כן, ממש כמו הפרסומות המוכרות לרכב שלכם – הכנת הרכב לחורף בדיוק כך גם לעסקים. 

מוצרי פרסום לחורף הם מוצרי צריכה בסיסיים לעסקים המעוניינים לחשוף את המותג שלהם ולזכות בהכרה של הלוגו שלהם בפני כלל הציבור. כאשר החורף מגיע זוהי סיבה מצוינת לחלוקת מוצרי פרסום ומתנות המיועדות לשימוש בחורף ללקוחות ולעובדים.

למה דווקא מוצרי חורף?!

המטרות המרכזיות והמהותיות של כל מוצרי הפרסום היא לזכות באהבת והערכת הלקוח או העובד של החברה, זיכרון המותג לזמן ממושך ככל האפשר והפצתו בקרב הסובבים אותם. כאשר החורף מגיע יש לחברה סיבה לחלוקת המתנות בינהם ניתן למצוא:

בכלל מוצרי הפרסום הללו מתקיימות כל המטרות לחלוקה נכונה של מוצרי פרסום וקידום מכירות כך שכאשר תחלקו מטריות ממותגות או כובעי צמר ממותגים ללקוחות ולעובדים שלכם הם בהחלט ישתמשו בהם בזמן הגשם והקור ויפרסמו את המותג שלכם ברבים!

מוצרי פרסום לחורף בשלל תקציבים שונים

היתרון במתנות ממותגות לחורף היא שניתן להתאים לכל עסק את המוצר שלו לפי התקציב המתאים לו החל ממטריות ממותגות בכמה שקלים בודדים ועד לסט כירבוליות ושתיה חמה מהודר כך שהמוצרים הללו מתאימים לכולם וכל מי שחפץ לפרסם את העסק שלו יכול לבצע הזמנה של מוצרי פרסום לחורף.

מתנות ממותגות לחורף – מוצרים שמשתמשים בהם!

כאשר עסק מסוים מעוניין להדפיס על גבי מוצרי פרסום וקידום מכירות עולה תמיד השאלה המרכזית האם הלקוחות והעובדים להם נחלק את המוצר ישתמשו בו? יהנו ממנו? יפיקו ממנו את המיטב? הרי לשם כך נועדו מוצרי הפרסום. במתנות ממותגות לחורף ניתן לענות בחיוב על כל השאלות הללו. דמינו לכם את העובד או הלקוח שמקבל מטריה ממותגת ממש בפיתחו של החורף סבירות גבוהה מאוד כי הוא ישתמש במוצר ויהנה ממנו ולא רק זאת הוא גם יפיץ את המותג בקרב כל מי שסביבו וכמות האנשים שיחשפו למותג שלכם היא גבוהה מאוד בשונה ממוצרי פרסום שונים המתאימים יותר לתוך הבית או לחלופין מוצרים שצריך סיבה מאוד מסוימת וממוקדת שמקבל המתנה ישתמש בה בחורף רוב מוצרי הפרסום הם לשימוש חיצוני זאת אומרת שמקבל המתנה ישתמש בו בשטח הציבורי וכך יהפוך לשגריר של המותג שלכם ויפרסם אותו ברבים כמו כן יש את הסיבה המהותית לשימוש במוצר – גשם, קור וכו'.

מתנות ממותגות לחורף – מתאים לכל קהלי היעד

עוד נושא מאוד חשוב כאשר ניגשים לבחור מוצרי פרסום לעסק היא בחירה של מוצר המתאימה לקהל היעד המסוים לו אתם מעוניינים להעניק את המתנה, במוצרי הפרסום לחורף ניתן לנגוע בכל קהלי היעד החל מילדים קטנים ועד למבוגרים ובעלי משפחות לדוגמא – לילדים ניתן להעניק מטריות ממותגות למבוגרים ניתן להעניק כובעי צמר או טקסטיל לחורף ממותג ולבעלי משפחות ניתן להעניק כירבוליות ממותגות, סטים לשתייה חמה לסטודנטים ניתן לחלק כוסות תרמיים ממותגים ועוד. זהו יתרון משמעותי שניתן להתאים בקטגוריה זו לכל שכבת גיל את המתנה המושלמת עבורו!