כאשר העולם כולו במרוצת השנים הופך ליותר ויותר גלובלי כך גדלות האפשרויות והזדמנויות עבור חברות וארגונים להיפתח לעוד ועוד קהלי יעד אם בעבר היו גרים בתוך כפר קטן וכולם היו מכירים את כולם כיום קהלי היעד גדלו ולא מספיק שרק מי שברדיוס הקרוב אלינו יכיר אותנו אלא המטרה היא לזכות להכרה כמה שיותר גדולה ורחבה ולהתפרס על רדיוס גדול ככל הניתן. פרסום ושיווק זוהי הדרך להתפרס יותר ויותר ולזכות להכרה גדולה ורחבה. בתוך תחום הפרסום והשיווק ישנו תחום מרכזי וגדול הרי הוא תחום מוצרי פרסום וקידום המכירות, היום אנו כבר יודעים כי הנוכחות של מוצרי הפרסום אינם בגדר המלצה אלא הם חובה לכל בעל עסק שרוצה לזכות להכרה גדולה יותר בכך תומכים אינסוף מחקרים הבודקים את הרגלי הצריכה של כולנו ומאיפה אנו אוהבים לקנות, לאיזה מותגים אנחנו נמשכים ולמה? ועוד.

אנו נתעכב במאמר זה על מחקר אחד מיני רבים הקובע כי מוצר פרסום בשימוש יום יומי מגדיל את הסיכויים לקניה מאותו בעל עסק שסיפק לו את המוצר בשבעים אחוז בממוצע! אז בחרנו מוצר שנמצא לרוב בשימוש יום יומי והחלטנו לפרט עליו – בקבוקים ממותגים.

בקבוקים ממותגים

הם שימושיים מאוד, קשיחים ועמידים, מחירם ידידותי, יש מגוון ענק של דגמים בדלל צורות וצבעים והם נשארים לאורך זמן והכי חשוב ניתן למתג אותם בקלות וההדפסה יוצאת מושלמת! אין פלא שעם כל היתרונות האלו קטגוריית הבקבוקים הממותגים בהחלט תופסת מקום מכובד בדירוג ההזמנות שלנו.

כך תבחרו את הבקבוק הטוב ביותר עבורכם

ישנם אינסוף צורות של בקבוקים אך בדרך כלל כולם מתחלקים לכמה קטגוריות עיקריות לדוגמא בקבוקי ספורט, בקבוק שומר קום וחום ובקבוקי ילדים חשוב לבחור בקבוק המתאים לאותם אנשים – עובדים או לקוחות שלהם אתם מעוניינים להעניק את הבקבוק הממותג כך שבקבוק המתאים לילדים לא יתאים לספורטאים לכן חישבו על קהל היעד ובהתאם לכך עברו על הבקבוקים בקטלוג המוצרים.

סוגי הדפסה על בקבוקים

לכל סוג של בקבוק חשוב לבחור הדפסה נכונה בכדי לקבל תוצאה לא פחות ממושלמת. על בקבוקי פלסטיק קשיח נהוג להדפיס בטכנולוגיית טמפון כי לרוב היא תהיה הזולה והמשתלמת ביותר אך היא מוגבלת בצבעים. ישנה גם הדפסה דיגיטאלית על גבי בקבוקים שם אנחנו נקבל רזולוציה גבוהה וללא הגבלת צבעים אך יש לשים לב כי הדפסה זו היא יקרה יותר. כמו כן ישנם סוגי בקבוקים שונים המתאימים להדפסת סובלימציה – הדפסה נפוצה ולא יקרה המביאה תוצאה טובה מאוד ואין הגבלה בצבעים. הסוג האחרון של מיתוג בקבוקים הוא חריטת לייזר, לחריטה הבקבוקים המתאימים יהיו לרוב בקבוקים עשויים נירוסטה כאשר יש להם ציפוי כל גבי הנירוסטה והלייזר בעצם יקלף את הציפוי בצורת הלוגו. חריטת לייזר על גבי הבקבוק נחשבת ליוקרתית והתוצאה היא מדהימה.