש לכל אורך חיי המוצר – התיק הממותג או החולצה ממותגות וכו'.

האם יקר לרקום על מוצרי טקסטיל?

העלות מול תועלת בבחירה של רקמה ממוחשבת למיתוג מוצרים או הדפסה לרוב הרקמה הממוחשבת תהיה הבחירה הנכונה עבור מיתוג מוצרים כיוון שכיום זמנים מודרניים כאשר התעשייה משתכללת מיום ליום המכונות הן מכונות גדולות ומהירות הנותנות תפוקה גבוהה מאוד וכמעט הכל נעשה בצורה אוטומטית דבר המאפשר להוזיל עליות אומנם נכון ההדפסה לרוב תצא זולה יותר אך לא ניתן להתעלם מהיחס של העלות מול התועלת בה הרקמה ממוחשבת היא מובילה באופן וודאי והמוצר שתקבלו הרקמה הוא מוצר ברמה גבוהה פי כמה מהדפסה רגילה וההבדלים במחירים הם לא גבוהים במיוחד – לסיכום ההשקעה ברקמה היא ללא ספק משתלמת במיוחד!

תהליכים ושלבים בבחירת מוצרים ממותגים ברקמה

כאשר החלטתם על מוצרי הטקסטיל שאתם מעוניינים למתג שזה יכול להיות – תיקים ממותגים, חולצות ממותגות ועוד מאות מוצרי טקסטיל, תחילה תפנו אלינו וספרו לנו על העדפות שלכם במיתוג לאחר מכן נשלח אליכם הצעת מחיר משתלמת ולאחר שתיתנו לנו אור ירוק לאספקת המוצרים הממותגים אנו נערוך לכם הדמיה למוצר שבחרתם ולאחר אישורכם להדמיה נתחיל ברקימת החוטים על גבי המוצרים שלכם כך שלבסוף תקבלו מוצר ממותג על ידי רקמה של לוגו החברה – מור מנצח ללא ספק.