לאיזה אירוע יכולים להתאים כפכפים ממותגים?

הדפסה על כפכפים זהו טרנד אשר בשנים האחרונות תופס תאוצה חזקה וניתן לראות אותם ביותר ויותר אירועים פרטיים וגם ימי כיף של חברות וארגונים מובילים. את הכפכפים נהוג לחלק באירועים בהם ישנם ריקודים ויש חשש שהקהל לא ירקוד הרבה כי העקבים לא נוחים או נעלי העור האלגנטיות מרגישות כבדות על הרגל זהו בדיוק הזמן להוציא את הכפכפים הממותגים ולהעניק אותם במתנה לאורח שלכם או במידה ואתם עורכים יום כיף לחברים או לעובדים שלכם וזהו יום קיץ חם יהיה מגניב ומדליק אם הם יקבלו כפכפים עם הדפסה במיתוג אישי של החברה או אופי האירוע.

כיצד למתג את הכפכפים בצורה יעילה?

מומלץ לבצע הדפסה על כפכפים בעקב הסוליה אך ניתן גם להדפיס בתחילת הסוליה מעט מעל למקום שהאצבעות ממוקמות בצורה אלכסונית. אנו מקבלים הרבה פעמים דרישות להדפיס על גבי הגומי המחובר לסוליה, הגומי שתופס את אצבעות הרגלים וזהו בהחלט רעיון מעולה אך צריך לקחת בחשבון שהגומי חייב להיות חלק ולא מחוספס כיוון שאם הוא מחוספס ההדפסה לא תתפוס על הכפכפים והיא לא תראה טוב.

מה עושים לגבי מידות ואיזה סוג של כפכפים לבחור?

לגבי מידות הכפכפים הממותגים זה מאוד תלוי בקהל היעד שלכם ואופי האירוע. למה הכוונה? במידה ואתם עורכים חתונה ואתם יודעים שקהל היעד שייקח את הכפכפים הממותגים הוא בעיקר הבנות שעומדות על עקבים וכואב להם הרגלים מהריקודים כדאי לקחת מיקס שנע בין מידה 36 ועד למידה 41 כאשר רוב המידות יהיו בין 36-39. במידה ומדובר ביום כיף של החברה ובו יהיו משפחות עם ילדים וגברים חשוב ליצור מיקס מגוון של המידות ואנו אפילו ממליצים לספור את המוזמנים ולהעריך את המידות בכדי לא ליצור מצב לא נעים של חוסרים במידה ומדובר גם בגברים באירוע כדאי לבחור לנשים כפי שפירטנו למעלה ולגברים לקחת בין מידה 41 ועד למידה 47 כאשר רוב הזוגות יהיו סביב מידה 43-46.

נעלי אצבע ממותגות בלוגו החברה

מתי כדאי לחלק את הכפכפים הממותגים?

במידה ומדובר ביום כיף מומלץ לחלק את הכפכפים כבר בתחילת היום אך אם מדובר באירועים שבהם יש הרקדה והכפכפים נועדו למשוך את האנשים לרקוד יותר זמן אנו ממליצים לחלק אותם כרבע שעה לאחר תחילת הריקודים או באירועים כאשר הריקודים מחולקים לפי סדר של ראשון, שני, שלישי וכו' לחלק אותם בסבב השני של הריקודים.

הדפסה על כפכפים – חשוב לדעת

רוב ההזמנות להדפסה על כפכפים מוזמנות עם הדפסה בעקב הסוליה אך חשוב לדעת שזהו מקום חיכוך גבוה מאוד וישנה סבירות גבוהה שיחד עם רגל מעט מזיעה ההדפסה מעט תישחק גם עם משתמשים בצבעים מאוד איכותיים – זהו המקום לציין שחשוב לבחור מדפיס שעושה שימוש בצבעים איכותיים ולא כאלו שירדו לאחר כ 2 דקות של נעילת הכפכף