תיקים ממותגים הם מתנה נפלאה לחלוקה עבור לקוחות ועובדים שהעלות מול התועלת שלהם היא גבוהה במיוחד בתיקים הזולים יותר כדוגמת תיקי השרוך, ניתן לבצע הדפסה על תיקי שרוך עם לוגו החברה והוא יהווה מוצר פרסום מצוין ויהפוך בעצם כל אחד שמסתובב אתו לשגריר הפרסום של החברה.

אז למה דווקא תיק שרוך?

ישנם המון סוגי תיקים הקיימים כיום בשוק ורובם המכריע בהחלט ניתן למיתוג אך קשה למצוא תיק שהוא גם מספיק חזק וטוב בכדי שיוכלו לעשות בו שימוש לאורך זמן וגם שעלותו תהיה נמוכה וניתן יהיה להזמין ממנו בכמויות גדולות במיוחד וחלק לכמה שיותר אנשים ואין זה משנה אם מדובר בחברה מובילה במשק או עסק קטן שרק התחיל את פעילותו כיוון שהכל מתחיל ונגמר בתקציב מוגדר מראש ודרך שיווק וכאשר חושבים על שניהם תיקי השרך הממותגים בהחלט עונים לצורך המבוקש בנוסף חשוב לציין כי שטח הפרסום על גבי תיקי השרוך הוא מאוד גדול וקל למתגו איך שתרצו ואיך שיתחשק לכם.

כיצד לבחור תיק שרוך?

כאשר מעיפים מבט בתיקי השרך כולם נראים אותו דבר זה אומנם הגיוני אך זה כלל לא נכון, זה כמו שאם נסתכל על תיקי הגב נחשוב שכולם אותו דבר אך אם נעמיק בדבר נגלה שישנם תיקי גב איכותיים במיוחד עם כרית אורטופדית לגב וכו' כך בדיוק גם תיקי השרוך ישנו מגוון רחב של איכויות אך בשונה מתיקים אחרים כאן קל מאוד לדעת איזה תיק הוא איכותי ואיזה פחות כיצד? תחילה הביטו על השרוכים עצמם בתיקים זולים הם יהיו לרוב דקים מאוד אך בתיק שרוך איכותי השרוך יהיה עבה במיוחד ושזור בדומה לצמה לאחר מכן העיפו מבט אל פינות התיק ביק איכותי פינות התיק שרוך יהיה תפור עם חיזוקים על מנת להבטיח שפינות התיק המחוברות לשרוך ובעצם מחזיקות את כל משקל התיק לא יפרמו לבסוף כדאי להסתכל על הבד עצמו בתיק זול הבד לרוב יהיה שקוף ומאוד דק אך בתיק שרוך איכותי הוא יהיה עבה יותר ואנו שקוף. ההבדל במחיר הוא מאוד זניח סה"כ שקל וחצי יותר מאשר תיק שאינו איכותי ואנו ממליצים תמיד ללקוחות שלנו להשקיע ממש עוד מעט כסף ולקבל תיק איכותי שמקבל המתנה יעשה בו שימוש לזמן רב ככל הניתן.

תיק שרוך ממותג למותג ניק

מה ניתן לצרף לתיק שרוך ממותג?

רבים מהלקוחות שלנו שבוחרים להזמין הדפסה על תיקי שרוך מצרפים לתוך התיק עוד כמה מתנות ממותגות זאת אומרת שתיק השרך הוא בעצם רק תירוץ להבאת מתנה גדולה יותר, כמובן שהכל תלוי בתקציב שלכם ושיקולכם הבלעדי. בתוך תיק השרוך הממותג ניתן לשתול מתנות קיץ ממותגות כדוגמת מגבות חוף ממותגות או משחקי מטקות שש-בש וכו' ישנם שלל רעיונות הכל בהתאם לאופי קהל היעד ומטרת הענקת התיק – כמובן שאנו שהצוות שלנו ביעל בר מוצרי פרסום ישמח לייעץ על סמך הניסיון שלנו מה כדאי לשתול בתוך תיקי השרוך הממותגים.

כיצד ניתן להדפיס על תיקי שרוך?

על תיקי השרוך לרוב מדפיסים בדפוס משי זהו הדפוס הנפוץ ביותר וגם הזול ביותר כאשר מדובר על צבע אחד או שניים אך כאשר יש מגוון צבעים גדול כדאי לשקול דפוס אחר בכדי להוזיל עלויות.
דפוס סובלימציה הוא דפוס צבעוני גם הוא משתלם מאוד ונפוץ מאוד אך יש לו חיסרון בולט שניתן להדפיס אותו רק על גבי תיקי שרוך לבנים או מאוד בהירים.
הדפס בשיטת פרוצס – זהו מיתוג מדבקה המחוברת לתיק על ידי חימום ב200 מעלות ונצמדת אליו בצורה הרמטית.

תיקי שרוך מחיר?

המחיר לרוב יהיה תלוי בכמות אותה תרצו להזמין ובכמות הצבעים שתרצו להדפיס על גבי התיק אך במידה ומדובר בכמות מסחרית גדולה ניתן לרכוש את תיקי השרוך בעלות של החל מ – 2.8 ₪ לתיק הפחות איכותי ועד ל – 4.30 ₪ לתיק האיכותי ביותר כמובן לפני מיתוג.

דגשים חשובים לפני הזמנת הדפסה על תיקי שרוך

רגע לפני שאתם מזמינים תיקי שרוך ממותגים מחברת מוצרי הפרסום שאיתה אתם עובדים תדרשו לקבל הדמיה לתיק שם תוכלו לראות כיצד יראה התיק לאחר המיתוג, את מידות ההדפסה המדויקות ואת הפרופורציות בין ההדפסה לתיק השרוך.