כל עסק יש לו את שיטות השיווק הנכונות לו כל אחד בתחומו אך יש ערוץ שיווק אחד שכולם עושים בו שימוש חברות גדולות, ארגונים גדולים, עמותות ועסקים קטנים שיטת שיווק זו כוללת חלוקת מוצרי פרסום ושיווק לצורך קידום מכירות.

גם בתחום זה של מוצרי פרסום וקד"מ ממותגים ישנם הרבה מאוד אפשריות החל ממחזיק מפתחות קטן ממותג ועד למארזי שי יוקרתיים ממותגים אך ישנם מוצרים שכל עסק צריך להחזיק אצלו.

דפי רישום קטנים ממותגים

כדאי לכל עסק להחזיק דפי רישום קטנים (דפי ממו) או פנקסים ממותגים בין אם בחרתם לחלק אותם ללקוחות שלכם או לספקים שלכם ואפילו לשימוש עצמי שלכם. זהו מוצר שנשמר אצל מי שמקבל אותו והוא גם עושה בו שימוש רב כך שכל פעם שהוא ישתמש במוצר שנתת לו במתנה הוא ייזכר במותג שלך ובשירות שאתה מעניק ובעצם הוא ייחרט בזיכרונו כך שכאשר יעלה אצלו הצורך לשירות שלכם אין ספק שהוא יזכור אתכם ויבחר בכם!

מחברות ממותגות

תוכלו לבחור מגוון רחב של מחברות בגדלים שונים צבעים שונים ושימושים שונים. מחברת היא מתנה מעולה ללקוחות שלכם וכלי שימושי מאוד בחלוקה לעובדים שלכם.

עטים ממותגים

זהו פריט שאתם צריכים לקנות ובכמויות. מדוע? פרסום ושיווק העסק שלכם חייב להיות תמידי וחייבים להפיץ אותו במסרים שונים עם כל האנשים שאתם באים איתם במגע כך שכל אדם שתפגשו ידע מהו תחום העיסוק שלכם ויעביר את זה הלאה. עטים ממותגים הן פתרון מדהים לחלוקה לאנשים, לקוחות, ספקים ועוד. לרוב הם מאוד זולים וקל מאוד לחלקם, ויש להם ביקוש מאוד גבוה-כמעט כל אדם ירצה לקחת עט שיהיה לו בתיק כך שתהיו בטוחים שההשקעה עבור עטים היא השקעה מינורית לעומת כמות הלקוחות שיזכרו אתכם לטובה.

הדפסה על מצתים

מצתים ממותגים הם מוצר זמין שניתן לקניות בכמויות ולחלק והשימוש בו בקרב מעשנים (ולא רק) הוא תמידי ומרבי ולכן כל מי שיסתובב עם המצית הממותגות שלכם ייחשף ללוגו החברה שלכם וגם כל הסובבים אותו יחשפו למותג שלכם – לכן אל תוותרו על הזמנת הדפסה על מצתים!

קווי דרך לבחירת מוצר חובה לכל השנה ולחלוקה תמידית

מוצרים ממותגים הן דבר שבשגרה שאנו תמיד צריכים להחזיק במלאי. כמובן שיש מוצרים שהם עונתיים כמו מטריה, שמיכה ועוד ויש מוצרים שמיועדים לתאריכים מסוימים לדוגמא מוצרים לחלוקה בראש השנה, פסח ועוד אך יחד עם זאת במהלך כל השנה אנו צריכים לבחור מוצרים שאנו נספק תמיד לכולם! ללקוחות לעובדים לספקים ולמכרים. ישנם כמה נתונים משותפים למתנות אלו ואנסה לפרט אותם עד כמה שניתן.

  1. מוצר המתחבר לאופי ולסוג השירות שאתם נותנים או למוצרים שאתם מוכרים לדוגמא חנות תצוגה לרכבים חדשים מהחברה צריכה תמיד להחזיק אצלה במלאי מפיצי ריח ממותגים, דמוי 5 שקלים לעגלות סופר בצורת מכונית ועוד. בחרו מוצר שמספר את תחום העיסוק שלכם.
  2. מחיר נמוך ליחידת מוצר ממותג – בגלל שזהו מתנה שאנו רוצים לחלק באופן תדיר ובכמויות גדולות לכמה שיותר אנשים שאנו פוגשים המוצר הממותג שבחרנו חייב להיות במחיר נמוך יחסית בשאר למוצרים הממותגים שתעניקו ללקוחות במשך השנה לרגל ציון מסוים (ראש השנה לדוגמא) כך נצליח לחלק להרבה אנשים הרבה מוצרים.
  3. מוצר עם שימוש מרבי – המטרה היא לא רק לחלק מהמוצר הממותג שלנו והרבה… המטרה היא שקהל היעד שמקבל את המוצרים הממותגים שבחרנו לחלק להם ייהנה ממנו ויעשה בו שימוש מרבי כך כדאי מאוד להשתדל ולחפש מוצר מאוד שימושי לדוגמא עטים ממותגים הם מאוד שימושיים בקרב מי שמקבל אותם.