אין ספק כי תיקי שרוך ממותגים הם מוצרי פרסומי מוביל בקטגוריית מוצרי הפרסום ובקטגוריית התיקים בפרט, מיתוג תיקי שרוך עבור חברה, ארגון ועסקים קטנים הם בהחלט דרך מצוינת ושימושית לקידום ופרסום העסק וכמובן לצריבת מותג החברה בתודעה של האנשים. יש להם ביקוש רב באופן תמידי ואנו נתקלים בהמון לקוחות שמגיעים אלינו כאשר הם מבולבלים מפער המחירים בין תיקי השרוך השונים בין החברות, כמות הצבעים שיש לכלל החברות – גם צבעים שהם צבעי אמצע כגון טורקיז, ורדרד, כחול רויאל ועוד. וכמובן סוגי החומרים השונים מהם עשויים תיקי שרוך ממותגים ולכן בגלל כל הבלבול וחוסר הידע הקיים אצל הלקוחות החלטנו להרים את הכפפה ולרשום את המאמר המקיף והמלא ביותר להזמנת הדפסה על תיקי שרוך.

תחילה נדבר על הדרך לבחירת מוצר פרסומי יעיל, כזה שידאג להעביר את המסר השיווקי בצורה ברורה ומובנת ככל הניתן. כאשר החלטתם למתג מוצרי פרסום עבור כנס כזה או אחר או לחלק מתנה לכבוד אירוע ואפילו סתם להעניק מתנות לעובדים או לקוחות חשוב שתדעו שמוצרי הפרסום שנמצאו הכי שמישים מבין כולם וגם כאלו הנשמרים אצל הלקוחות לאורך זמן הם תיקים ממותגים אך יחד עם זאת תיקים ממותגים זו קטגוריה גדולה ורחבה מאוד וכאן נשאלות השאלות על קהל היעד שלכם או במילים אחרים למי אתם מעוניינים להעניק את התיקים הממותגים בלוגו החברה שלכם? באיזה גילאים הם? מהי כמות שאתם מעוניינים למתג? ומהו התקציב שאתם מעוניינים לתת לטובת קמפיין המיתוג הזה? לאחר כל השאלות האלו אנו נספר לכם כי אם מדובר בכמות גדולה יחסית של אנשים ויחד עם זאת התיקים נועדו כמתנת "give away" אנו ממליצים ללכת על הדפסת תיקי שרוך עם לוגו החברה שלכם!

כיצד תבחרו תיק שרוך ממותג שמתאים בדיוק עבורכם?

בהמשך המאמר אנו נפרט עבורכם על כל תיקי השרוך הקיימים בשוק וגם על כל סוגי ההדפסות המומלצות על גבי התיקים ובכדי לדעת איזה תיק מתאים במיוחד עבורכם חישבו תחילה על אותם האנשים להם אתם מעוניינים להעניק את תיקי שרוך ממותגים ומה השימוש שהם יעשו בו ולאחר מכן חישבו על מה שתרצו להדפיס על גבי התיק וכך תדעו מהו סוג ההדפסה המתאימה ביותר לאותו התיק שבחרתם.

תיקי שרוך עשויים כותנה – אלו הם תיקי השרוך האיכותיים ביותר הקיימים בשוק אך שימו לב! רק כאשר הם מיוצרים ממאה אחוז כותנה ולא כותנה ממוחזרת או כותנה שהיא לא מאה אחוז. במצב בו התיק הוא שקוף יש לשים לב כי ככל הנראה הוא לא עשוי באמת ממאה אחוז כותנה. תיקי הכותנה נחשבים לחזקים, מסיביים ונשארים לאורך הזמן הממושך ביותר מבין כל סוגי תיקי השרוך אך יחד עם זאת צריך לשים לב כי תיקי שרוך עשויים כותנה לרוב יהיו גם תיקי השרוך היקרים ביותר בקטגוריה. לצפייה תיקי שרוך עשוי כותנה.

