אין עוררין כי חלוקת מוצרי פרסום וקידום מכירות היא פעולה חשובה לכל עסק המביאה לתוצאות מעולות אך הרבה פעמים אנו נתקלים בבעיות תקציב של עסקים וחברות אשר לא יכולות לעמוד בחלוקת אלפי מוצרי פרסום. מה הפתרון? מוצרי פרסום זולים אשר ממותגים בלוגו החברה שלכם!

במאמר זה אנסה לפרט עד כמה שניתן על מוצרים שונים אשר נהוג לחלק וניתן להשיגם במחירים מוזלים כאשר קונים בכמויות גדולות.

עטים ממותגים – כולם צריכים עט זמין בכל מקום שהם הולכים ולכן אף אחד לא יסרב לקבל את המתנה הזו. היתרון בעטים ממותגים היא העלות של המוצר, כמובן שקיימים עטים אפילו באלפי שקלים לעט אחד אך לחלוקה ללקוחות או לחלוקה בכנסים ואירועים נהוג לחלק את עטי הקפיץ מפלסטיק כמובן כאשר הם ממותגים בלוגו החברה שלכם ואולי סלוגן קצר.

מחזיק מפתחות לעגלות – רוב האנשים מחזיקים בצרור המפתחות שלהם גם מחזיק מפתח לעגלות סופר שהם קיבלו במתנה ממקום כלשהוא. זהו מוצר מעולה שכמעט אף אחד לא יסרב לקבל ואשר נעשה בו שימוש רב ולאורך זמן. אם אנו מחפשים מוצר פרסומי עם תקציב דל ניתן לקנות מחזיק מפתחות מפלסטיק עם הדפסה של לוגו המוצר שלכם במידה והתקציב גבוה מעט ניתו לקנות מחזיק מפתחות מברזל עם חריטה של הלוגו שלכם דבר אשר יבטיח עמידות גבוהה לאורך זמן ובלאי מועט.

אביזרים שונים לחלוקה לפי קהל יעד – ישנם המון אביזרים זולים שניתן למתג אותם ולהתאים אותם לקהל היעד שלכם לדוגמא נפנף למנגל, במידה ואנחנו לפני יום העצמאות זוהי מתנה מעולה לחלוקה כאשר על גביה מודפס לוגו החברה שלכם או במידה וקהל היעד שלכם חובב בשר וכו'. דוגמא נוספת היא פותחן לבקבוקי בירה או יין מוצר אשר ניתן לקנות בזול ולהדפיס על גביו את לוגו המוצר שלכם במידה וקהל היעד שלכם חובב אלכוהול.

מצתים ממותגים – את המתנה הזו כולם ייקחו ממכם ובטוח שכולם יעשו בו שימוש ולכן במוצר זה פחות צריך להכיר את קהל היעד שלכם ומוצר זה הוא בדרך כלל מוצר שמחלקים בכנסים ואירועים בהם לא מכירים טוב את קהל היעד שיגיע, מוצר זה עושה בהחלט פעולה שיווקית מצוינת לקהל היעד אשר משתמשים בו ונושאים אותו בדרך כלל לכל מקום שהם נמצאים.

דברי מתיקה ממותגים – מתנה מעולה מתוקה וזולה לחלוקה ללקוחות. כיום ניתן למתג כמעט הכל גם סוכריות, טבעות שוקולד ודברי מתיקה שונים. את המיתוג ניתן ליצור כהטבעה על המוצר עצמו לדוגמא מטבע שוקולד עם הטבעה או הדפסה על גבי אריזת המוצר כגון סוכריות עטופות עם לוגו החברה שלכם.

תיקי שרוך ממותגים – מוצר שהעלות מול התועלת שלו היא הגבוהה ביותר! תיק שרוך ממותג הוא מוצר שעושים בו את השימוש הרב ביותר ולכן כאשר לוגו החברה שלכם יתנוסס על גבי תיקי השרוך הוא ימשוך תשומת לב וחשיפה למותג שלכם.

לסיכום זכרו תמיד – ניתן למתג כמעט כל מוצר לכן נסו לחשוב על קהל היעד שלכם הלקוחות שלכם האנשים אשר יקבלו את המתנה שלכם איזו מתנה הכי תתאים להם ועם איזה מתנה הם יעשו את השימוש המירבי ביותר. כמובן קחו בחשבון שצריך להדפיס את המותג שלכם על גב המוצר ולכן יש לבחור מוצר עם מספיק מקום להדפסה.

בהצלחה!