כידוע עולם השיווק מגלגל מיליארדים בכל העולם כולו וכל החברות הגדולות והקטנות מתחרות על צומת ליבו של הלקוח, אנו כעת חיים בעולם גלובלי שבו מסרים ושיווק נכון הוא הדרך המרכזית ביותר הגורמת לכל עסק בין אם הוא קטן או גדול לצמוח במהירות גדולה ולהגדיל את היקפי העבודה. מלבד שיווק בעזרת שלטי חוצות או פרסומות במדיות השונות ישנו תחום עצום של מוצרי פרסום ומתנות ממותגות – דרך זו שונה במקצת מפרסומות במדיה כיוון חלוקת מוצרי פרסום ומתנות ממותגות "פוגעות" לרוב בליבו של הלקוח וכאשר הוא מקבל מתנה ממותגת מאותה חרבה הוא מרגיש עשו מחווה טובה עבורו וזה מה שיגרום לו לזכור את אותה חברה שהעניקה לו את המתנה כאשר יתעורר בו הצורך לאותו שירות או מוצר שהחברה מוכרת.

כפי שכבר ציינו למעלה מוצרי פרסום ומתנות ממותגות מתאימות פשוט לכולם בין אם מדובר בעסק שרק אתמול נפתח ובין אם מדובר בחברה גלובלית בעלת אמצעים כעת נותר לבחור את מוצר הפרסום שמתאים לאופן העסק וכזה שיקשר וישפר את התדמית למוצר או לשירות שברצונו לבחור, דרך מוצרי הפרסום אתם יכולים להיות שונים מהמתחרים שלכם בכך שאתם הענקתם ללקוח מתנה וכעת הוא מרגיש "חייב" גם אם הוא לא באמת מחויב מחקרים מראים כי אדם שקיבל מתנה מחברה מסוימת בתת המודע הוא מרגיש אמפתיה גדולה בהרבה לאותה חברה.

סקר שוק

בכדי להיות שונים ומובילים על פני המתחרים שלכם תחילה תצטרכו לעשות סקר שוק מיהם המתחרים שלכם ומהם דרכי השיווק העיקריים שלהם דרך למידת דרכי השיווק תלמדו כיצד להגיע ללקוחות חדשים ופוטנציאלים עבורכם ולהם אתם צריכים להעניק את מוצרי הפרסום הממותגות.

לימוד קהל היעד שלכם הוא חובה כיוון שכאשר תכירו את קהל היעד שלכם תדעו בדיוק איזה מוצר פרסומי יתאים לו בדיוק. כיצד נלמד על הלקוחות הפוטנציאלים? נסו להיכנס לנעליים שלהם – מה החתך גיל של אותו קהל אוהב במיוחד? האם הוא בעל משפחה או צעיר? מהם התחביבים? ועוד.

הגדירו תקציב ברור לשיווק שלכם ולאחר שבחרתם מוצר מסוים שעשוי להתאים להתאם להם הצמידו את התקציב לרכישת המוצרים, הדרך הקלה ביותר לעמוד בתקציב היא להתייעץ עם החברה אותה בחרתם על מנת למתג לכם את המוצרים. לדוגמא הצוות שלנו של יעל בר  אקטיבי ואנו "מתחקרים" את הלקוח שלנו מדוע הוא בחר באותו מוצר בכדי להתאים אותו לקהל היעד וכמובן נצמדים לתקציב ומציעים מוצרים בהתאם לסכום שהלקוח הגדיר.

דוגמאות למוצרי פרסום מנצחים:

הדפסה על תיקים – תיק הוא מוצר פרסומי מצוין שזוכה לחשיפה גבוה ושנעשה בו שימוש יום יומי לכן הוא קולע בדיוק למטרה לשמה הוא נועד לפרסם את המותג ואנו ממליצים מאוד למתג תיקים.

מוצרים בהתאם לעונה – חלוקת מוצרי פרסום לפי עונות השנה היא דרך מעולה לשבות את לב הלקוח כאשר אתם מעניקים לו מוצר שהוא חייב באותו רגע כמו מטריות ממותגות, שמיכות ממותגות, צידניות ממותגות ועוד.

מוצרי פרסום לחגים ומועדים – גם חגי השנה הם תירוץ פנטסטי לחלוקת מוצרי פרסום כיוון שזהו מוצר שיש סיכויים גבוהים מאוד שמקבל המתנה ישתמש בו לדוגמא – משטח לעוגת גבינה ממותג בחג השבועות, כיסוי למצה בפסח או סט פירות יבשים בט"ו בשבט.

לסיכום נסו תמיד לחשוב צעד אחת מעל המתחרים שלכם מה הם לא עושים שאני יכול לעשות ולהיבדל מהם? בהצלחה!