מוצר הפרסום החזק ביותר – מדוע?!

חולצות ממותגות הן ללא ספק המוצר הפרסומי החזק ביותר בתחום ההדפסות ובגלל זה אנו רואים מאות עסקים המתעסקים אך ורק בהדפסה על חולצות כמו כן ניתן לראות את רף החיפושים בגוגל אודות הביטויים הקשורים להדפסה על חולצות כל זה נובע מ2 סיבות עיקריות הראשונה היא פרסום העסק או האג'נדה אותו אותה רוצים לקדם שהרי כל מי שילבש את החולצות הממותגות יהווה מעין שגריר נוסף לקידום המותג או רעיון שלכם והחולצות יחשפו למאות ואלפי זוגות עיניים הסיבה השנייה היא הנערך הקוסמטי ונראות הלבוש האחיד – יש משהו מיוחד בלראות לדוגמא הפגנה בה מאות אנשים לבושים באותה החולצה או כאשר אנו נכנסים למסעדה ורואים את כלל העובדים לבושים בצורה אחידה עם מיתוג המסעדה כך שתהיו בטוחים שהחולצות הממותגות הן מוצר פרסום שימשיך לתפוס את ראש הטבלה בעולם ההדפסות על טקסטיל.

חולצות ממותגות – למי זה מתאים?

חולצות ממותגות מתאימות בעצם לכולם, לכל שכבות הגיל בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר בילדים וכמו כן מתאימות לכל סוגי האירועים ועסקים בין אם מדובר במסיבת סיום לילדי הגן, הפגנה מתוכננת, אירוע פרטי או עסק המעוניין בלבוש אחיד. זה מתאים לכולם וניתן למצוא חולצות במידות שמתאימות לכולם.

חולצות ממותגות ופרטי טקסטיל עם מיתוג

כיצד מומלץ להדפיס על גבי החולצות?

בשאלת המיקום על גבי החולצות זה מתחלק בעיקר לשניים כאשר מדובר בעסקים, ארגונים וחברות לרוב יהיה מיתוג של לוגו כיס בצד ימין של החולצה, מיתוג קטן של לוגו החברה וישנם עסקים שבוחרים להדפיס גם הדפס גב, על הגב יש כאלו שנוהגים להדפיס סלוגן קצר או משפט שמושך תשומת לב או להדפיס את לוגו החברה בגדול יותר בדומה ללוגו כיס.

כאשר מדובר בקידום אג'נדה או רעיון או מסיבת סיום לילדים או בקיצור הכל חוץ מעסקים החשוב ביותר הוא למשוך כמה שיותר תשומת לב בעזרת החולצות לכן יהיה מיתוג גדול יותר גם בחזית החולצה ואם יש תקציב גם בגב החולצה.

כיצד לבחור את סוג החולצה?

שוק הטקסטיל הוא רבוי מאוד וכיום ניתן למצוא אצל יבואני החולצות עשרות סוגי חולצות שונים המתאימות לאירועים שונים לדוגמא חולצת כותנה פשוטה, חולצת כותנה איכותית, חולצה מכופתרת, חולצה מנדפת זיעה ועוד. בכדי לבחור את סוג החולצה בצורה נכונה חשוב להבין מי קהל היעד שלכם ולמי אתם מעוניינים להעניק את החולצות הממותגות לדוגמא: אם מדובר ביום כיף לעובדים שלכם ביום קיץ חם ובאירוע תחת כיפת השמיים יהיה חכם יותר לבחור חולצה מנדפת זיעה ממותגות אך אם מדובר בנותני שירות בעסק מומלץ להלבישם בחולצה ייצוגית מכופתרת עם מיתוג החברה. לסיכום סוג החולצה תלוי מאוד בקהל היעד שלכם – כדאי לספר בפירוט עד כמה שניתן לחברה הממתגת אודות קהל היעד והם יציעו לכם את החולצה המתאימה ביותר עבורכם כמובן בהתאם לתקציב שלכם.

סוגי ההדפסות הקיימות בשוק

ישנם בשוק המון סוגי הדפסה שונים עבור כל חולצה וחולצה אנו ננסה לפרט עד כמה שניתן אודות השיטות הנפוצות ביותר.

דפוס משי – זהו הדפוס הנפוץ ביותר בתחום הטקסטיל ובמידה ומדובר על כמות גדולה של חולצות ואין הרבה צבעים להדפסה על גבי החולצות זה המיתוג בשבילכם. היתרון של דפוס המשי שהוא זול החיסרון הוא השימוש בצעים – לרוב יהיה משתלם להדפיס על גבי החולצה לא יותר מ-3 צבעים.

הדפס סובלימציה – דפוס צבעוני הניתן להדפסה, ניתן להדפיס גם קבצים גראפיים ואפילו תמונה שצולמה מהנייד שלכם היתרון של דפוס זה הוא שהוא יחסית זול אך החיסרון שלו הוא שניתן להדפיס בהדפסה סובלימציה רק על חולצות לבנות ומומלץ רק חולצות עשויות בד סינטטי כדוגמת פוליאסטר.

הדפס פרוצס – דפוס צבעוני מעין מדבקה המוצמד על ידי חום בחוזקה לחולצה דפוס זה היה מצוין במידה ויש לכם הרבה צבעים ולהדפסה והכמות שלכם היא לא גדולה כיוון שדפוס פרוצס נחשב ליקר באופן יחסי.

הדפסה על חולצות וקפוצונים

חולצות ממותגות – מה המחיר?

עלות חולצות ממותגות הוא מאוד משתנה וכול פרמטרים שונים החל מכמות היחידות אותה אתם רוצים להזמין ועד סוג החולצה אותה תבחרו, ישנם חולצות קלילות יותר שהן זולות כדוגמת חולצת כותנה 140 ג' או חולצת כותנה איכותית יותר של 190 ג'. המחיר המדויק יינתן ע"י חישוב של סוג החולצה המתאימה לכם וסוג ההדפסה המתאימה לאותה חולצה.

רגע לפני ההדפסה – חשוב לדעת

חשוב מאוד לפני ההדפסה על החולצות לקבל מהחברה הממתגת הדמיה של ההדפסה על גבי החולצה ובהדמיה יפורט מידות ההדפסה והדמיה – כיצד תראה החולצה לאחר ההדפסה. כמו כן חשוב לבדוק את מידות החולצות ישנם המון חולצות שמידת המדיום היא לא באמת מדיום וכו' כדאי להגיע לבית העסק פיזית ולקבל אינדיקציה לסוג החולצה. בהצלחה!