שוק מוצרי הפרסום וקידום המכירות הוא ענק וחברות גדולות ומובילות במשק בכל העולם משתמשים במוצרי הפרסום ככלי שיווקי חזק לקידום העסק שלהם. גם אם אתם לא חברה מובילה במשק שהרי רוב העסקים אינם כאלה עדיין ישנם לא מעט מוצרי פרסום שניתן למתג ולחלק בקמפיין השיווק שלכם – את הרעיונות תמיד כדאי לקחת מחברות מובילות כיוון שניתן לראות שחור על גבי לבן כי השיווק דרך מוצרי פרסום מצליח ובהחלט עושה את העבודה.

כיצד להתחיל?

הקו מחשבה על מנת לפתוח בקמפיין שיווק בעזרת מוצרי פרסום הוא מוצר פרסום שעלותו אינה גבוהה וניתן להדפיסו במאות או אלפים על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים שיחשפו לעסק שלכם ולשירות או המוצר אותו אתם מוכרים אנו נרכז במאמר זה מספר מתנות שעלותם אינה גבוהה פר יחידה ויכולים להתאים לחלוקה המונית.

קידום העסק תחת ניתנת חסות לאירועים – אנו רגילים שהחברות הגדולות נותנות חסות וזה נשמע תמיד גדול ויקר אך גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים לתת חסוי ונגלה לכם סוד – זה לא יקר כל כך! בין אם מדובר באירוע במתנ"ס השכונתי ובין אם מדובר בטיול ג'יפים של פורום מסוים אנו ממליצים להזמין חולצות ממותגות עבור כל משתתף ולהדפיס על גבי החולצות את לוגו החברה שלכם ואת הרעיון תחתיו שלשמו האירוע מתכנס זוהי דרך פרסום מצוינת שעלותה אינה גבוהה ומלבד הפרסום הרגעי של האירוע כל משתתף ייקח את החולצה אתו לביתו וימשיך להשתמש בה גם לאחר כן כך שהוא יהפוך לשגריר הפרסום של העסק שלכם.

חלוקת מוצרי פרסום לקראת החגים – עונת החגים היא תירוץ מעולה לחלוקת מתנות ללקוחות, עובדים או אנשים שעשויים להיות הלקוחות הבאים שלכם לכן חשוב תמיד לחשוב מחוץ לקופסא כיצד לרגש את מקבל המתנה ולחשוף אותו לעסק שלכם, רעיון מצוין הוא חלוקת מוצר פרסומי הקשור לחג המתקרב לדוגמא: קניית פותחני יין ומיתוגם בלוגו החברה לקראת חג הפסח או ראש השנה – מוצר שכולם ישמחו לקבל ויעשו בו שימוש בשולחן החג שיהיה גדוש באורחים והנה הגעתם לעשרות או מאות אלפי אנשים שנחשפו למותג שלכם.

שיווק מסיבי של מוצרי פרסום

חלוקת מוצרי פרסום לפי עונות השנה – עוד רעיון מצוין הוא למתג מוצרי פרסום לקיץ או לחורף ולחלקם כמובן שאתם צריכים לחלק לכמה שיותר אנשים לכן כדאי לבחור מוצרי פרסום זולים ולהזמינם בכמות גדולה בניהם ניתן למצוא מטריות ממותגות ממש לפני תחילת החורף או כובעים ממותגים לפני תחילת הקיץ – ישנם עוד המון מוצרי פרסום הקשורים לעונות השנה וחשוב להתייעץ עם החברה הממתגת על מנת להתאים את המוצר הטוב ביותר עבור העסק שלכם.

לסיכום, נסו להפעיל את החשיבה וכל אירוע או ציון תאריך כזה או אחר יכול להיות תירוץ לפתיחת קמפיין שיווק בעזרת מוצרי פרסום כאשר תתמידו ותעשו זאת לפחות פעמיים עד שלוש בשנה אתם תקצרו את הפירות בוודאות והמון אנשים יכירו את העסק שלכם ואת המוצר או השירות שאתם מוכרים, אומנם נכון כאשר משווקים בעזרת מוצרי פרסום התוצאות הן לא מיידיות ויש להתאזר בסבלנות אך אין ויכוח כי הסבלנות בסופו של דבר משתלמת ואתם תכפילו, תשלשו ואף יותר את ההשקעה שלכם!