חודשי הקיץ הם זמן מצוין עבור חברות וארגונים רבים בישראל ובעולם לפנק את העובדים שלהם ואפילו את קהל הלקוחות שלהם בימי כיף מתוכננים לפרטי פרטים בין אם מדובר באירוע ענק של חברה מובילה במשק ובין אם מדובר בתכנון יום כיף לעובדים בקבוצות קטנות כדוגמת חברות הייטק בתחילת דרכם, כאשר מתכננים אירוע שכזה נהוג להעניק לכל משתתף מתנות ממותגות כמזכרת מהאירוע לכן במאמר הבא נרכז מספר מתנות מאוד מובילות באירועים כאלו.

זמן חלוקת המתנה למשתתפים לרוב נעשה בתחילת האירוע, זה יכול להיות בכניסה לאירוע כאשר כל משתתף מקבל מתנה ממותגת או באמצע האירוע כאשר עושים פעילות מסוימת התואמת את חלוקת המתנה וכמובן שזה יכול להיות בסוף האירוע כאשר כל משתתף מקבל ביציאה מתנה כמזכרת מאותו אירוע.

כפכפים ממותגים זהו מוצר מבוקש מאוד בחודשי הקיץ ואנו מדפיסים בכל עונה על אלפי זוגות כפכפים בהתאם לדרישת הלקוח הענקת כפכפים עם מיתוג ייחודי לאותה חברה נותן הרגשה מוחלטת של חופש ויציאה ממסגרת העבודה – העובדים מורידים את נעלי הספורט שלהם ועולים על כפכפים קלים ונוחים. – לרוב יתבצע המיתוג בעקב של הסוליה אך לא בהכרח כיוון שניתן להדפיס גם בקדמת הכפכפים מעל האצבעות, על הגומי של הכפכפים שתופסים את הרגל לא נהוג להדפיס כיוון שזהו לא משטח ישר וההדפסה לא יוצאת ברזולוציה הטובה והאיכותית ביותר.

הדפסה על בנדנות או על כובעים שונים היא גם כן מוצר מבוקש מאוד בחודשי הקיץ, זהו מוצר מעולה שאינו יקר כלל וניתן לחלקו באירועים שמתקיימים תחת כיפת השמיים. היתרון הבולט בחלוקת בנדנות או כובעים למשתתפי האירוע הוא המראה האחיד של כלל העובדים כאשר כולם חובשים לראשם את הבנדנות או הכובעים הממותגים בצבע ומיתוג אחיד.

מגבות חוף לחלוקה בימי כיף

מוצר נוסף שתופס תאוצה בשנים האחרונות והרבה חברות רואים אותו בגימיק מגניב ליום האירוע הם מניפות, הדפסה על מניפות דורשת מיומנות ומקצועיות גבוהה ולא כל חברות המיתוג נוהגים להדפיס עליהם כיוון שהמניפות הן מאוד עדינות ואינן עמידות בחום גבוה (חום של 200 מעלות נדרש על מנת לייבש את שכבת הצבע). ההדפסה על גבי המניפות תבוא לרוב בחלקה העליון של המניפה שם ישנו שטח פרסום גדול מספיק על מנת שהלוגו של החברה שלכם ימשוך מספיק תשומת לב אך ישנה גם אפשרות להדפסה על ידית המניפה שם המיתוג יהיה קטן יותר ואנו פחות ממליצים.

מגבות חוף ממותגות יכולות להוות כמתנה יוקרתית יותר ופחות כגימיק אך יחד עם זאת השימוש במגבות חוף הוא ארוך יותר וישמר אצל העובדים או הלקוחות שלכם לזמן רב יותר. יתרון מצוין במיתוג מגבות חוף הוא האפשרות למתג את כל המגבת בצורת "פול-אובר" אומנם זהו הליך שיקר יותר ממיתוג רגיל אך תהיו בטוחים כי בכל מקום שמקבל המתנה יעשה בו שימוש לא ניתן יהיה לפספס את הלוגו של החברה שלכם והם יהפכו לשגרירי פרסום שלכם בכל מקום בו ישתמשו במגבת.