בטח ראיתם לא פעם ולא פעמיים מצתים ממותגים עם לוגו החברה. כולנו בדרך כלל נתקלים במצתים הרגילים והבנליים הפועלים בעזרת מיכל אחסון קטן לגז ומרכז הצתה בין עם על ידי אבן מתלקחת ובין אם על ידי זרם חשמלי. אך מיתוג ושיווק נכון של עסק מצריך כל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא ולהביא את הדבר החדש הבא בכדי שכולם יזכרו את המותג שלכם לטובה והשירות או המוצר שאתם מוכרים ייחרט להם בתודעה ודווקא בגלל זה אנו מביאים רעיון מעולה למיתוג מצתים נטענים שבטוח שכל מי שיקבל יזכור אתכם לטובה.

אז כיצד בכלל מצית נטענת עובדת? מדוע בכלל לבחור במצית נטענת כמצית עדיפה למיתוג על פני המצתים הרגילים שכולנו מכירים? נעבור על כמה עובדות אודות המצתים הנטענים

  • הטענה פשוטה לעומת מילוי מסובך – מי לא מכיר את הרגע שבו הגז במצית נגמר והלהבה המיוחלת אינה נדלקת, גם במצתים הניתנים למילוי כמה אנשים אתם מכירים שבאמת ממלאים את המצת עם גז במילוי חוזר? נספר לכם שכמעט ואין כאלה. לעומת זאת ההטענה של המצית הנטענת היא פשוטה ואינה מסורבלת וגם מאוד זמינה כיוון שצריך אך ורק לחבר לחשמל ממש כמו הטענה של המכשיר הנייד שלכם.
  • בטיחות – המצית הנטענת עובדת על ידי הזרמת זרם חשמלי לסליל דק המתחמם במהירות ונהיה לוהט ברגע כאשר הסליל עצמו יושב בתוך שקע ייעודי להדלקת סיגריה כך שהמצית הזו היא בהרבה יותר בטיחותית כאשר מדובר בסביבת בתים עם ילדים קטנים וכו'.
  • סטייל מיוחד – הרבה אנשים מחפשים את הקליפר המדהימה ביותר או המצית עם העיצוב היפה ביותר כיוון שהם רוצים להיות המיוחדים ביותר עם המצית היפה ביותר ולמצית הנטענת אין ספק שיש נראות וסטייל מיוחד כאשר זה מתבטא במראה חלק ונקי וכמובן טכנולוגי כך שתהיו בטוחים שהמון אנשים יעדיפו את המצית הנטענת על פני מצתי הגז הרגילים.
  • נוחות השימוש – המצית הנטענת היא המצית קטנה ודקה שמחליקה לכל כיס ולא מרגישים שהיא נמצאת שם כמו כן נוחות ההדלקה היא מאוד קלה לא עוד לנסות לסובב את הגלגלת של המצית בניסיון להדליק אותה או ללחוץ בחוזקה על מצית אלקטרונית בכדי להפעיל את הזרם החשמלי שמדליק את הלהבה כאן המצית הנטענת היא מאוד קלה לשימוש כך שהחלקת כפתור סליל החימום מתחם והופך לאדום, חשוב מאוד לציין המצית הנטענת עמידה בפני רוחות ואין בעיה כלל להדליק אותה בחוף הים או במזג אוויר סוער מה שנותן לה יתרון משמעותי על פני האחרות

לסיכום במיתוג מוצרים לשיווק העסק שלכם נסו תמיד לחשוב אחרת מכולם תעשו זאת על ידי "כניסה" לנעלים של מקבל המתנה מה יפתיע אותו? מה הוא ישמח לקבל ויעשה בו שימוש טוב וממושך? אין ספק שהמצית הנטענת זוהי מתנה ממותגת מצוינת לחלוקה לעובדים ולקוחות!