מעוניינים להזמין כובעים ממותגים? מארגנים יום כיף או אירוע חברה ורוצים שכולם יחבשו לראשם את הכובע הממותג שלכם ויהיו עם כובעים אחידים? מצוין! זה בדיוק מה שאנחנו ביעל בר מוצרי פרסום עושים, ממתגים כובעים. אנו עוסקים בייבוא ושיווק של מוצרי פרסום ובכללם גם כובעים מכל הסוגים והגוונים – כובעי מצחייה, כובעי רשת, בנדנות ממותגות ועוד.

מדוע למתג דווקא כובעים?

אין ויכוח כי כובעים ממותגים הן מוצר קידום מכירות נפוץ מאוד ושובר שיאים בכל שנה ומה שהופך אותו לכזה הוא הנראות של הכובע הממותג בעיני הסובבים את מי שלובש אותו בנוסף יש בכובע מספיק מקום על מנת למשוך מספיק תשומת לב במיתוג לוגו החברה על גבי הכובע. עוד דבר חשוב מאוד בכובעים ממותגים הוא המחיר – לרוב יהיה המחיר החל מ – 2.5 שח לכובע בייסיק פשוט ועד לכמה עשרות שקלים עבור כובעי אופנה או כובעים שונים לכן גם עסקים קטנים יכולים לעמוד בתקציבים הללו וזה מה שהופך את הכובע הממותג למוצר מוביל בקטגוריית מוצרי הטקסטיל הממותגים.

כובע מצחיה דגם ליאם YB2222 כחול

איך לבחור כובעים ממותגים בחברת יעל בר?

תחילה חשוב מאוד לפני בחירת הכובע לאפיין את קהל היעד לו אתם מעוניינים לחלק את הכובעים הממותגים לנתח את הגיל הממוצע שלהם ולהבין את כובע יהיה המתאים ביותר עבורכם באיזה כובע הם יעשו שימוש מירבי גם כאשר הם יצאו מהעבודה או סיימו את יום הכיף של החברה שלכם לאחר שנכנסתם לנעלים של מקבל המתנה והבנתם איזה כובע יתאים עבורו תוכלו להיכנס לקטלוג המוצרים שלנו תחת קטגוריית כובעים מודפסים שם תוכלו למצוא כמה עשרות סוגים של כובעים שניתן למתג אותם בלוגו החברה שלכם לאחר מכן לחצו על הכובע שלדעתכם הוא המתאים ביותר ובקשו הצעת מחיר באתר שלנו דרך נוספת היא להתקשר אלינו ולחבור לצוות המקצועי שלנו ולספר לו אודות קהל היעד שלכם, התקציב שלכם ומה בדיוק תרצו להדפיס על גבי הכובע ואנו נדע להתאים לכם כובע מושלם עם סוג המיתוג המושלם עבורכם.

אז בחרתם כובע ועכשיו כיצד מתבצע תהליך המיתוג?

מרגע הבקשה שלכם להצעת מחיר עבור כובע מסוים שלדעתכם עשוי להתאים אנו נשאל אתכם כיצד תרצו למתג את הכובע – את הכובעים ניתן למתג במספר דרכים שונות כגון: רקמה זוהי תווית חוטים בצורת לוגו החברה שלכם, לרקמה ישנם כמה יתרונות ברורים על פני סוגי ההדפסות השונים רקמה תשדר כובע יוקרתי יותר ויחד עם זאת הרקמה תישאר על הכובע לכל אורך חיי הכובע אך לעניין התקציב חשוב לשים לב כי ישנם פעמים שרקמה תצא יקרה יותר מהדפסה האופציה השנייה היא הדפסה ובהדפסה ישנם כמה דרכים שונות למיתוג ובעיקרון זה מאוד תלוי בסוג הכובע אותו תרצו למתג – הצוות המקצועי שנו ידע להתאים לכל כובע את סוג ההדפסה המתאים ביותר עבורו כאשר האופציה המובילה תהיה דפוס משי זהו הדפוס הנפוץ ביותר ולרוב יהיה זול יותר כמובן תלוי במספר הצבעים אותם תרצו להדפיס על גבי הכובע, ישנם עוד כמה אופציות כגון סובלימציה או פרוצס ועוד שוב הכל תלוי בסוג הכובע ובגרפיקה אותה תרצו להדפיס על גבי הכובע.
לאחר ששלחנו לכם הצעת מחיר משתלמת בהתאם לכובע ולסוג המיתוג שבחרנו יחד אנו נישלח אלכם הדמיה ובהדמיה יכללו מספר נתונים חשובים כגון מידות ההדפסה המדויקות, הפרופורציה בין ההדפסה לכובע ועוד ואתם תאשרו לנו את ההדמיה או תשלחו תיקונים ובסופו של דבר רק לאחר שביעות רצונכם מההדמיה ואישורכם אנו נתחיל במלאכת עבודת המיתוג – 7 ימי עסקים ויש לכם כובעים ממותגים בלוגו החברה!

עוד כמה דברים חשובים עלינו! המוטו שלנו ביעל בר מוצרי פרסום הוא לדאוג למוצר מצוין וכמובן לאיכות מיתוג מעולה וכל זאת בהתאם לבקשת הלקוח על מנת להוציא מוצר מושלם כפי שחשבתם עליו בראשכם בתחילת התהליך. יעידו אלפי לקוחותינו שאנו בהחלט עומדים בציפיות הלקוחות שלהו ומוציאים מוצרים לא פחות ממושלמים. בהצלחה!