נסו להיכנס לנעלי העובד החדש בחברה שלכם כאשר הוא מגיע למקום שאינו מכיר ופותח בקריירה חדשה, הוא אינו מכיר את אופי החברה לגמרי וכמובן עדיין לא מחובר לכלל העובדים כן על מנת לרכך את כניסתו החדשה למשרד לחביבה יותר ופחות מפחידה אנו ממליצים להכין לכל עובד ערכת עובד חדש – כל מיני מתנות קטנות ממותגות שיעשו לו נעים על הלב לקבל אותן והערכה שלו כלפי החברה תתחיל בגדול מהיום הראשון שלו בחברה. ריכזנו עבורכם במאמר הבא מספר רעיונות למתנות ממותגות בלוגו החברה שלכם שעשויה להתאים לעובד החדש ולאופי החברה.

אין זה סוד כי על גיוס כוח אדם איכותי במיוחד בחברות ההייטק השונות ישנה תחרות מסיבית כולם רוצים את העובד החד ביותר והנאמן ביותר כזה שיחשוב תמיד צעד קדימה כיצד הוא ממנף את התפקיד שלו כלפי מעלה ונותן ערך לחברה בה הוא עובד – על מנת להחדיר זאת לכלל העובדים עליכם להנהיג את השיטה הזו במשרד שלכם – הגדלת ראש וחשיבה מחוץ לקופסא ממש בדומה להענקת ערכת שי לעובד החדש דבר שלא נהוג בכל החברות. מוכנים? מתחילים!

הדפסה על תיקים היא פופולרית במיוחד וזוהי בהחלט מתנה שבטוח תהיה שימושית לעובד החדש לכן מומלץ למתג תיק אותו תבחרו בתוכו להכניס עוד שלל מתנות ממותגות שנזכיר בהמשך אך במידה ואינכם מעוניינים בתיק ניתן גם לרכז את שלל המתנות הממותגות בתוך קופסא ממותגת ייעודית במיוחד עבורכם.

לחיצת ידיים עובד חדש

אז מה מומלץ להכניס בתוך הערכה לעובד החדש?

החשיבה על המוצרים אותם נכניס לתוך הערכה היא בעצם מה יטיב עם העובד החדש? ובאיזה מתנות הוא בטוח יעשה שימוש במהלך העבודה שלו במשרד? לכן מהניסיון שלנו אנו ממליצים להכניס בתוך הערכה מחברות ממותגות או פנקסי ממו ממותגים בלוגו החברה כמו כן ניתן לצרף למחברות עטים ממותגים.

בשנים האחרונות ישנה מגמה יותר ויותר להפסיק את השימוש בחד פעמי ולהשתמש יותר במוצרי רב פעמיים או כאלה המתכלים לכן ישנה אפשרות למתג כוסות או לרכוש בקבוקים ממותגים ולהכניסם בתוך הערכה כך שהעובד יוכל להשתמש במוצרים הללו במהלך יום העבודה שלו – מצד אחד שמרתם על הסביבה ומצד שני הוא ייהנה ממוצר מצוין.

הרבה מאוד חברות שאנו עובדים איתם נוהגות גם להכניס מוצרי טקסטיל ממותגות כגון חולצות ממותגות או כובעים ממותגים בלוגו החברה כאשר זו תהיה יותר מתנה ממותגות "כמזכרת" שהוא ייקח אתו לביתו.

לסיום, נסו תמיד לחשוב מחוץ לקופסא ולהכיר את העובדים שלכם ואת האופי שלהם כמה שיותר טוב שהרי הם קהל היעד שלכם לכן נסו לחשוב על התחביבים של העובדים שלכם ועל חתך הגילאים שלהם לאחר מכן נסו להכניס עצמכם בנעליהם ולחשוב באיזה מתנה הוא יעשה שימוש מירבי? כזה שיטיב עימו והוא יהיה שמח במתנה? האפשרויות הן כמעט ולא מוגבלות וניתן להדפיס על גבי כמעט כל מוצר הקיים בשוק.