אומנם עונת החורף אצלנו בישראל אינה מן הסוערות והחזקות ביותר אך בוודאי שישנם ימים חורפיים מאוד המצריכים הערכות מסוימת בכדי לצלוח אותו בשלום. היום נציג בפניכם שלושה מוצרים שמובילים אצלנו בעונת החורף ושוברים את שיאי המכירות מבין כל מוצרי החורף, כמובן שאת כל המוצרים שנציג בפניכם ניתן למתג בלוגו החברה שלכם.

מטריות ממותגות – מוצר פרסום בסיסי שכמעט וכל שנה מנצח בהזמנות – המטריות. מטריות ממותגות הוא מוצר פרסום מוביל בכל העולם וזאת בגלל שטח הפרסום הנרחב שניתן להדפיס עליו, עלותו היא זולה באון יחסי ולכן העלות מול תועלת היא מאוד גבוהה והסיבה האחרונה היא השימוש היום יומי בו והליכה עם המטריה במקומות הומי אדם מה שיבטיח למי שימתג אותן נראות מקסימלית וחשיפה גדולה למותג.

כאשר מדברים על מטריות קיימות בשוק אינספור דגמים שונים של מטריות בינהם ניתן למצוא: מטריות מתהפכות, מטריות שקופות, מטריות גדולות וקטנות, מטריות עם מנגנון אוטומטי ועוד. חשוב מאוד בבחירת המטריות לא ללכת שבי אחרי המחיר ולבחור מטריה שעולה מעט יותר מהסטנדרט כיוון שהיא תשמש את מקבל המתנה לזמן ארוך יותר וכך לא נצא "שכרנו בהפסדנו" כאשר בחרנו למתג מטריות זולות שהולכות לפח אחרי מספר שימושים מועט. מיתוג המטריות הוא דבר שכיח ויש מספיק מקום למתג כל מה שתרצו בנוסף ישנם חברות שבוחרות למתג את המטריה מ – 2 צדדים ואף יותר נתון לשיקולכם ולתקציב שלכם.

מטריה שקופה ממותגת

שמיכות ממותגות – איזה כיף ביום חורף קר להתכרבל בשמיכה בבית חמים ונעים ואם כבר מתכסים בשמיכה למה שהיא לא תהיה ממותגת בלוגו החברה שלכם? שמיכות ממותגות הוא מוצר חורפי מוביל כאשר ניתן להדפיס עליו או לרקום על גביו תלוי בסוג השמיכה במידת צפיפות הבד, בגודלה ועוד. כמובן שייעוץ מקצועי יעזור בבחירת השמיכה המתאימה לקהל היעד וחשוב מכך אופן מיתוגה של השמיכה הספציפית שבחרתם במיתוג הנכון והמדויק בשבילה.

מיתוג השמיכות בעזרת רקמה תתבצע לרוב בפינת השמיכה בצד ימין או שמאל על גבי השמיכה נהג לרקום את הלוגו בלבד וישנם כאלו שמוסיפים סלוגן קצר. מיתוג השמיכה בעזרת הדפסה אינה אפשרית על גבי כל שמיכה וחשוב מאוד לבדוק את סוג השמיכה לפני הדפסה ואת אורך "השערות" של השמיכה כך שגם אחרי מיתוגה היא תישאר נעימה למגע ויהיה נוח להתכסות איתה. לגבי תקציב השמיכה ישנם המון סוגים קיימים החל מעשרות שקלים ליחידה אחרי מיתוג ועד למאות שקלים הכל תלוי כמה תרצו להשקיע ומי קהל היעד שלכם.

שמיכת טלויזיה ממותגת

כוסות תרמיות ממותגות – כוס תרמית שומרת על המשקה שלכם חם לאורך זמן ולכן זו מתנה מושלמת לחורף קר. כוסות תרמיות קיימות אצלנו במבחר גדול לבחירה הכל מכוס תרמית בסיסית עם ידית ועד לכוסות תרמיות מעוצבות. מיתוג על גבי הכוסות לרוב יהיה בעזרת הדפסת טמפון, הדפסה זו עמידה מאוד ואינה יורדת בשטיפה או מדיח וכמובן שהיא מודפסת בצורה ברורה ויפה על גבי הכוס.