כובעים ממותגים מדריך באנר


מדוע מומלץ למתג כובעים? מה הם היתרונות? מה הם אפשרויות המיתוג העומדות בפנינו? כל המידע המלא אודות כובעים ממותגים בהמשך המאמר המקיף והמלא ביותר
!

 

לכניסה לקטלוג הכובעים המלא לחצו >> כובעים ממותגים

 

הלב של כל סוגי העסקים בין אם מדובר על חברות גדולות או על עסקים קטנים ואף ארגונים שונים הם שיווק ופרסום על מנת להעביר את המסר ולגרום לתודעה הגבוהה ביותר לזכירת השירות או המוצר שהעסק מוכר וחריטה של לוגו המותג בתת המודע של כמה שיותר אנשים. אחד מהדרכים לשיווק ופרסום ואולי אף הדרך המרכזית והחשובה ביותר היא הדפסה על מוצרי פרסום וקידום מכירות כחלק מתוכנית שיווק לחלוקה לעובדים ולקוחות, בין כל מוצרי הפרסום ניתן למצוא קטגוריה בולטת במיוחד – מוצרי טקסטיל ממותגים הכוללת חולצות ממותגות, כובעים ממותגים ועוד.

למה בעצם למתג כובעים?

כובע הוא מוצר פרסום מצוין ומוביל מה שהופך אותו לכזה הוא שטח הדפסה יחסית גדול, אופן השימוש של אנשים בכובע ועצם זה שכובע ממותג כאשר הוא בשימוש הוא נותן חשיפה ישירה למותג החברה והוא הדבר הראשון שאנשים שמים לב אליו ולכן הוא מעניק לבעל העסק פרסומת מצוינת לשירות או המוצר שהעסק מוכר.

סוגי הכובעים אותם ניתן למתג

ישנם מגוון רחב של כובעים אותם ניתן למתג וכל כובע מתאים למטרה מסוימת ומשדר את המסר השיווקי בצורה נפלאה לדוגמא: כובע רשת צבעוני מתאים יותר למסיבות וימי כיף של חברות או ימי קיץ שמחים, מסיבות בריכה וכו' לעומת זאת כובע מצחיה אופנתי ואיכותי משדר חברה עם אופי הייטקיסטי שאוהבת להשקיע בעובדים שלה. על מנת למתג את הכובע המתאים ביותר עבורכם תצטרכו להכיר את קהל היעד להם אתם מעוניינים לחלק את הכובעים הממותגים ואת אופי האירוע בו אתם רוצים לחלק את הכובעים אלו 2 הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת הכובע הנכון עבור החברה שלכם.

כובעים ממותגים יעל בר פרסום

כיצד ניתן למתג כובעים?

למיתוג כובע יש מספר אפשרויות שונה וכל סוג הדפסה עם היתרונות והחסרונות שלה לגבי סוג ההדפסה המומלץ לאותו כובע שבחרתם אנו ממליצים להתייעץ עם החברה הממתגת על מנת להתאים את סוג ההדפסה המתאים ביותר לאותו כובע אותו בחרתם. בין סוגי ההדפסות ניתן למצוא את דפוס המשי הוא הדפוס הנפוץ ביותר למיתוג כובעים וטקסטיל בכלל אשר נעשה על ידי הכנת גלופות בצורת הלוגו ולאחר מכן מריחת שכבת צבע דרך הגלופה, דפוס זה מתאים למספר מוגבל של צבעים וכל צבע אותו תבחרו מאלץ הכנת גלופה מתאימה החיסרון בדפוס משי הוא במידה ויש לכם מספר גדול של צבעים בלוגו ההדפסה לרוב אינה משתלמת לעומת זו היא ההדפסה הזולה ביותר. דפוס נפוץ נוסף הוא הדפסת סובלימציה כאשר היתרון המשמעותי של דפוס זה הוא הרזולוציה הטובה המתקבלת בהדפסה והדפסה שאינה מוגבלת בצבעים ממש בדומה לקובץ דיגיטלי כמו כן בהדפסה זו אין צורך בהכנת גלופות החיסרון הגדול של דפוס זה הוא שניתן להדפיס על כובעים לבנים \ בהירים מאוד בלבד. השיטה האחרונה עליה נפרט היא שיטת פרוצס כאשר זוהי בעצם מדבקה מיוחדת שנצמדת לכובע באמצעות חום היתרון המשמעותי הוא שאין צורך בגלופות ואין הגבלה בצבעים כמו כן התוצאה הסופית המתקבלת היא חדות ונראות מעולה להדפסה החיסרון הגדול של הדפסה זו היא המחיר הגבוה יחסית לעומת סוגי ההדפסה השונים.

רקמה על כובעים

דרך נוספת למיתוג כובעים היא לרקום את הלוגו שלכם על הכובע. היתרונות הגדולים ברקמה על גבי כובעים היא בראש ובראשונה נראות הכובע אשר משדר יוקרה ואיכות בנוסף חשוב לשים לב כי הרקמה אינה מתבלה לעולם ונשארת על הכובע לכל אורך חייו אך יחד עם זאת עלות הרקמה היא יקרה יותר מהדפסה על הכובע.

מספר סיבות ואירועים למיתוג כובעים

  • אירועי חברה זוהי סיבה מצוינת למיתוג כובעים מה שיביא למראה אחיד של כלל המוזמנים ויצור אווירה משגעת.
  • השקות -על מנת להעביר את המסר של ההשקה ניתן למתג כובעים עם מיתוג הנקשר למטרת ההשקה.
  • מתחתנים? מזל טוב! תמתגו כובעים לכל האורחים שלכם זה ייצור אווירה ותמונות למזכרת מדהימות..
  • תנועות נוער מומלץ ביותר למתג כובעים בכדי לגרום לאחידות המראה של התנועה.