בעידן בו התחרות גוברת משנה לשנה והמלחמה העקבית על הלקוח קשה מאי פעם חשוב מאוד להיות תמיד בתודעה ותמיד עם רגל על הגז אחת הדרכים השיווקיות הבולטת להיות בתודעה של הסביבה וקהל היעד שלכם היא חלוקה המונית של מוצרי פרסום וקידום מכירות! תחום מוצרי הפרסום הוא ענק וניתן למצוא בו אינסוף מוצרים אותם ניתן למתג בלוגו החברה ולהעניק ללקוחות אך יחד עם זאת לכל עסק ועסק ישנו תקציב מוגדר אותו הוא מעוניין לשלם על מנת לקבל חשיפה מסוימת לכן במאמר הבא ננסה להתרכז במוצרי פרסום וקידום מכירות שעלותם נמוכה וניתן למתגם אך יחד עם זאת התועלת שלהם גבוהה ומוכחת, מוצרים שמתאימים הן לחברות וארגונים גדולים ומובילי שוק והן לעסקים קטנים בתחילת דרכם.

עטים ממותגים – אין צורך להרחיב על הצורך של כולם בעט זמין, מי מאיתנו לא ניתקל בעט ממותג? כמעט בכל מקום אנו רואים זאת ורובם המוחלט של האוכלוסייה ישמחו לקבל עט ממותג ולשמור אותו אצלם לכל מטרה שלא תהיה בין אם להשתמש בו במשרד או אולי להניחו בתיק למקרה שיזדקקו לו, עלות העטים היא נמוכה מאוד ובקטגוריית העטים הפשוטים ניתן למצוא עטים שעלותם שקל אחד בלבד כולל מיתוג.

עט דגם דקתיב

מחזיקי מפתחות ממותגים – קטגוריית מחזיקי המפתחות היא גדולה מאוד וקיימים בה אלפי מחזיקי מפתחות הניתנים למיתוג, למרות העלות הנמוכה לרוב של מחזיקי המפתחות כאן חשוב מאוד לבחור מחזיק מפתחות שבאמת ישמש את מקבל המתנה וזה הוא לא ייזרק אחרי מספר דקות בתא הכפפות ברכב או בפינה נסתרת בבית לכן חישבו על קהל היעד שלהם אתם מעוניינים לחלק את המחזיק מפתחות ובמה הוא יעשה שימוש רב, עלות המחזיק מפתחות היא משתנה מאוד בסוג המחזיק אך כמובן ניתן למצוא מחזיקי מפתחות ממותגים במחיר נמוך מאוד דבר המאפשר לחלק אותו בצורה רחבה לקהל היעד שלכם.

מוצרי טקסטיל ממותגים – בתחום הטקסטיל ניתן למצוא מוצרים שעלותם נמוכים מאוד במידה ורוכשים כמויות גדולות לדוגמא: כובעים ממותגים, בנדנות ממותגות ועוד. יתרון חשוב יש למוצרי טקסטיל ממותגים הוא שטח הפרסום הגדול יחסית לאותם מוצרי פרסום בעלות נמוכה אחרים. במוצרי טקסטיל ניתן לבלוט ולמשוך תשומת לב עם לוגו החברה שלכם ולחשוף אותו להמון זוגות עיניים.

מצתים ממותגים – נכון, לא כולם מתחברים למוצר הזה וישנם כאלה שגם מתנגדים לו אך אין ויכוח רוב מי קיבל אותו לוקח אותו ועושה בו שימוש. עלות המצתים היא נמוכה מאוד וניתן להדפיס על גבי המצתים בכמויות גדולות. היתרון הגדול של המצתים הממותגים הוא השימוש היום יומי הנרחב במוצר בקרב מעשנים מה שתורם לחשיפת המותג ולכניסה לתודעה של הרבה מאוד אנשים.

מצתים ממותגים אלעזר מנופים

דברי מתיקה ממותגים – הממתקים הממותגים זוהי חשיבה מחוץ לקופסא, אומנם המוצר שאותו תחלקו כגון: שוקולדים ממותגים, סוכריות ממותגות ועוד לא יישאר זמן רב אצל מקבל המתנה אך לרוב ישאיר לו טעם מתוק בפה ויגרום לצריבת המותג בתודעה שלו חסרון יחיד למוצר הוא שלרוב רק מקבל המתנה ייחשף למוצר ולא האנשים הסובבים אותו אך יחד עם זאת עלותו מאוד נמוכה ובהחלט משתלמת.