חברת יעל בר מוצרי פרסום – להזמין בראש שקט!

אנו ביעל בר מתמחים בהפקות מיתוג למוצרי פרסום, מוצרי קידום מכירות ומתנות עבור חברות וארגונים. אנו בחברה מתאימים לכל עסק את הפריט הפרסומי המתאים ביותר עבורו ועבור צרכיו בהתאם לתקציב שהוגדר עבורנו וכל זאת למטרת פרסום ושיווק המותג לכמה שיותר קהלי יעד. אנו מתחייבים ראשית כל למתן שירות אדי, ישר וסופר מקצועי וכמובן לאיכות מוצרים ברמה גבוהה ומחירים הוגנים.

אז למה בכל זאת להזמין מוצרי פרסום מאיתנו?

  • אנו מובילים בתחומנו וכחברה מובילה בשוק אנו יכולים לומר בפה מלא כי יש לנו את הידע הרב והניסיון העשיר עבור כל לקוח למתן פתרונות למוצרי פרסום ומתנות ממותגות. יש לנו צוות מיומן שיודע להתאים תחילה את סוג המוצר ללקוח ולאחר מכן ולא פחות חשוב להתאים את סוג המיתוג לאותו מוצר.
  • אנו עובדים עם מוצרים איכותיים, כל מוצר שנכנס אלינו לקטלוג עובר בדיקה על ידינו ואנו מוודאים כי הוא מתאים לסטנדרטיים שלנו ע"י מספר פרמטרים הכוללים בין היתר – איכות המוצר, איכות ההדפסה על המוצר, מחיר הוגן לשיווק ועוד.
  • אנו מתגאים בשירות שלנו! החל מהפנייה הראשונה מצד הלקוח וייעוץ עבור אופי וסוג המוצר בהמשך עבור שלבי ההזמנה השונים והצגות הדמיות למוצר ועד לאספקת המוצר ללקוח וגם לאחר מכן אנו תמיד פה קשובים קודם כל ללקוחות שלנו..
  • חשיבה מחוץ לקופסא זה אנחנו – אנו תמיד מסתכלים קדימה ומנסים לפרוץ דרך בסוג החשיבה ואופי המוצרים החדשים שלנו מתוך חשיבה כי מוצרי הפרסום חייבים להבדיל את אותו עסק משאר העסקים המתחרים באותו התחום כך שאנו תמיד חושבים כיצד להפתיע במוצר הבא שלנו.

מה אנו ממליצים לפני הזמנת מוצרי פרסום ומתנות?

הבסיס של כל מוצרי הפרסום תהיה בראש ובראשונה זכירת המותג שלנו על ידי מקבל המתנה וכל הסובבים אותו ולפני השקעה כספית כלשהיא מצידכם למען המטרה הזו אנו ממליצים לבצע מחקר קטן לפני הזמנת מוצרי פרסום או מתנות ממותגות והיא קודם כל הגדרת תקציב לדעת כמה אנו מעוניינים להשקיע עבור הפרויקט הנוכחי? לאחר מכן לנתח את אופי קהל היעד שלנו ולבדוק מי עשוי לקבל את המתנה? מה הוא אוהב? האם הוא צעיר או מבוגר? רווקים או בעלי משפחות? ועוד ולבסוף לחשוב יחד עם צוות המומחים שלנו כיצד להפתיע את מקבל המתנה במוצר מקורי ומיוחד שיוביל לזכירת המותג שלכם לטובה!

מה יש לנו להציע?

בקטלוג שלנו ניתן למצוא המון מוצרים שנוגעים בכמעט כל תחומי החיים החל מעט ממותג ועד למתנות יוקרתיות לשולחן המנהל, בקטלוג שלנו תוכלו למצוא אלפי מוצרי פרסום וקידום מכירות, כמו"כ יש לנו מאות מוצרי פרסום המסודרים לפי עונות השנה לדוגמא: מוצרי פרסום לחורף, מטריות ממותגות, מוצרי פרסום לקיץ ועוד.

כעת כל שנותר לכם הוא להתקשר אלינו למספר 0722-11-22-72 ולספר לנו על המחקר שעשיתם עבור קהל היעד שלכם ועל המוצר המנצח שחשבתם עליו ואנו נדע לשפר ולשדרג אותו ולהעניק לכם את המוצר המדויק ביותר עבור הלקוחות או העובדים שלכם. בהצלחה!