תיק שרוכים עשוי כותנה צבע שחור

תיקי שרוך עשויים בד סינתטי – הם תיקי השרוך הנפוצים ביותר בשוק כיום למטרות פרסום, התיקים עשויים פוליאסטר ונמכרים בתצורות ואיכויות שונות ועל כן גם פער המחירים ביניהם הוא גדול לכן על מנת שתדעו כיצד לזהות תיק שרוך עשוי בד סינתטי איכותי יש לשים לב תחילה שהבד עצמו לא דק ושקוף מידי (כמעט כולם מעט שקופים במידה כזו או אחרת אך ניתן לשים לב על ההבדלים בין אחוזי השקיפות) ככל שהוא שקוף יותר כך עובי הבד הוא דק יותר לאחר מכן יש לשים לב לשרוכים המחוברים לתיק האם זהו שרוך עבה או דק? חשוב לבחור את השרוכים העבים ביותר כי עליהם נמצא כל המשקל ולבסוף יש לבדוק לאן התיקים מחוברים בתיק עצמו, ישנם שרוכים שמחוברים לתיק על ידי שני "אוזניים" חיצוניים שנתפרו על התיק וישנם שרוכים שמחוברים לתיק עצמו אתם תעדיפו תמיד את השרוכים שמחוברים לתיק עצמו כיוון שזה נותן חוזק נוסף לתיק והדבר האחרון הוא לבדוק האם ישנה תפירה לחיזוק השרוך במקום בו הוא מתחבר לתיק?

לסיכום תיק שרוך עשוי פוליאסטר חזק הוא כזה שעובי הבד מספיק עבה, יש לו שרוך עבה וחיבור השרוך עם התיק מגיעה עם תפירה לחיבור חזק ואיתן לעמידות התיק לאורך זמן. לצפייה בתיק שרוך עשוי פוליאסטר.

הדפסה על תיקי שרוך צבעוניים

תיקי שרוך עשויים אל-בד – אלו תיקי השרוך הזולים והכי פחות איכותיים הקיימים בשוק אנו לא ממליצים להדפיס על גביהם כיוון שאינם חזקים כלל והשימוש בהם הוא לטווח זמן הקצר ביותר מבין כל סוגי תיקי השרוך הממותגים, הדפוס על גביהם מאוד מוגבל מבחינת איכויות וצבעים וההבדל במחיר בינו לבין תיק שרוך עשוי פוליאסטר הוא מאוד נמוך מה שהופך את מיתוג תיקי השרוך העשויים אל- בד הכי פחות יעילים מבחינת העלות מול התועלת.

תיק שרוך עשוי PVC שקוף – תיק בעל מראה אלגנטי ואופנתי ומתאים מאוד למתנות קיץ ממותגות אך יחד עם זאת יש לשים לב כי אלו תיקים בעלי איכות בינונית והמחיר שלהם אינו הכי זול מבין תיקי השרוך הקיימים בשוק לכן בהזמנת תיק שרוך שקוף עשוי PVC חשוב לקחת בחשבון מה השימוש של קהל היעד שלכם ועד כמה חשוב לכם המראה העיצובי.

סוגי ההדפסות הקיימות בשוק על גבי תיקי שרוך

הדפס משי על גבי תיקי שרוך – סוג ההדפסה הנפוץ ביותר לתיקי שרוך והוא גם הזול ביותר ובעל איכות מספקת אך יחד עם זאת הוא זול להדפסה רק עבור כמות צבעים קטנה ולא עבור לוגו צבעוני עם הרבה מאוד צבעים כמו כן ככל שהכמות קטנה יותר כך המחיר גבוה יותר כי ישנה עלות גלופה לכל צבע.

הדפס סובלימציה – הדפס סובלימציה הוא נפוץ מאוד ואיכותי במיוחד וניתן להדפיס עליו כמה שצבעים שתרצו על תיקי השרוך אך יש לשים לב כי הוא מתאים רק לתיקי שרוך לבנים ועשויים פוליאסטר בלבד מה שמצמץ את האפשרויות בבחירת התיקים.

הדפס פרוצס – נקרא גם הדפס מדבקה על גבי תיקי השרוך, הוא הדפס איכותי במיוחד בעל רזולוציה מעולה ומתאים לכל סוגי התיקים אך יש לשים לב כי הוא גם מעט יקר בהשוואה לסוגי ההדפסות האחרות בקטגוריה.

הדפסה דיגיטלית – נותנת פתרון לצורך הדפסה צבעונית מלאה לתיקים שאינם מתאימים לסובלימציה אך העלות היא בהתאם וזו ההדפסה היקרה ביותר מבין כל סוגי ההדפסות בקטגוריית תיקי השרוך הממותגים.