חודשי הקיץ מתקרבים אלינו וכעת הביקוש להזמנת צידניות ממותגות עולה, כמובן שאין צורך לפרט עד כמה זו מתנה נפלאה לחלוקה לעובדים ולקוחות החברה שלכם אך כן נשמח לפרט כיצד לבחור צידנית מתאימה עבורכם וכיצד להדפיס עליה בצורה נכונה.

איזה צידנית לבחור?

קיימים מאות סוגים של צידניות אותם ניתן לבחור ולהדפיס עליהם כאלו יותר טובים וכאלו במעט פחות ולכן על מנת לבחור צידנית מתאימה עבור החברה שלכם יש להתחיל מהסוף זוהי הדרך הנכונה ביותר לבחירה מושלמת. חישבו על קהל היעד שלכם הוא בעצם מקבל המתנה מכם הלקוח או העובד שלכם מה חתך הגילאים שלהם? הם צעירים או בעלי משפחות? אולי בכלל הם ילדים? צידנית ממותגת יכולה להיות מתנה מצוינת עבור כולם אך חשוב להבחין בסוגי הצידניות השונות ישנן צידניות משפחתיות שהנפח שלהן מאוד גדול וכאלו גם שמגיעים עם כלים ייעודיים לפיקניק משפחתי בתוך הצידנית עבור המשפחה לעומת זאת ישנן צידניות המתאימות יותר לצעירים כמו סטודנטים שבצידנית יש מקום ייעודי לבקבוק בירה וכמובן יש גם צידניות נוער ואילו צידניות לילדי הגן לכן התאימו את הצידנית עבור מקבל המתנה ולא על פי מראה עינכם.

כיצד למתג בצורה נכונה את הצידנית?

נהוג למתג את הצידניות בדפוס משי זהו דפוס הנעשה על ידי החדרת צבע ברשת צופפה כאשר מכינים מבעוד מועד את הרשת בצורת הלוגו אותו תרצו להדפיס על גבי הצידנית זהו בדרך כלל הדפוס הנפוץ ביותר והזול ביותר שתמצאו אך יחד עם זאת חשוב לדעת כי במידה ותרצו להדפיס על גבי הצידניות מספר רב של צבעים דפוס המשי פחות יתאים כיוון שעלות ההדפסה תהיה גבוהה לעומת זאת יש את אופציית מיתוג בסובלימציה שהיתרון הגדול שלה היא הדפסה צבעונית מלאה , אפילו תמונה דיגיטלית ניתן להדפיס בסובלימציה והיא גם אינה יקרה כלל אך יש לה גם חסרון גדול שניתן להדפיס אותה אך ורק על משטחים לבנים כדרך הגב נאמר שבשנים האחרונות גם אנו בחברת יעל בר מוצרי פרסום מייבאים צידניות ייעודיות עבור הדפסת סובלימציה כאשר כל הצידנית היא בצבע מסוים ורק החלק בו ניתן להדפיס הוא לבן וכך מרוויחים את הצידנית היפה בצבע הנכון והדפסה צבעונית ומדויקת ובדומה לנו גם חברות פרסום רבות החלו לייבא את הצידניות הללו שנותנות מענה לצורך גדול.
מיתוג ברקמה ממוחשבת גם היא מעולה ותשרוד ככל הנראה לכל אורך חיי הצידנית וכמובן תשדר יותר יוקרה מאשר הדפסה אך יחד עם זאת היא תהיה יקרה יותר מהדפסה כמובן שברקמה ניתן לרקום גם לוגו צבעוני באותו מחיר.
מיתוג בשיטת פרוצס הוא המיתוג האחרון שנספר לכם עליו וגם בו נהוג להשתמש כאשר מדפיסים על צידניות זוהי בעצם מדבקה צבעונית בצורת הלוגו שלכם – גם בדפוס זה ניתן לבחור אפילו תמונה דיגיטלית והיא מוצמדת לצידנית על ידי חום גבוה של מאתיים מעלות ונצמדת בצורה הרמטית.

צידנית ממותגת יעל בר

 

צירוף צידניות ממותגות למתנה אחת גדולה

יוצא לנו לא אחת למתג עבור לקוחות צידניות ולהוסיף לתוך הצידנית מתנות ממותגות נוספות בדרך כלל כאלו שקשורים לחודשי עונת הקיץ כגון מגבות, מניפות, מתנפחים ועוד זה רעיון מדליק ונחמד מאוד להעניק צידנית כאשר בתוכה העובד או הלקוח שלכם מקבל עוד שלל מתנות מכם.

דגשים נוספים שחשוב לדעת

במידה ויש לכם אפשרות אנו ממליצים להגיע לחברת הממתגת לכם את הצידניות ולבחון את הצידנית מקרוב במיוחד אם אתם מעוניינים להכניס בה מתנות ממותגות נוספות בנוסף רגע לפני ההדפסה וודאו שאתם מקבלים מהחברה המדפיסה הדמיה למוצר בו יהיו כלולים מידות ההדפסה ותמונה כיצד יראו הצידניות הממותגות אחרי הדפסה.