בין אם אתם מאלו שאוהבים את ימי החורף הגשומים ובין אם אתם מעדיפים את ימי השמש והקיץ אתם חייבים להסכים שעדיף לעבור את ימי החורף הגשם מוגנים עד כמה שאפשר תוך שימוש במוצרים ייעודים לחורף שעושים את הימים האלו לנעימים וחמימים יותר. במאמר הבא ננסה לפרט עד כמה שניתן על מוצרי פרסום לחורף תוך שימת דגש על מטריות ממותגות.

מבין כל המטריות הממותגות הקיימות בשוק איזה מהן יהיו הטובות והמתאימות ביותר לעסק או לארגון שלכם? איזה מטריות הם המשתלמות במיוחד לחלוקה המונית? איזה שיטות הם הטובות ביותר למתג את המטריות האלו? ובקיצור כל המידע שיעשה לכם סדר בראש לגבי מטריות ממותגות ובהחלט יעזרו לכם לקבל החלטה נכונה וטובה בהזמנת הדפסה על מטריות.

אז מה בעצם הופך את המטריות הממותגות לכלי מנצח לפרסום העסק?

ישנם כמה סיבות אשר בגינן כמעט כל החברות והארגונים המובילים וגם העסקים הקטנים בוחרים למתג מטריות עם לוגו החברה שלהם.

  • מטריות נחשבות לכאלו שבהם ישנו שטח פרסום גדול ורחב וגם למוצר שהשימוש בו הוא חובה ונעשה באופן תדיר, יתרה מכך במטריות ממותג מותג החברה שלכם הולך עם מקבל המתנה לכל מקום והוא נעשה כשגריר פרסומי של העסק כך שכל הסיבות מובילות למסקנה אחת – זהו מוצר פרסומי מוביל.
  • העלות מול התועלת בהזמנת הדפסה על מטריות היא מבין הגבוהות שקיימות בתחום מוצרי הפרסום וקידום המכירות, מחירן של המטריות הממותגות אינו כל כך יקר (כמובן שישנם מבחר סוגי איכויות ומגוון דגמים גדול אך יחד עם זו גם הדגם הסטנדרטי בהחלט עושה את העבודה) מה שמאפר לחברות, ארגונים ועסקים להזמין כמות גדולה מהן וחלקם לכמה שיותר עובדים ולקוחות כך שהתוצאה היא חשיפה מקסימלית למותג החברה.

ניתן לסכם זאת במטרה של כל מוצרי פרסום כאלו ואחרים – הכל מסתכם בעלות מול התועלת שהמוצר יבא לחברה.

סוגי המטריות הקיימות בשוק

יחד עם הקידמה, הטכנולוגיה וייצור ההמוני המאפיין את השנים האחרונות גם למטריות יש חלק בזה ויש אינספור סוגי דגמים עם פטנטים כאלו ואחרים וטכנולוגיות שונות אנו נביא במאמר זה את המטריות הנפוצות ביותר כאשר מדברים על מוצרי פרסום לחורף ובכללם המטריות הממותגות.

גודל – הגדלים של המטריות נמדדות על פי אינצ'ים והם נעות בין 23 אינץ' ועד ל – 45 אינץ' הנחשבת למטריה ענקית בעת בחירת גודל המטריה חישבו על התקציב וקהל היעד שלכם וע"פ הנתונים שלכם תדעו להחליט על הגודל המתאים ביותר עבורכם.

טכנולוגיה – ישנן את המטריות הפשוטות ביותר הנפתחות באופן ידני לאחר מכן הדגם היותר משופר מבחינת טכנולוגיה זהו דגם עם מנגנון אוטומטי לפתיחה וסגירה של המטריה ולבסוף ישנן גם מטריות הפוכות המורכבות בטכנולוגיות שונות.

איכות החומרים – איכות החומרים מהם מורכבות המטריות הממותגות הם בעיקר בבד העוטף את המטריה ובמוטות הברזל העליונות הצמודות לבד כמו כן יש גם מטריות המגיעות עם ידיות יוקרתיות יותר או פחות. בין החומרים שניתן למצוא מהן מורכבות המטריות הם – בד פוליאסטר, סיבי פייבר גלאס לחיזוק המטריה בפני רוחות ועוד.

מטריות ממותגות

איכות ההדפסה על גבי המטריות

לאיכות ההדפסת המותג על המטריות ישנה חשיבות גבוהה מאוד כיוון שהמוצר הנ"ל הוא לשימוש חיצוני וצריך להיות עמיד בפני נזקי מזג האוויר על כן חשוב מאוד לשים דגש על איכות ההדפסה ואפילו לדרוש דוגמא של הדפסה על מטריה לפי הצורך, בהמשך המאמר נפרט על סוגי ההדפסות הנפוצות על גבי המטריות הממותגות.

סוגי ההדפסות על מוצרי פרסום לחורך ועל מטריות הפרט

דפוס משי – הוא הדפוס הנפוץ והוותיק ביותר שנעשה על ידי ייצור גלופות בהתאם ללוגו לכם לכמות הצבעים ממנו בנוי הלוגו לאחר מכן מריחת שכבת צבע עמיד דרך הגלופה.

הדפס טמפון – הדפסה זו מאפשר להדפיס לא רק על חלקה העליון של המטריה אלא גם על הידיות של המטריות. הדפסה זו גם היא נפוצה ובחינת ההדפסה על ידי טכנולוגיה זו תיבחן על פי הצרכים של הלקוח.

סובלימציה – ההדפס המוכר ביותר לקהל, יש בו מספר יתרונות בולטים שהם עלות ההדפסה שתהיה יחסית זולה וגם אפשרות לבחירת מגוון צבעים להדפסה ללא התחשבות בגלופות אך יחד עם זאת ישנו חסרון גדול כיוון שניתן להדפיס בטכנולוגיה זו אך ורק על מטריות בצבע לבן או בצבעים מאוד בהירים.

הדפסת פרוצס – הדפסת מדבקה מיוחדת הנצמדת אל המטריה בעזרת חימום, הדפסה שלרוב תשדר מראה יוקרתי וחדות גבוהה מאוד אך יחד עם זאת היא גם היקרה מבין סוגי ההדפסות.

לסיכום – בחירת מטריות ממותגות המתאימות ביותר עבור כל חברה, ארגון או עסק קטן תיעשה לאחר בחינת הצרכים של הלקוח אל מול קהל היעד כך שהעלות מול התועלת תהיה הגבוהה ביותר שנתן לקבל כאשר חשוב לשים דגש על למידת קהל היעד, תקציב ואיכות הדפסה. בהצלחה!