"הזורע בדמעה – ברינה יקצורו" משפט מדהים לכל עסק בתחילת דרכו או עסק המעוניין לשנות את תמהילו לצורך צמיחה כלכלית נכונה מידי שנה בשנה. אין זה סוד כי רק על ידי עבודה קשה ומתמדת ניתן להגיע לתוצאות הרצויות אותן הגדרת לעצמך. במאמר זה אסביר על צמיחה כלכלית של העסק על ידי חלוקת מוצרי פרסום כגון כובעים ממותגים, תיקים ממותגים, ועוד באופן יזום ושיטתי ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים על בסיס קבוע.

לא סתם אנו קוראים למוצרים ממותגים מוצרי פרסום וקידום מכירות כי כשמם כן הם מקדמי מכירות. כוח הצמיחה הכלכלית של העסק שלך תלוי בכוח ההתמדה שלך לחלוקת מוצרי פרסום. סיפור קצר הממחיש על מה אני מדבר – בעבר נפגשתי בשכונה שלי עם יועץ נדל"ן הייתי רואה אותו בימי שני וחמישי בשעה ארבע אחר הצהריים באופן קבוע ברחוב בו אני גר במשך מספר חודשים, פניתי אליו ושאלתי אותו למעשיו לכאורה מסקרנות (כמובן שידעתי מה הוא עושה וגם קיבלתי את החומר השיווקי שהוא מחלק בתיבת הדואר שלי) הוא הסביר לי שהוא שם לעצמו מטרה שכל בית בשכונה יכיר את השם שלו ואת המשרד שלו ולכן פעמיים בשבוע מידי שבוע הוא מחלק חומר שיווקי בתיבות הדואר כולל מתנה פרסומית קטנה במשך חודשים. המתווך הזה הגיע רחוק ואני יודע שיש לו עבודה בשפע! כל תושב אצלנו בשכונה מכיר אותו וכל תושב שרק עולו במוחו הרעיון למכור את הדירה שלו מיד חושב על אותו מתווך שמו הולך לפניו.

תיקים ממותגים לחברות הייטק

כאשר אתה מזמין מוצר פרסומי לחלוקה תדע שאתה כעת זורע, אינך תראה תוצאה מידית בחלוקה של מתנות ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים אך תהיה בטוח כי במידה ותתמיד בחלוקה מוצרי הפרסום הממותגים שלך, אצל מוחם של הלקוחות שלך יקרה דבר מפתיע, אתה תיכנס להם לתודעה הם יכירו אותך ויזכרו אותך לטובה אתה נתת להם מתנות וכולנו אוהבים לקבל מתנות הם קיבלו רושם טוב ממך וברגע שיעלה הצורך אצלם למוצר או לשירות שאתה מוכר הם יפנו אליך. באחריות.

לצמיחה כלכלית נכונה עקבית ובטוחה תגדיר את התקציב השנתי או החודשי שלך לחלוקת מוצרי פרסום ואל תוותר עליו. גם כאשר ישנם קשיים בחודש כזה הוא אחר וותר על משהו אחר ולא על מוצרי הקידום מכירות שלו. זכור! בכל חברה איש המכירות הוא הראשון לעבוד בחברה והאחרון להתפטר כי מכירות הם המנוע של העסק בדומה לכך מוצרי הפרסום והקידום מכירות בעסק שלך הם הנראות שלך והמנוע של העסק שלך.

לסיכום הכן תקציב מוגדר מראש לאחר מכן בחר מוצר פרסומי טוב ומתג אותו בהתאם לעסק שלך ופה הגעת לחלק הקשה יותר התמדה! תמיד תתמיד ואל תוותר על חלוקת מוצרי הפרסום! בהצלחה.