עולם העסקים כולו תמיד סובב סביב החשיבה על הפרסום והשיווק הבא וכמעט כולם חושבים באותה הצורה כיצד לחשוב מחוץ לקופסא על מנת לרגש והפתיע את לקוח הקצה לכן החלטנו לרשום לכם היום על שלושה מוצרים שכולנו מכירים ושעשויים לעניין את קהל היעד שלכם אבל עם טוויסט קטן – להדפיס על גביהם את לוגו החברה שלכם ולחלק אותם לעובדים ולקוחות. מוצרי הפרסום האלו אינם יקרים כלל ועולים כמה שקלים בודדים ליחידה כולל המיתוג –  כמובן בתלוי בכמות בה אתם מעוניינים ובכמות הצבעים שתרצו להדפיס על גביהם אך לרוב הם מאוד זולים גם לעסקים קטנים שהתקציב בהם הוא נמוך בהשוואה לחברות וארגונים גדולים, נוח מאוד לחלק אותם והם מגניבים ומעניינים!

בנדנות ממותגות – בנדנה זהו סוג של כיסוי ראש בדומה לכובע אך היתרון שלו לעומת הכובעים שהם בהשוואה אליהם מאוד זולים וילדים או מבוגרים בפעילויות שונות יותר מתלהבים מבנדנות מאשר מכובעים רגילים. ישנם שלושה סוגי בנדנות נפוצים הראשונה היא בנדנה משולשת רגילה (בדומה למטפחת מקופלת) השנייה זוהי בנדנת סרט הנקראת גם בנדנת הישרדות או באף, והאחרונה היא בנדנת כובע בדומה לכובע טבחים. מבין שלושת הבנדנות הדפסה על באפים היא הפופולרית והמבוקשת ביותר.

ניתן לבצע הדפסה על בנדנות במגוון צבעים גדול ויש לה שטח מספיק גדול להדפסה איכותית ויפה כמו כן מומלץ מאוד לחלק את הבנדנה לעובדים או לקוחות בכנסים ואירועים מחוץ לכותלי המשרד כך השימוש בהן יהיה תחת כיפת השמיים כך אתם מבטיחים לעצמכם שימוש מירבי בבנדנה מצד מקבל המתנה כמו"כ אנו ממליצים למתג בנדנות במגוונים צבעים ליצירת אווירה כיפית ומשוחררת.

הדפסה על בנדנות

מניפות ממותגותמניפות הן מוצר קיציי, כיפי וצבעוני וכאשר הוא ממותג הוא הופך למוצר פרסום מעולה לעסק שלכם. קיימים בשוק מגוון גדול של גדלים ושל סוגי מניפות העשויים מחומרים שונים לדוגמא מניפות עשויות עץ ונייר, מניפות עשויות פלסטיק ובד פוליאסטר ועוד. גם את המיתוג על המניפות ניתן למקם במקומות שונים וסוגי הדפסות שונות לדוגמא ניתן להדפיס על גבי המניפה עצמה בדפוס משי או למתג את הידית של המניפה בהדפסת טמפון. גם מניפות ממותגות זהו מוצר שעולה שקלים בודדים וניתן לחלק אותו בכמויות גדולות לעובדים ולקוחות – מוצר בהחלט מגניב אל תוותרו עליו. פופולרי מאוד בחתונות, אירועים וכנסים!

מניפות ממותגות סמיילי

כפכפים ממותגים – כפכפי אצבע עם לוגו החברה שלכם הן מוצר פרסומי מדליק שבדרך כלל רואים כל יום אולי מידי פעם באירועים משפחתיים וגם שם הם בדרך כלל לא ממותגים וחבל כי הטרנד הזה בהחלט יכול לפרסם ביעילות את העסק שלכם. הדפסה על כפכפים לאירועי קיץ של חברות וארגונים או לימים של פעילויות במשרד כאשר מעוניינים לתת לעובדים הרגשה של שחרור והנאה רעיון טוב הוא לחלק להם כפכפים ממותגים. מיתוג הכפכפים נעשה בדרך כלל בעקב של הסוליה והוא מתבצע על ידי דפוס משי או הדפסת טמפון תלוי בסוג הלוגו ובכמות שקיימת להדפסה. את הכפכפים שאתם מעוניינים למתג ניתן למצוא בדרך כלל בצבעי שחור או לבן אבל ישנם גם כפכפים המוזמנים לפי בקשה אישית –  הכל כמובן בהתאם לצורך.

הדפסה על כפכפים לחתונה

מצתים ממותגים – ישנם מספר יתרונות בולטים לחלוקת מצתים ממותגים ביניהם ניתן למנות את העלות של המצתים עם הדפסה שהם הכי זולים מבין כל המוצרים במאמר ולכן ניתן באותו תקציב להדפיס יותר יחידות בהשוואה למוצרים האחרים כמו כן השימוש בהם לרוב יהיה תמידי ולאורך זמן מה שמבטיח לנו פרסום יעיל של המותג וצריבתו בתודעה של המקבלים את המצתים הממותגים וגם לכל האנשים שסובבים אותם בנוסף זוהי מתנה שאף אחד לא יסרב לקבל – לכולם יש שימוש במצתים. את המצתים ניתן לרכוש באיכויות שונות, אנו ממליצים מאוד לקנות מצת באיכות מצוינת כיוון שההבדל במחיר בין הפשוט לטוב יותר הוא זניח והשימוש הממושך במצת איכותי ייצור שיווק טוב ויעל כך שזהו מוצר שהעלות מול התועלת שלו היא גבוהה מאוד דבר חשוב נוסף בהזמנת הדפסה על מצתים הוא לשים לב לאיכות ההדפסה שתהיה לא פחות ממעולה ובאיכות הגבוהה ביותר כיוון שזהו מוצר שכל האנשים משתמשים בידיים ונוגעים בו הרבה מאוד ולפעמים עם ידיים מזיעות או מלוכלכות ופה ישנה חשיבות מאוד גבוהה לאיכות ההדפסה.

מצתים ממותגים אלעזר מנופים